Policista a telefonování za jízdy

29. prosince 2006 v 17:54 | TL / foto od doose |  Policie jako vzor
Údajně jeden z nejhorších přestupků. Jeden z hlavních podmětů něčeho, jako je bodový systém. Otrnulo již řidičům. Vidíme minimum hlídek u silnic. Těm už totiž taky otrnulo. Etika mnohým nic neříká. Je to přeci slastný pocit, když můžete něco, co mnozí ne. tak proč toho náležitě nevyužít. Ne každému se podaří vyfotit policistu při takovém přestupku (teda u smrtelníků je to přestupek) , jako je telefonování za jízdy. Doosovi se to podařilo a tady je fotka...

To je příklad jako víno - co?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (173)
Zobrazit starší komentáře

101 Miras Miras | 9. března 2007 v 14:07 | Reagovat

Právě to, že policisti jsou na tavýhle střety dobře vybavený a přesto jich bylo tolik zraněných, svědčí o mimořádné brutalitě účastníků, nemyslíte? Zraněných policistů byly desítky, rovněž tak účastníků. To si nemyslím, to je prostě fakt. Další věcí je, že když se v něčem nevyznáte, tak o tom nepište tak, jako že to tak je. Pak píšete nesmysly a nejhorší je, že jim sama věříte. Řeči typu policisté jsou profesionálové, měli je jenom vytlačit, bez použití síly a další vaše plky svědčí jen o tom, že vůbec nevíte, která bije a jak to na takových akcích chodí. Přečtěte si, kdy se mohou použít donucovací prostředky. Přál bych vám, abyste jednou byla v tý vřavě, kdy si do vás chce každej kopnout jenom proto, že jste fízl a jak byste vy udržela nervy v klidu.

Jestli uznáváte presumpci neviny, tak tim, že byste je propustila hned, to popíráte. Člověk se považuje za nevinného, dokud není soudem pravomocně odsouzen. Hlavně z těch záběrů, jak do něj řežou, není nic konkrétního poznat. Jestli to nevíte, tak jeden z policistů se hájil tím, že mu z ruky vykopával střep, zrovna ten, co to vypadá, že ho kope do hlavy. I kdyby to tak nebylo, těžko mu to někdo dokáže.

Polemiky typu, že jde jenom o louku, tady neobstojí. Vůbec tady neřešte to, jestli se louka obdělává, jestli jí majitel využívá, nebo ne. Jde o to, že jde o něčí majetek a když majitel nechce, aby na ní někdo byl, tak na ní prostě nikdo nebude a hotovo. Jde o princip. Tím myslím ty louky okolo. A hlavně, vy nemůžete posuzovat okolnosti, když jste tam nebyla. Nevíte skoro nic, ani třeba to, jak účastníci házeli sami na sebe přes kordon kameny a flašky, čímž zraňovali sami sebe. To už ale na fotce, kde je krvácející účastník z hlavy, nikdo nepozná, že mu to neudělala policie. A mohl bych pokračovat dál.

Hlavně policie toho kluka nezatkla, přečtěte si v zákoně, co se skrývá pod slůvkem zatčení. A přestaňte už říkat "děti", ti , co útočili na policii, neměli s dětmi nic společnýho.

Jak jsem již řekl - možnost odejít měli všichni. Ti rozumní to udělali, ti nerozumní ( a spousta z nich pod vlivem všeho možnýho) ne. V pohodě, já to beru, byla to jejich volba, ale ať nebrečej, že dostali na budku. Kdyby tam bylo moje dítě, budu mít na to stejnej názor.

Závěrem bych vám chtěl sdělit, že dále již s vámi na téma Czechtek debatovat nehodlám, nemá to cenu, jelikož jste osoba, která se řídí pouze dojmy a pocity, nikoli skutečnostmi. Nakonec malé rýpnutí: často se zde oháníte, jaký máte cit pro jazyk. "Strany měli postupovat" se vám však malinko nepovedlo :-)))

102 Helena Helena | 10. března 2007 v 1:19 | Reagovat

Máte pravdu- fakt už toho musíme nechat. Budem se zbytečně nasírat a nikdy se neshodnem. Jenom poslední věc- fakt si myslíte že to jsou všechno plky- takže ne jen moje ale poloviny národa? Veřejné mínění je totiž půl na půl? Trochu jste zkreslil to, že by je měli vytlačit bez použití síly, to jsem neřekla. Řekla jsem že neměli řezat ležící na zemi. Člověk, který je stočený do klubíčka a chrání si hlavu podle mně nepřestavuje žádnou hrozbu pro čtyři policisty v plné síle. A to, že se bránil tím, že mu chtěl vykopnout střep- on kopal obuškem? A kolik těch střepů ten kluk držel, že ho museli kopat a řezat obuškem čtyři? Nebyl to náhodou mnohoruký mimozemšťan? :) Navíc nepíšu nic tak jeko že to tak je. Hned na začátku příspěvku jsem řekla, že ačkoli jsem tam byla, přímo na místo jsem se nedostala. Že jsem sledovala všechno v  médiích, to mluví samo za sebe tzn. něco může být zveličené. Myslím ale že tyhle komentáře jsou určeny k tomu, aby člověk vyjádřil svůj názor.Uznávám že může být hodně úhlů pohledu a nic není jen černé nebo bílé. Kdybych chtěla psát něco jako že to tak je ,tak napíšu knihu.Tak mi hoďte nějaký věrohodný odkaz, jak jste psal že na netu jsou zprávy které nechci vidět- pokud to nebude policejní vyjádření, tak si to ráda přečtu dodatečně. Když se spletu tak to uznám, ale tak jak se mi to teď jeví je to evidentní. Já tam sice nebyla, dojela jsem jen kolonu, ale co vím, policisti už byli předem v takové náladě-" vy feťáci, my vám ukážem." Zastavila jsem u jedné dvojice, abych se jich zeptala kudy dál. Slušně- dobrý den, prosím vás můžete mi říct....(mělo to být co se tady děje ) - pak jsem byla přerušená hlasitým  nasraným řevemaž jsem se lekla nezastavujete jed´te- okamžitě, no co čumíte- pokračujte!!!!!Tak mi poklesla čelist a nerozjela jsem se hned jen jsem nevěřícně zírala. Pak se ten policista rozběhl s pozvednutým obuškem, tak jsem se rozjela- chování nic moc a bylo to naposled, co jsem se nějakého policisty kdy na něco zeptala. I to mi stačilo. A na ně nikdo neútočil, byli daleko od centra dění, hned na začátku kolony.

Co je ale podle  mně fakt, že jsem tam byla už předtím a nikdy nikoho ani nenapadlo lézt na louky okolo. Návštěvníci vždy přišli po polních cestách a kdyby je tam policisti nevytlačili tak  by tam nelezli ani tentokrát. To byl tentokrát až důsledek, né příčina.A tentokrát byli na pronajatém pozemku, někteří přijeli 200 až tisíce kilometrů, proč by tedy tupě měli hned odejít? Naivně doufali, že bude třeba festival pokračovat, těšili se na to celý rok.

Můžu si přečíst kdy policisté můžou použít donucovací prostředky a vsadím se že v tomhle případě teoreticky ano, problém je, že to je jen všeobecná poučka ale záleží na situaci, odpovídajících donucujících prostředcích a tom, co si pod tím pojmem kdo představuje.

Nechcete ale říct, že si všechny ta zranění způsobili účastníci czechteku sami a že naopakl oni zranili spoustu policistů, že ne?

Tím, že mám jazykový cit se neoháním, překlepy dělá každej a jazykový cit znamená to že když si přečtu nějakej článek nemusím si to zdůvodňovat podle pravopisu a tu chybu vidím a bylo to v reakci na dva gesvikovy články, kde psal že všichni policisté dělají psychotesty co tady zas někteří popírají, s tím že se ta dostanej kdejkej .... se základním vzděláním a vzhledem k tomu že udělal tři těžký hrubky v kraťoučkým článečku  tak mě napadlo, jak by vypadal takový psychotest, kde by ho autor nadepsal Psichotest. Jinak já dělám chyby jako všichni ostatní a spoustu. Například na interpunkce už bych se musela soustředit a to se mi nechce. Ale jinak tady dělá chyby polovina lidí- například polemika , ti se ale nechlubí jak jsou chytří.Navíc jsem ten článek psala ve dvě ráno už ospalá a byl celkem dlouhej, tak to tak hrozný není.

Jestli jste tam byl při minulých ročnících, tak jste musel vidět, že tam jezdí děti? Podle mně to totiž ještě i v 17 letech děti jsou, jsou vzpurní a idealističtí. Cynismus zízká člověk až zkušeností a i když dnes hodně 12-letých vypadá na 20, na svém prvním czechteku jsem potkávala polovinu svých známých ze základky. Tím jsem chtěla i říct, že 90 % těch lidí nejsou žádní technaři. Na czechteku si tu hudbu ráda poslechnu i když doma si jí nepustím. Jezdím tam, ale to ze mně nedělá technaře, stejně jako z většiny ostatních. Navíc "technař" je podle mně týpek ve značkovým oblečení kterej poslouchá techno a ne ti pankeři, který vždycky filmuje televize.Jenže to spousta "slušných" lidí neví a při pohledu na zprávy si řeknou to jsou ale gauneři- koukni taťko jak je propíchanej a potetovanej- dobře jim tak, grázlům.A to mně štve.

Ps: já jsem se rozepsala o tom co Tomáš L. napsal jen jednou větou- policisté by měli být profesionálové a jemu neřeknete, že to jsou plky a mně jo?

103 Miras Miras | 10. března 2007 v 13:13 | Reagovat

Už to fakt řešit nebudem, necháme si každý vlastní názor, souhlas ?:-) Jinak všichni policisté musejí dělat psychotesty a jsou jedny z nejtěžších. Asi před měsícem bylo v mladé frontě téma psychotesty, tam to bylo taky. Od psychotestů vyletí víc jak dvě třetiny uchazečů, mám pocit, že to číslo je kolem 70 procent. Když jsem například před deseti lety nastupoval já, tak v ten den nás šlo na psychotesty sedm. Ten psychotest byl na dvě části, když  někdo neudělal tu první, skončil a tu druhou půlku už nedělal. Do tý druhý půlky jsem šel jenom já a ještě nějaká ženská, tzn.odpad pět ze sedmi je dost, ne? A náročný to bylo, trvalo to několik hodin, končil jsem až někdy odpoledne. Bohužel, žádný psychotesty nejsou stoprocentní.

To, že se k policii v dnešní době dostane někdo se základním vzděláním jste vzala kde? Tim chcete jako někoho urážet, nebo co? Bez střední školy se k policii nedostanete, takže nevim, kdo vám tohle řek.

Hrubky dneska dělá kde kdo, mý kámoši vysokoškoláci taky. Bohužel, je to tak. U gasvika to zas tak hrozný nebylo, mám kolem sebe v práci spoustu kolegů, po kterých je  fakt hrozný něco číst, pravopis ani sloh jim nic moc neříká.

Policisté by samozřejmě měli být profesionálové, to jsem nikdy nepopíral.

104 Helena Helena | 11. března 2007 v 0:08 | Reagovat

Jo, beru.Tak to skutečně není nejlehčí, je to i u dopraváků? Četla jsem to tady u různých příspěvků a teď nevím ale myslím že jeden z nich byl i policista, je to tak 50% na 50% vždycky někdo napíše že je to těžký, když tam vezmou každýho bez výběru a někdo zas že dělaj psychotesty všichni. Tak jsem si říkala, jestli to není tak že dopravka nedělá a ostatní jo.Nikoho rozhodně urážet nechci, když se ale někdo snaží urážet mně, tak se bráním - to není na vás.

Jo, hrubky fakt dělá každý a já taky i můj přítel, ten i-y vůbec neřeší a žádnej blbec to není.Když si přečtu příspěvky v různých diskuzích tak dělá chyby každej- zkrátka to neřešej a ani já. Můj jazykovej cit spočívá v tom, že fakt hodně čtu a když přečtu po někom chybu tak mě to praští do očí. Co jsem napsala já si ale pamatuju, takže to jen tak přelítnu, aniž bych to pořádně četla takže tam mám taky fůru chyb- kdyby jste prošel moje příspěvky tak v každým. To bylo v rakci na jeden příspěvek,kde se někdo chlubil vzděláním. Protože podle mýho vzdělání není vůbec berná mince, já mám taky relativně dobrý ale nebudu říkat jaký, není mi to příjemný. Jsou lidi, kteří se v mládí nechtěli učit, dělali průsery a vzdělání prakticky nemaj a jsou inteligentní a jsou lidi, kteří si koupěj vysokoškolskej diplom. Nebo ho dosáhli tak, že se učili každý den dost hodin a naučili se všechno nazpaměť. Tzn. vejšku jakž takž. prolezli a jejich inteligence neí žádná radost.Takže to měl bejt jen takovej vtip, jen jsem se jako vždycky zbytečně moc rozepsala, mohla jsem to zkrátit.

Já zas neříkám, že bylo špatně všechno, jednou větou mi vadí když někdo- policista nebo- na tom nezáleží,  řeže do někoho kdo je sbalenej do klubíčka a chrání si hlavu -to je přeháňka.

105 gesvik gesvik | 14. března 2007 v 17:08 | Reagovat

Nido se vzděláním nechlubil, pouze odpovídal na váš dotaz ohledně vzdělání. Tečka.

106 Helena Helena | 16. března 2007 v 0:01 | Reagovat

Jo, ale mezi řádky ta pýcha přímo křičela  - a s vyznamenáním- na to jsem se neptala."Tečka."

107 zelvicka zelvicka | 16. března 2007 v 0:53 | Reagovat

Mílá paní nebo slečno Heleno,

když čtu vaše příspěvky připomínáte mi čím dál tím víc brouka Pytlíka (všechno vím, všechno znám).  V jednu chvíli tu na policity nadáváte jek můžete a snažíte se jejich dobrou práci hanit a na druhé jak sama přiznáváte při každém problému policii využíváte. Když se vám tu snaží gesvik či Miras něco vysvětlit přeberete si to jen po svém, aniž u toho uvažujete či se zamyslíte nad tím co vám píší. Poradila bych vám pár věcí, pokud se ovšem neurazíte, nejprve pokud chcete něco veřejně kritizovat je třeba se co nejlépe seznámit s danou tématikou, což vy dle vašich vyjádření neděláte, stačí vám pouze informace JPP (jedna paní povídala).  MIras a gesvik vědí o čem mluví, a tak se nedivím, že je svými argumenty přímo ubíjíte. Práce policisty není jen o tom stoupnout si na ulici a buzerovat lidi, což je všeobecně zkreslená představa. Je třeba dobře znát zákony této země a umět je aplikovat v praxi, umět jednat s lidmi a také a což je hlavní  obětovat svůj volný čas v některých případech i život ve prospěch občanů této země, čož dle mě není zrovna málo.

     Každý policista se k občanovi chová tak jak občan přistupuje k policistovi, takže zlaté české přísloví " jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá " tu funguje přímo úkázkově, proto je možné že jste již byla několikráte policisty pokutována, jak sama uvádíte.  Příčina a následek dvě věci, které se k sobě pojí, možná by nebylo od škody začít s kritikou sama u sebe.

A ještě  drobnost.. já osobně dávám přednost policistovi,který umí a zná svoji práci dobře,před tím, který bude umět psát bezchyb a překlepů. To raděj přehlédnu -y-i přehédnu.

   To je tak ve zkratce co mě při čtení této diskuze napadlo bylo by toho víc, ale nemá se cenu rozepisovat. A pokud tu chcete opravdu přispět k nějaké konstruktivní diskuzi nejprve se řádně informujte o čem vlastně píšete. Doktoru taky neradíte jak má operovat zápálené slepé střevo, když jste se v televizi dověděla, že kmeny jižní afriky to léčí kravským trusem.

      Každý chce svoji práci dělat dobře a to jistě i všichni policisté, pokud vy ne je to váš problém, vaše laxnost a šlendrián třeba při práci nevadí, ale na policejní práci se to vždy odrazí. Takže místo toho ustavičného kritizování by to chtělo občas i trochu pokory.

108 Miras Miras | 16. března 2007 v 15:45 | Reagovat

To zelvicka : Tleskám.....:-)))

109 zelvicka zelvicka | 16. března 2007 v 17:30 | Reagovat

4 Miras

děkuji :-))

110 gesvik gesvik | 16. března 2007 v 18:31 | Reagovat

Taky děkuji, už jsem si myslel, že jsem letadlo. :-))))

111 zelvicka zelvicka | 16. března 2007 v 18:46 | Reagovat

4 gesvik

není zač.. já rada :-))

112 Helena Helena | 17. března 2007 v 2:12 | Reagovat

To Želvička- určitě se neurazím a v podstatě mi nezbývá než s vašimi názory souhlasit, jen s několika výhradami. Jak jsem pochopila jste taky policistka-nevím jestli policii využívám, ale rozhodně s ní přicházím každodenně do styku.Kdyby ale byl každý policista vašeho nebo Mirasova typu- nebylo by co řešit(i když spolu nesouhlasíme, rozhodně jste soupeř na úrovni a to mě baví- taky tleskám.). Mezi ale Gesvikem a Mirasem je ale velký rozdíl a jak už jsem tady několikrát napsala Mirase beru( nemá stejné názory jako já ale má svoje vlastní a necituje poučky a úryvky zákona a když už něco řekne a já s tím nesouhlasím, dokážu si představit proč z jeho pohledu to má smysl.) A právě proto že sama dobře vím že některé moje informace, ne všechny jsou ze zdrojů Jpp.- někdy ale "ta paní" povídá pravdu-svojí zkušenost a ne blafy, min. v 50 % a takže když za mnou někdo přijde s tím co se mu stalo a je to člověk pro mě důvěryhodný který mi nikdy nelhal tak tomu věřím. Když mi připadá že má Miras pravdu tak mu to přiznám a jestli jste četla celou tu diskuzi tak jste na to taky narazila.Navíc podle mě- možná se pletu je tahle diskuze názorech a ne o ověřených faktech. Kdyby jo, rovnou by jsme se tu mohli bavit v poučkách a úryvkách z knih, sbírky zákonů a statistik nebo si jen vyměnit odkazy na jejich úryvky - Gesvik by jistě byl v sedmém nebi. A  nebo si rovnou vyměnit odkazy a nebavit se vůbec. Kdyby jste byla spravedlivá, musela by jste ze stejného důvodu zkritizovat dalších 90 % příspěvků.Nejsem z těch, co si stojí slepě za svým a neuznají když zjistí že nemají pravdu.

Nemůžu souhlasit s tím, že pomlouvám dobrou práci policistů a snažím se ji hanit. Kdyby jste si pročetla úpně všechny příspěvky- tak např. u kriminálky a státní policie nemám prakticky negativní zkušenost (resp. jim dost fandím- jsou hodně moc zapotřebí) a už jsem to několikrát zdůraznila když mě někdo za to kritizoval- příspěvky se týkaly jen některých jednotlivců a ne policistů všeobecně. No a u ostatních je to půl na půl.

Kdyby to opravdu bylo tak jak říkáte- je třeba znát zákony této  země.....tak by to bylo fajn, ale musít sama vědět že spousta policistů to nedělá.Pokutována jsem nebyla několikrát ale nesčetněkrát- a to je něco co vám vadí? 90% bylo za špatné parkování. Bydlím v ulici, kde kolikrát i 40 minut kroužím okolo bloku a pak utíkám pro pejska, který už je nedočkavý jít ven, většina pokut  byla za starého zákona, během těch 5 min. kdy jsem nechala auto v druhém pruhu.( Podle nového je možné nechat auto v druhém pruhu 3 min. Už mám taky jednu- 3 min.a 10sekund- což mi určitě dal někdo jako Gesvik, kdo je schopnej si stoupnout k autu a měřit čas stopkama a za 3 min. 1 vteřinu začne vypisovat bloček, přičemž fakt pospíchá aby se náhodu majitel nevrátil a on se vešel do rozpisu. (Je to znát i jen z projevu). Rozhodně to není něco za co bych se kála -tj. začínala u sebe a i policisté na přestupcích to berou takže dávaj 100 za jednu- je to kvůli frajerovi, který se nudí a počítal kolik kroků musí udělat aby to auto zaparkované souběžně s křižovatkou obešel a poslal stížnost, která teď koluje jak horký brambor a nechce ji nikdo řešit-přesto jsou posílené  policejní hlídky v ulici- tzn. rozhodně nic co by sedělo k přísloví jak se do lesa volá.......  Já policistům nic nedělám aby mi to museli oplácet a  těch zbylých 10% si taky obhájím- naopak policisté se kterýma jsem o tom mluvila mají rodiny které tam taky parkují a žádný s tím moc nesympatizuje.

Já rozhodně také dám přednost policistovi který umí.... před tím který zná pravopis.... Chyby dělá každý- to měl být takový vtip- asi nepovedený, kdy pisatel psal že i nejposlednější městský policista musel dělat psychotesty a mezi řádky bylo znát že on je udělal nejlíp, protože je nejchytřejší. Tak mě docela pobavila představa nadpisu Psichotest od př. Myroslava  Jsemchitrej jako nejlepší ze všech. Všeobecně máte pravdu.

Ps: takže když někdy napíšu nějakou kravinu, tak od toho přece ty příspěvky vlastně formou diskuze jsou, aby mě někdo jiný opravil a já se dozvěděla jak to je doopravdy- to si alespoň z týhle diskuze beru já. Ráda se dozvím něco o policii, je fakt že bych měla a teď už mě to i docela začíná zajímat, ale už nenajdu absolutně žádný čas abych začala studovat policejní problematiku- snad kromě psovodů.Nevím, jak jste přišla na laxnost a šlendriánství, pravda je, že mám hlavní a vedlejší zaměstnání a navíc koníčka- pěstuju vzácné tropické ryby a po půlnoci kdy se dostanu domů se ještě hodinu a půl věnuju rybám, takže na net mi zbyde čas v 1 až 3 h. ráno. Takže až zas tak laxní nejsem. Jsem povahově tak trochu flegmatik ale laxní ne.Akorát s tou pokorou  by byl problém, pokorná jsem nikdy nebyla a nebudu- to slovo u mně vyvolává představu jeptišek nebo služek minulého století, vždycky jsem byla spíš rebel.

113 Helena Helena | 17. března 2007 v 2:18 | Reagovat

Ps: omlouvám se za to že jsem se tak rozepsala, i ve skutečnosti jsem ukecaná:)

114 zelvicka zelvicka | 18. března 2007 v 12:48 | Reagovat

4 Helena

Jde mi jen o jedno, občas tu nesmyslně bráníte něco co jste někde viděla či slyšela, uvědomte si jedno, že to co zkresleně uvedenou v tv a nebo vám poví vaši známý nemusí být pravda. Vím, že není v silách každého občana, aby znal všechny zákony. Ale pokud nevím zeptám se. Vy si utvoříte názor po té co neznáte veškeré skutečnosti. Kdybyste řádně vnímala co vám píše Gesvik zjistíte, že se vám jen snažil pomoci porozumět jak to opravdu je a z čeho on čerpá. Že jeho informace pro vás nejsou výmyslem policisty, ale prostý a holý fakt, že to tak jak, protože to zákon říká, ať se to komu koliv z nás líbí či nelíbí. Každý má svůj styl Miras umí brilantně vše okomentovat a gesvik vám bez váhání najde přesné definice a zákony, z kterých je třeba čerpat a doplňovat své informace. Když spojíte oba dva dohromady  máme vše co si jen můžete přát.

    Vaše pokuty mi nevadí .. to je váš soukromý boj. Každý svého štěstí strůjce. Taky občas udělám nějaký ten přestupek, ale samo počítám s tím, že za to může být i následně postih. Svou chybu dokážu uznat a doznat se k přestupku a to vám kolikrát pomůže častěj než se hádat,  proč jsme tak nemohla udělat, že ostatní to dělají také atd.  

     Slovo pokora neznamená ponižovat se a podřizovat se. Pokorná můžete být i s hrdě vztyčenou hlavou.

      Pokud vás zajímá něco o Policii .. klidně se ptejte ..já a určitě i Miras s gesvikem vám rádi odpodpovíme.... ale nehodnoťte dokud nemáme a neznáte veškeré skutečnosti.

115 zelvicka zelvicka | 18. března 2007 v 13:05 | Reagovat

4 Helena

A ještě malý dovětek...psychologické testy se u PČR udělalí v některých vybraných městech i u Městských policií, ale to jsou opravdu psychotesty, zde se zjišťuje jaké povahy člověk vlastně je. Zda dokáže pracovat kvalitně v kolektivu rýzných lidí za velmi těžkých a vypjatých podmínek, zda se dokáže ovládát a jednat s lidmi, také jaké má charakterové vlastnosti. Je snaha v nich rozpoznat zda dotyčný není např. xenofobní či třeba psychicky labilní. Nejedná se tedy v žádném případě o testy z českého jazyka. Zde se neprovádí žádné diktáty či mluvnická cvičení !!! Je pravdou, že nově je zavedeno v některých krajích, že policisté při výběrovém řízení také absolvují takovéto diktáty, ale to je novinkou. Ale jak jsem již říkala stejně vždy převáží u výběrového řízení kvality člověka, které jsou potřebné pro výkon než zda dokáže dobře psát -y -i. Znám policisty, kteří jsou např. dislektici či disgrafici, ale většinou jsou kupodivu ti jedni z nejlepších na svých odděleních. Práce u PCŘ není a nikdy nebyla o gramatice, a já doufám, že ani nebude.

116 Helena Helena | 19. března 2007 v 2:59 | Reagovat

Dobrá, musím to rozdělit na etapy, jsem už moc ospalá, takže na zbytek odpovím zítra.Ale jestli to myslíte vážně, že se mám zeptat na cokoli tak bych se ráda zeptala na to, jestli jste se někdy jako žena policistaka setkala s negativními zkušenostmi.Např. jsem párkrát viděla skupinu poberťáků- pokřikující na policistky v uniformě- Jé hele, -......! Ukaž....! Ty......! atd. atd. Jinak jim  ale většinou nikdo nic nemůže, což je podnítí ještě k většímu úsilí v urážkách. U mě jsou třeba  všechny ženy u policie frajerky. Já  kromě jiného hodně řídím a taky se občas setkám s šovinisty- asi to znáte sama- co nezapomenou říct ženská za volantem- auto bez řidiče. Kolikrát ale jednodušší chlápci takovej názor maj- ženská patří k plotně a ne do zaměstnání který maj vykonávat muži. Takže bych se chtěla zeptat, jestli jste se s tím taky někdy setkala.

Kdyby se Gesvik a Miras dali dohromady, určitě by z nich byl ideální policista, ale Gesvikovo jednání se mi nelíbí. Je mezi nimi dost rozdíl.Když vynechám sebe- když Gesvik odpovídá na příspěvek který se mu nelíbí, odpovídá ve stylu- tak se tam odstěhuj když se ti tam líbí a neotravuj tady a vrať se odkud jsi přišel. Zatímco Miras se snaží takovému člověku vysvětlit, že to není tak jak si myslí ale jinak. Což už samo o sobě o něčem svědčí. Zákony se mění ale lidský názor zůstává.A podle mě je dobrý policista takový, když musí ve vteřině o něčem rozhodnout a rozhodne se podle vlastního úsudku a ne podle zákona, který se včera změnil a může být změněn i zítra. Nevím, jak bych to dobře vysvětlila, snad to pochopíte. Samozřejmě že zákon je zákon a není se ve většině případů   o čem bavit, ale co těch pár, kde se zrovna zákon změnil v neprospěch lidí a policista vidí, že člověk kterého zadržel udělal jen chybu a ne schválně že ho pustí s domluvou

S Přestupky to mám stejně, když udělám přestupek tak tomu taky čelím a při  parkování kolikrát raději zaplatím menší obnos než hodinu čekat na místo a zaparkuji tam, kde to zákon nedovoluje, než hodinu hledat místo a projezdit ho v benzínu. Není to ale podle mě nic za co bych se musela stydět.

117 Miras Miras | 19. března 2007 v 21:38 | Reagovat

Chtěl bych se hájit - zákonné normy znám taky :-)

118 Helena Helena | 20. března 2007 v 0:30 | Reagovat

To Miras já vím že jo.:) Ale jestli si můžu typnout, v běžném rozhovoru, kdy by jsme se potakali jako cizí lidé nemluvíte jak kdyby jste spolknul sbírku zákonů a sem tam nějakýho toho hříšníka, třeba zabloudivšího ( někde se otáčí proti předpisům, nebo  zpanikaří a udělá nějakej ten menší přestupek pustíte s domluvou)?

119 Helena Helena | 20. března 2007 v 0:34 | Reagovat

Ps to Miras: alespoň doufám:)

120 Helena Helena | 20. března 2007 v 0:51 | Reagovat

To Želvička:: s tou pokorou to vidím asi tak- těžko by jste našla alespoň pár takových lidí, kteří by si mysleli policisti se za mě peropu a nasazují život, co by se mnou bylo kdyby nebyli? Já to vidím tak, že policie dělá záslužnou nicméně placenou práci a není to ani u nich z velké většiny o přesvědšení jako o penězích. Mají nebo měli celkem hezké peníze( žádný zázrak ale jsou lidé co mají menší plat) a kdyby to dělali všichni jen z přesvědšení, nevadilo by jim že jim teď sáhli na peníze a nechtěli odcházet. Tím nechci říct, že bych to brala jako něčo špatného, mám svou finanční hranici pod kterou bych nešla, ale tím pádem se ani neklaním tomu že tuhle práci někdo dělá. Tohle téma by bylo na debatu dlouhých hodin, nicméně jsou policejní složky, kde se s rizikem smrti počítá a lidi tam jdou s tím vědomím pracovat a také mají odpovídající zbraně a výstroj a výcvik. Jsou pak složky kde hrozí ohrožení života stejně často jako běžnému civilistovi, když je ve špatný čas na špatným místě.Takže nikdy nebudu vděčnost policii upřednosťnovat před ostatním zaměstnáním. Podle mně jsou všechna důležitá, nějaký prodavač sice riskuje míň je ale také míň finančně ohodnocen, takže je to jakž takž spravedlivé a je to jen otázka volby, co chce kdo dělat. Třeba bezpečností agentury- zásahové jednotky riskují víc a jsou také hodně prospěšní, ale to už se dostávám k těm hodinovým debatám. Takže závěrem ať si kdo pod pokorou představuje cokoli, policie je u mně zaměstnání jako každé jiné a nebudu ho nikdy brát jako něco víc ale ani míň  než zaměstnání ostatní- všechna jsou víc důležitá pro společnost.

121 Helena Helena | 20. března 2007 v 1:15 | Reagovat

Ps: médiím nevěřím vůbec, zprostředkovaným událostem pokud u nich nejsem pouze u nejbližších členů rodiny. I tak mám ale negativních zkušeností s čímkoli na několik lidských životů. No a s tím pravopisem- byl to jen vtip.

122 Miras Miras | 20. března 2007 v 6:49 | Reagovat

2 Helena:

Na řidiče jsem byl vždycky měkkej, ale už se mě to naštěstí netýká. Ale myslim, že Gesvik taky nebude žádnej ras. Jinak Helčo, ta poslední část věty - " všechna (zaměstnání) jsou víc důležitá pro společnost (než zaměstnání policisty)" pak zcela popírá vaše předchozí tvrzení, že všechna zaměstnání jsou důležitá. Vážně vám přijdou policisté tak zbyteční, že jejich profesi označíte jako tu nejméně důležitou ???

Ještě bych chtěl reagovat na to, jak jste napsala, že pro vás je dobrý policista takový, který se rozhodne podle vlastního úsudku a ne podle zákona. Takhle jak jste to napsala, je to nesmysl. Každý policista je ve většině případů, které řeší svázán nějakými zákony. Většinou sice má nějaký manévrovací prostor, který mu umožní přimhouřit oko, ale musíte si uvědomit jednu věc, že ten policista se tím v některých případech může dopouštět zneužití pravomoci veřejného činitele - právě tím, že vám něco odpustí, nebo dělá, že to nevidí.

123 zelvicka zelvicka | 20. března 2007 v 23:09 | Reagovat

4 Helena

     Takže popořádku... jako žena u pčr se necítím ze strany kolegů žádné negativní či arogantní chování.. ba naopak vycházím se všemi velmi dobře ..ale to je spíše o tom jaká jsem, a že jsem hlavně nejsem barbína s nalakovanými nehty(tím nechci nikoho urazit).  A zkušenosti s občany.. to že jsou sporostí a drzí není protože jsem žena..ale protože jsem policista.. takže jsem v tomto ohledu na tom stejně jako muži..To že se pollicie nemůže bránit těmto nadávkám je odrazem celé společnosti a jednou se jí to vyplatí, protože když tato složka, která má bránit vnitřní pořádek v zemi ztratí svoji autoritu a vážnost je to nejlepší cesta do pekel...

      Myslím, že můžete být ráda za gesvikovu ochutu vám najít přímo ze zákona uvedené paragrafy, které vám mohou pomoci k pochopení toho z čeho policie venku na ulici vychází ... nejsou to naše osobní názory.. ale jak psal miras..jedině dané mantinely ve kterých se můžem pohybovat...

     Občané této země nemají ani z lehounka řádnou představu co vlastně práce u policie obnáší.. já tuto práci dělám z přesvědčení, ale chci ji mít také zaplacenu..pokud si myslíte, že se topíme v penězích musím vás vyvést z velkého omylu.. ti kteří slouží venku, ti jenž potkáte pokud je třeba nejdříve mají plat stejně velký jako slévač.. někdy i menší a když si vezmete,že v tom to platu má policista započítané 25% za nepodníkání, 10% za služby ve svátek, sobátch, nedělích a nocích a následně i rizikový příplatek tak zjistíte, že  jsme s platem hluboce pod průměrem v republice.. naše platy stačí sotva na to aby jsme přežili od výplaty k výplatě.. ti policisté, kteří mají rodiny pobírají dokonce i sociální dávky a příspěvky...což znamená, že platy nejsou žádný zázrak pokud popíráme tyto dávky a je to spíše ostuda státu...my nechceme popírat čtyřiceti tisícové platy, ale jen mít zaplaceno co nám náleží a aby jsme mohli spokojeně a v pohodě  s klidnou hlavnou dělat svoji práci.

     Povolání policisty není žádné privilegované ... ale sama si zapněte televizici a spočítejte si kolikrát uslyšíte oznamte to policiii, policiie pomůže, policiie udělá...  nesčetněktrát.... snad při každé reportáži.. to samo osobě svědčí o naší potřebnosti a hlavně přetíženosti..

124 zelvicka zelvicka | 20. března 2007 v 23:19 | Reagovat

4 Miras

určitě znáš .. jenže tobě to dementování jde tak pěkně :-))

125 Helena Helena | 21. března 2007 v 1:09 | Reagovat

To Miras: Tak to byl překlep- chtěla jsem to ještě podtrhnout- že pro mě jsou všechna zaměstnání stejně důležitá, ale když píšu hodně rychle, někdy obrátím dvě písmena a někdy napíšu jedno slovo omylem ještě kus dál jednou- takže když to nejde opravit- patřilo tam jen to první víc- to druhé tam nepatřilo,  takže to se omlouvám za překlep. Já beru všechny lidi jako sobě rovný, ať už se to týká zaměstnání nebo ne. Zkrátka podle mých zkušeností i vysokoškolák může být trouba-mírně řečeno a naopak.A co se týká toho rozhodnutí, nemyslela jsem vždycky, jen v několika výjmečných případech- zákon je zákon a dodržovat by se měl. Myslela jsem ty případy, kdy je evidentní, že ten člověk udělal chybu a zákon porušit nechtěl. Teď víc než kdy jindy, když by za to měl navíc i body, který přispějou ke ztrátě řidičáku. Gesvik se tady u jednoho příspěvku vyjádřil jasně- on nepustí nikdy nikoho a zákon dodržuje !striktně!( už to ve mě vyvolává husí kůži- všichni víme že politici žijí tak trochu mimo realitu a leckdy se zákon mění rychleji než počasí), kvůli tomu že se dočetl a doslechl, že jakýsi policista někoho pustil a ten člověk si pak stěžoval. To byl ale jeden z tisíce, proč zanevřít na všechny lidi( to je jako když někdo zanevře na všechny policisty kvůli jedné špatné zkušenosti, také by jste určitě jako policista namítl to........  by udělal málokterý policista) Navíc když je ten člověk sám, policistovo slovo má větší váhu než jeho, takže co proboha řeší? A to mám taky ze zákona:) Policista je důvěryhodnější než civilista.

126 Helena Helena | 21. března 2007 v 1:13 | Reagovat

Ps: to Miras: Pokud jde o svědectví.

127 Helena Helena | 21. března 2007 v 1:38 | Reagovat

To Želvička: tak to je fajn. Ze strany policistů jsem si to ani nemyslela a ze strany civilistů je to fakt na nic, že si to můžou dovolit. Několikrát jsem byla ale svědkem, kdy mladičcí kluci na policistky vykřikovali drzé sexistické poznámky a to už mi přišlo fakt přehnané. Chudák policistka jen zrudla ale neřekla nic a to jsem měla chuť zpražit je sama.

Kdyby to byly ze strany Gesvika jen poznámky vůči mě, vůbec by mě to neudivilo, reaguje na mě tak jako já na něj- to se v podstatě brání.Ale co i u všech ostatních. Za ostatní uvedu dva příklady které mi uvízly v paměti- řidič byl ve státě, kde jsou dobré silniční zákony a řečnicky se zeptal, proč by nemohly být takové i v čechách a určitě nečekal odpověd _"tak se tam odstěhuj, když se ti tady nelíbí", stejně jako když někdo řekne něco co se Gesvikovi nelíbí - řekne něco ve smyslu vypadni a neotravuj ( min. 2x- to mi zrovna nepřipadá jako ochotná ani inteligentní odpověď). V ostatních případech ty seš ale debil. Někdy třeba i je, ale někdy má jen jiný názor.No a v těch dalších případech, kdy třeba autor webu uveřejní článek, kdy policisté stojí na místě pro invalidu, Gesvik jak kdyby spolkl příručku odrecituje podle jakého zákona té a té sbírky to policista může. To sice jo, ale proč teda nezastaví třeba na chodníku( to je "zase" moje dedukce, nemám čas si to ověřovat, ale i kdyby to byla pravda, pak bych předpokládala, že může stát stejně na chodníku jako na místě pro invalidu)? To invalida nemůže a pak těžce hledá místo, protože na jeho stojí policie.

Jistěže, policie je potřeba a měla by být více dotována- na Praze kde bydlím já policie nic nestíhá jen zapisuje trestní oznámení a má na stanici přímo fronty, ale nezabývá se tím- případů je hodně a lidí málo. mě už vandal- ten samý 3x poškodil auto a policie prostě nemá čas se tím zabývat, je tady dost " občanů tmavší pleti" že na každého policistu připadají desítky zločinů.Jen si zkrátka myslím, že kdyby ten který policista pracoval jen z přesvědšení, neodešel by kvůli snížení platu- io když je fakt že nevím o kolik. Dostal se mi do ruky " náborový leták městských strážníků a tam bylo 20 000 čistého, je to ale už slouhá doba. Jestli to není indiskrétní, ale takhle diskuze je anonymní- mohla by jste mi tedy říct, kolik to je?Nedovedu ani zhruba odhadnout kolik může mít slévač, takže nemám vůbec představu. Třeba ale známý sháněl prodavačku do   fotolabu a chtěl jí dát plat, který vycházel na 8 tisíc čistého. To jsem se mu vysmála, že z toho by nikdo nezaplatil ani nájem a bude si tam muset pracovat sám a nakonec do týdně prodavačku měl- 8000 je u mě ekvivalent hladomoru.

128 Helena Helena | 22. března 2007 v 23:53 | Reagovat

PS jestli se teda můžu na něco zeptat, tak by mě zajímalo, když jede ředový policista( Husáka, Kubiceho a další) v civilu rychleji a změří ho, jestli také může přijít o řidičák. Ani mě tak nezajímá teorie jako praxe.

129 zelvicka zelvicka | 23. března 2007 v 10:04 | Reagovat

4 Helena

tak že k vaší poslední otázce.. samozřejmě že může a také i přijde... a to takovou rychlostí o které se vám ani nestačí zdát.. také samozřejmě přijde o body jako všichni ostatní + s ním bude přestupek vyřízen jeho nadřízeným, kdy dostane kázeňský trest a to znamená, že dostane nejméně na 2 měsíce 10% z hrubého platu. Takže vlastně policista nakonec má větší pokutu než běžný občan.

130 zelvicka zelvicka | 23. března 2007 v 10:12 | Reagovat

4 Helena

Podstav policistů není jen v Praze ale v celé ČR jsou místa, kdy  jedna dvoučlená hlídka má nastarosti půl okresu. Takže můžete být ještě ráda, že bydlíte v Praze, neboť tam máte větší frekvenci policistů jak státních tak také měststkých.  V dnešní době policie nestíhá práci v terénu neboť je velká byrokracie a dle našich nadřízených ti jenže by měli být pro tito účely v uliciích nic nedělají projistotu jsou veleni do různých dopravních akci. Takže tu práci kterou by měli dělat v pracovní době pak dohání ve svém  volnu.

131 gesvik gesvik | 23. března 2007 v 19:47 | Reagovat

Heleno, vhledem k tomu, že jsem přestal rozebírat debaty s vámi, žádám vás o to, aby jste se přestala otírat o mojí osobu. Diskutujte si jak chcete, mne z toho vynechte!

132 Helena Helena | 24. března 2007 v 0:28 | Reagovat

To Gesvik: Spolu jsme to již dořešili a oba jsme uznali že nemá cenu se spolu dále bavit. O vaší osobu se ale otírám stejnou mírou jako vy o moji, takže pokud budu reagovat na něčí příspěvek týkající se vás, zajisté pochopíte, že nebudu reagovat na vaši žádost. V rozhovoru se mnou jste si také servítky nebral ( nesčetněkrát jste si ulevil jak jsem hloupá,nesvéprávná, zamindrákovaná atd. atd.) Já jsem vám to naopak ještě odsouhlasila, ve víře že vám to udělá radost, takže jste se vlastně otíral vy o mě a já mám co dohánět., ani já si je brát nebudu.

133 Helena Helena | 24. března 2007 v 0:37 | Reagovat

To Želvička: tzn. že když je to policista, který řídí, ať už motorku nebo auto, přijde na rok o práci, nebo je přeřazen jinam?Já ale jezdím po celé republice a v jižních čechách mám chalupu, tekže i když žiju v Praze,pochybuji se po celých čechách. Takže všechno ostatní bych přehlédla, kromě nového silničního zákona, to není přece spravedlivé.Jsou stejně hodnoceni řidiči, kteří jedou 4x ročně na chalupu a řidiči, kteří jsou na silnicích 12h. denně.Ti udělají 4 přestupky za týden, třeba jen lehký a podle mě jim nemá kdo co sbírat řidičáky, živí jimi rodinu!!!!!!!

134 Karlos Karlos | 24. března 2007 v 8:55 | Reagovat

Když budou jezdit normálně, nemusí se bát.

135 zelvicka zelvicka | 24. března 2007 v 19:29 | Reagovat

4 helena

přesně tak jak řekl Karlos.. když budou jezdit normálně není se čeho bát...za to jaký je silniční zákon si můžem sami.. tak se s ním musíte vyrovnat..

136 Helena Helena | E-mail | 25. března 2007 v 1:04 | Reagovat

Jenže co je to normálně? Chybovat je lidské a lidi chyby dělají a alespoň u mě je to mormální. Nový zákon postihuje i za chyby a to je špatně. jen ti nejzkušenější řidiči dokážou "nasadit" rychlost a jet plynule, nevychýlit se nahoru ani dolů. V nových autech není zvýšení o nějakých 20 km/h vůbec poznat a někdo to prošvihne 4 x za rok a přijde o řidičák?Žádný zákon by neměl postihovat za omyly.

137 Karlos Karlos | 25. března 2007 v 16:43 | Reagovat

Heleno, zamyslete se, proč ten zákon zpřísnili. Jsme národ nejhorších řidičů ve vyspělé Evropě, za ten zákon si můžeme sami. Mě zas tak nevadí, jezdil jsem stejně předtím, jezdím stejně teď, tzn. dodržuji předpisy a nijak se mě nový zákon nedotýká. Takže přestaňte fňukat, začněte dodržovat předpisy a je malá pravděpodobnost, že vám někdo sebere papíry.

138 Helena Helena | E-mail | 25. března 2007 v 18:46 | Reagovat

V tom se Karlosi neshodneme. Jsem pro dodržování předpisů ale když už je někdo poruší, měl by dostat trest přiměřený prohřešku.Když 4 x za rok pojedu 101 a budu mít  tu smůlu že mě zrovna vždycky změří, ztráta řidičáku není adekvátní trest. Vás se netýká také trochu proto- a to nemyslím ironicky, protože jste policista a když vás někde v civilu změří, zkrátka ukážete odznak a pokutu nedostanete. Policisté jsou určitě k sobě většinou loajální- jako i v ostatních zaměstnáních jsou zase k sobě loajální jinak.Pak se vám to ale lehce řekne s vědomím, že vám nikdo řidičák nesebere. Možná by jste to také viděl jinak, kdyby se vás to reálně týkalo.

139 Karlos Karlos | 26. března 2007 v 16:15 | Reagovat

Malinko se pletete, doby loajality s kolegy jsou dávno pryč. Policajti i měšťáci nás normálně měřej a pak to na nás posílaj našim nadřízeným. Takhle už to prostě nefunguje, na mýho kolegu zrovna teď přišla fotka jak jel ve služebním autě rychle. Malá rada, nejezděte 101 !

140 Helena Helena | E-mail | 26. března 2007 v 17:00 | Reagovat

To je hezká rada, ale na dlouhé vzdálenosti se špatně dodržuje.

141 zelvicka zelvicka | 27. března 2007 v 16:17 | Reagovat

4 Helena

Já myslím, že je to kapku jinak .. jak dobře víte jsou vyhlášená místa, kde policie pravidelně měří.. pokud tudy jezdíte často a trasu opravdu znáte ..víte i o těchto místech.. a můžete se pokutám za rychlou jízdu vyhnout.... pokud ovšem po uvedené trase jedete poprvé už právě proto by jste měla dodržovat rychlost a řádně sledovat značky, neboť nemůžete vědět co vás čeká za další zatáčkou, křižovatkou či značkou a tím tedy nebude riskovat jak pokutu, tak i životy a zdraví či majetek druhých .. takže to že to mají řidiči z povolání těžší a horší není pravdou, ale dle mě pouhá výmluva ..

142 Helena Helena | E-mail | 27. března 2007 v 23:30 | Reagovat

Taky máte zčásti pravdu, jenže když jezdí nepravidelně, po celé republice tak je těžké zapamatovat si všechny radary. V praze se to taky nedá, ty na vyježděných trasách samozřejmě znají. Co když je ale 90 km/h na dlouhé rovince(policie tam bývá schovaná za autobusovou zastávkou uprostřed té rovinky.) Vedle sebe se tam vejdou 4 osobáky a tři kamiony. A takových míst jsou stovky. Kdyby policie měřila tam kde je to potřeba, neřekla bych ani slovo. Když ale pojedu tady 110, je to moje rozuhodnutí a jsem za to připravená nést následky ale ne pokutu několik tisíc a ztrátu řidičáku.Někdy zase jedu na 30-ce 20 km/h, když je to u školy a je to potřeba, tam zas někdo jezdí třeba 80 km/h a policisty tam nevidíte jak je rok dlouhej. Takže jim taková prasárna projde a já mám přijít o řidičák? To je nepoměr ne?

143 zelvicka zelvicka | 28. března 2007 v 6:52 | Reagovat

4 Helena.

A jak víte, že zrovna taková rovinka není jedním z nejčastějších míst dopravních nehod?? Byla jste se poptat třeba na dopravním inpektorátu či na magistrátu??? Možná by jste pak změnila názor.. nic není tak černobílé jak vypadá...

144 Helena Helena | E-mail | 28. března 2007 v 21:44 | Reagovat

To jsem sice nebyla, jsem si ale jistá že není, jezdím tamtudy 2x denně a na místech, kde jezdím často a je tam vysoká nehodovost bych za 5 let viděla alespoň jedinou. Tam ne. Je tam místo pro 4 osobáky a je dlouhá tak 2 km. A hlavně to není jediné místo, kde policie měří na místech, kde to řidiče svádí trochu sešlápnout plyn místo na místech, kde sice většina řidičů jede předpisově, ale i ten jeden za odpoledne -př.představuje větší riziko. Jenže to by nesplnili rozpis.

145 ketchup ketchup | 16. dubna 2007 v 18:50 | Reagovat

vzdytoni mohou všecko

146 Karlos Karlos | 26. dubna 2007 v 19:52 | Reagovat

Ketchup: jseš tykvoň

147 bizon bizon | 28. dubna 2007 v 12:22 | Reagovat

Policista na fotografii telefonuje, aby se dozvěděl nějaké důležité skutečnosti , které nejsou možny předat radiostanicí Matra. Dále používá svůj soukromý telefon pro službu lidu.

148 Karlos Karlos | 29. dubna 2007 v 8:23 | Reagovat

Tak, tak. Lidi, už si proboha uvědomte, že závěry nelze dělat jenom z fotografie, je třeba znát bližší okolnosti. Ten policajt možná volá služebně, možná ne, ale to podle fotky nikdo. Každopádně je to těžko prokazatelné, spíš neprokazatelné.

149 Karlos Karlos | 29. dubna 2007 v 8:23 | Reagovat

...nikdo nepozná

150 Jarousek z Horni Dolni Jarousek z Horni Dolni | 29. dubna 2007 v 21:50 | Reagovat

Steee pitomiiii, ono mu jen upadlo ucho a on si ho nasazuje zase na hlavu. Dyt je to videt na prvni pohled.

151 Karlos Karlos | 30. dubna 2007 v 20:56 | Reagovat

Jaroušku, jestli máš řidičák, měl bys vědět, že jisté složky mají ze zákona výjimku, nejen v telefonování...

152 J.Wayne J.Wayne | 17. května 2007 v 17:37 | Reagovat

a co.. přečti si zákon 361 a zjistíš, jaké vyjímky mají ozbrojené složky.. fota a diskuze o ničem!

153 Karlos Karlos | 17. května 2007 v 23:31 | Reagovat

Přesně, serou mě tihle vocasové, co jsou rádobychytrý...

154 tren tren | 5. června 2007 v 21:27 | Reagovat

Policie by se mela zpamatovat a dodělat sy aspon tu zakladni školu aby sy mohli přečist co se smy a co ne

155 tren tren | 5. června 2007 v 21:28 | Reagovat

[152] J.Wayne, 17.5.2007 17:37

a co.. přečti si zákon 361 a zjistíš, jaké vyjímky mají ozbrojené složky.. fota a diskuze o ničem!

p.s policie do tohoto nespada dokud se něco nedeje si to prečti ty

156 Karlos Karlos | 11. června 2007 v 17:20 | Reagovat

tren: Kolik tříd zvláštní školy jsi zvládl, prosímtě ???

157 Karlos Karlos | 11. června 2007 v 17:23 | Reagovat

tren:

Při plnění služebních povinností, chudinko negramotná....

158 Geo Geo | 16. června 2007 v 13:42 | Reagovat

Jste banda uplatnejch blbečků

159 Karlos Karlos | 16. června 2007 v 19:15 | Reagovat

Nad názory zamindrákovaných jedinců typu Geo se můžu jenom usmát, vytočit mě to fakt nemůže...:-)))

160 PANTER PANTER | 19. června 2007 v 0:44 | Reagovat

Jste trapáci, než začnete takovouto trapnou pomlouvačnou diskusi, tak se skutečně podívejte do zákona, policista za jízdy smí používat hovorová zařízení, vysílačka, telefon, megafon a pod.

161 Mirda Mirda | 22. června 2007 v 20:31 | Reagovat

Rejpající idioti, nerozčiluj se...

162 Miki Miki | E-mail | 29. června 2007 v 12:43 | Reagovat

Pořád nechápu,co se tady řeší. Ze zákona má policie vyjimku,tak to nechte plavat.

163 XYZ XYZ | E-mail | 1. října 2007 v 22:43 | Reagovat

všichni se tady zabýváte vysloveně hovadinama!!!

164 marasst marasst | 22. listopadu 2007 v 23:41 | Reagovat

zabít všechny fílzly

165 Karlos Karlos | 15. prosince 2007 v 12:05 | Reagovat

Ano, zabít FÍLZLY   :-))))

166 Martin Martin | 5. prosince 2008 v 10:44 | Reagovat

Kdybys věděl něco o Policii ČR tak výš že Policista může telefonovat zajízdy a ani se nemusí připoutávat takze ten Policista na fotce nedělá žadný přestupek.

167 pavel pavel | E-mail | 1. února 2009 v 22:43 | Reagovat

Zdar. Hele lidi ono možná je fak zbytečný se do těch policajtů navážet ono to nemá smysl jelikož oni ve finále za to nemůžou sice buzerujou ale ze sví hlavy to nemají on jim to jejich šéf zavelí a oni makají. Takže je to ve smyslu jaký sistém taková policie je pravda že ten týpek co telefonuje na tý fotce tak je jedno jestli jede nebo stojí jednou je v práci tak má makat a  ne se vykecávat a tutově to nebyl pracovní hovovor od toho mají vysílačku ne? a ve finále já když jsme v háku tak kdyby mě chytili s telefonem tak si mužu jít hledat novou práci. A ještě k tomu jejich pracovnímu vytížení ráno když jdu ven tak docela často potkám policejní hlídku která si chrápe v autě a s nastartovaným motorem což mě dokáže tak nas..... tak ať nekecaj že mají moc práce že to nestíhají to se nedivím když 1/4 si pronakupují pak tedy asi 2/4 "makají"  3/4 si vyřizují své soukroměé věci a 4/4 prospí . JDU K POLICICI :-)

168 MAJKL MAJKL | 25. března 2009 v 14:08 | Reagovat

Tak me to teda prijde jako blbost proc by ten policista mohl telefonovat  a ostatno ridici ne? Pokud vim tak policajti maji vzdy jezdit dva, takze ten co ridi zrejme umi telefonovat a ten druhy psat  SMSky.;)

169 anonymius anonymius | 27. března 2009 v 21:19 | Reagovat

Kdyby jste napsala informace z fotografie neboli exif  

Dáse pravym tlacitkem na mysi

vlastnosti pak souhrn kdyz jse to nezobrazi tak upresnit.

http://bodovy-system.blog.cz/0612/policista-a-telefonovani-za-jizdy  

neboli exif informace dalo by jse spocitat podle rychlosti uzaverky fotaku kolik auto ujelo metru nebo cm nez jse uzavrela uzavrela podle rozmazani by jse dalo to porovnat informace jsou v originalních fotek ne upravených  jsou to informace o  cloně rychlosti uzaverky(zaverky) vyjadrene zlomkem priklad 1sekunda/50 =1/50 =0,02 sekundy =20ms    

kdyz bych pocital prumernou rychlosti 45 az 55Km/s =15m/s   po prepoctu =rozmznutí

(50+45)=95/2 =95/2 =47= 13,19m/s /1000   >> 1    *   cas uzaverky(1/50) =20ms  =13.19mm *20  

(2,638cm rozmaznuti odhadem > 2,6cm rozmaznutí)    

odraz stromu v okne je rozmazly tudiz soudim ze auto bylo v pohybu protoze strom je staticky kdyby to byl cely staticky snimek nebylo by rozmazle pozadi ve smeru jizdy tudiz si myslim ze vas nazor a fotografie je pravá

           Pozorný student      

                      :)

170 Radek Radek | 12. července 2009 v 12:11 | Reagovat

ze zákona 361/2003 Sb. policisté MŮŽOU během služby používat hovorové nebo jiné záznamové zařízení.

171 Jonáš Jonáš | E-mail | Web | 28. srpna 2014 v 13:27 | Reagovat

Docela mě zaujalo, že se k silnicím používají i umělé dopravní policisty, ten na http://www.gsplus.cz/ vypadá fakt opravdově

172 ByronBon ByronBon | E-mail | 9. června 2017 v 0:20 | Reagovat

digastric triangle cold autoantibody branch to trigeminal ganglion  <a href=http://buypaxilonline.com>generic paxil</a>  automatograph Alternaria bulbopontine agaropectin dorsal artery of penis brown lung chyle peritonitis deep plantar (arterial) arch fundus vesicae felleae Goldman equation

173 Jerry Jerry | 23. července 2017 v 13:27 | Reagovat

[115]:Dobry den, chtela bych se Vas zeptat, ctu tady komenty a jednu otazku mam, policista, ktery nema pusteny majaky a stoni stejne v kolone jako ja, muze za jizdy byt nepripoutany a telefonovat?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama