Petr Neisser nestráví Vánoce doma, ale za mřížemi

20. prosince 2006 v 9:57 | MF DNES |  Doprava
Brněnský soud rozhodl, že Petr Neisser nestráví Vánoce doma, ale za mřížemi. Pětatřicetiletý řidič před měsícem srazil na Blanensku patnáctiletého chlapce a těžce zraněného ho nechal v lese. S vazbou ale nesouhlasí. Protestuje i proti obvinění z pokusu o vraždu.

Jak je na tom Karel Pravec?


"Zatím může jen ležet v posteli a pohybovat se na invalidním vozíku. Koncem týdne uděláme kontrolní rentgen. Myslím, že na konci ledna by se mohl postavit na berličky a postupně nacvičovat chůzi," odhaduje primář chirurgie nemocnice v Boskovicích Jan Vlach.

Petr Neisser i Šárka Suchánková mají zajímavou story :)


Tragédie se stala před půlnocí ze 16. na 17. listopadu. Neisser, jedoucí tehdy nejrychlejším typem škodovky Škodou Octavia RS, nepopírá, že chlapce uprostřed Kunštátu srazil. Pravec prorazil přední sklo, přeletěl přes střechu auta a zadním okýnkem propadl do kufru vozu.
Podle policie Neisser i jeho devatenáctiletá spolujezdkyně Šárka Suchánková tvrdí, že ve zpětném zrcátku nikoho neviděli a domnívali se tedy, že hoch odběhl. Pokračovali proto v jízdě.
Zraněného si všimli až po osmi kilometrech doma v Lysicích. Ani tehdy ale nepřivolali pomoc. Naopak, Neisser zraněného chlapce odvezl další dva kilometry k lesu u Štěchova a tam ho nechal.

Celý článek


Přečtěte si celý článek na serveru iDnes.cz - stojí za to!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Helena Helena | E-mail | 1. ledna 2007 v 22:09 | Reagovat

Jak se to stalo, že ho srazil? Šel ten kluk prostředkem silnice?

2 gesvik gesvik | 1. ledna 2007 v 22:16 | Reagovat

K tomu již nemám komentář.

3 Helena Helena | E-mail | 2. ledna 2007 v 0:55 | Reagovat

Proč ne? Kdyby to zveřejnili, bylo by pak všechno jasný a nikdo by už neměl žádné pochybnosti jako před tím já.

4 Rustty Rustty | 15. ledna 2007 v 18:51 | Reagovat

Toto neni mozny ze si ho nesvsimly toto je nejvetsi hajzlovina na svete zabit ridice!!"!!

5 Sonny Sonny | 10. února 2007 v 12:27 | Reagovat

takovýho řidiče doufám nikdy nepotkám :o((((

6 Miras Miras | 13. února 2007 v 16:10 | Reagovat

Helena: Proč doprdele řešíš, jestli šel ten kluk prostředkem ulice ? I kdyby mu tam vběhnul, tak ten hajzl ujel z místa nehody, neposkytnul první pomoc a ještě vyhodil kluka v lese ! Chceš snad takovýho člověka hájit a věřit mu, že si ničeho nevšim ? Prober se...

7 Helena Helena | E-mail | 16. února 2007 v 0:43 | Reagovat

Stejně jako u jiných případů, to že neplánoval vraždu by mu mělo přinést podle zákona polehčující okolnost-ne ho zabít, jak  by chtěl Rusty, ale např. okolo 5 a 6 let nepodmíněně.

8 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 16. února 2007 v 9:30 | Reagovat

Já bych mu místo polehčující okolnosti ještě nafackoval ... vyhození v lese je polehčující okolnost?!  Proberte se...

O polehčující okolnosti se dá mluvit, pokud někoho srazí, zastaví a zavolá záchranku.

9 Miras Miras | 16. února 2007 v 16:11 | Reagovat

Přesně jak říká Tomáš. Pro toho chlapa právě neexistuje snad žádná polehčující okolnost. S prominutím Heleno, ale v trestních věcech se opravdu nevyznáte...

10 Helena Helena | E-mail | 23. února 2007 v 0:56 | Reagovat

Trestně právní zákony opravdu neznám, ale jako pravý pesimista nechci ani pomyslet na to, kolik lidí by se ve stejné situaci zachovalo stejně nebo hůř, aby si zachránili krk když vědí, že nedokážou, že jim tam někdo vběhl a nemohli už nic dělat. Takže by museli do vězení. Hodně jsem o tom přemýšlela a jsem přesvědčená že já bych to nedokázala a okamžitě bych zavolala pomoc, ale když  vidíte, co se denně stává za až nechutné situace,ani se mi nechce zamýšlet nad tím, kolik lidí postavených před stejnou situaci by to bylo schopno udělat a kolik to udělalo ale nenašli je.

11 Miras Miras | 23. února 2007 v 16:29 | Reagovat

Není pravda co říkáte, většina lidí se zachová normálně. Někteří ne a ujedou, někdy v šoku. Dobrá. Ale finále tohohlr případu - pohození žijícího chlapce v lese, to už opravdu v šoku nebylo a nic to neomlouvá. A jenom pro zajímavost, víte kdy lidi nejčastěji ujíždějí od nehod? Když nevlastní řidičák, mají zákaz řízení a hlavně, když jsou vožralý! Což si myslím, že moh bejt i tenhle chlap, jinak by nemusel ujíždět a moh dostat maximálně podmínku.

S tím nedokázáním nemáte pravdu. Když už by nic jinýho nehrálo v jeho prospěch, tak furt v tom autě byli 2 a to jsou dvě výpovědi proti jedný, rozumíme si? A jestli tam ten kluk vběhnul - to nevíte, jsou to z vaší strany spekulace, kterými neustále ospravedlňujete chování toho hovada, případně jiných lidí, kteří by něco podobného provedli.

12 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 23. února 2007 v 19:56 | Reagovat

Miras: nezbývá než souhlasit.

Heleno, už jsem to tu psal, je rozdíl ujet když vím, že tomu dotačnému nepomohu a když žije. Tohle mi nejde přes srdce a mozek. To co udělal nemá sebemenší ospravedlnění. A POKUD byl tak vožralej, že nedokázal nahmatat tep, tak je to další mínus pro něj.

13 Helena Helena | E-mail | 26. února 2007 v 0:46 | Reagovat

Já s tím souhlasím, kdyby to bylo tak jak vy oba říkáte, máte pravdu a ať si třeba shnije ve vězení. Jediná v mých očích omluva by byla, kdyby jel podle předpisů, ve tmě mu najednou vběhl člověk pod kola a on v šoku, kdy se člověku třese ruka, měřil tep o cm vedle,  protože člověk v bezvědomí má mnohem pomalejší tep by bylo možné že by ho nenahmatal a zpanikařil že někoho zabil. Kdyby od začátku věděl že žije tak samozřejmě není o čem diskutovat a je to hovado. Pokud nemám řidičák, nebo jsem ožralá, tj. reflexy jsou snížené natolik, že by neměl někdo takový ani chodit natož řídit, je to v pořádku. Mám ale takovou zkušenost- jela jsem 90 km/h na devadesátce na dvouproudé silnici v rychlém pruhu. A řidič přede mnou to zašlápl na místě,takže i když jsem se snažila zabrzdit, nebyla jsem dost rychlá. Řidič pak řekl že na místě zastavil, protože si myslel že tam bude odbočka) na dvojité čáře"- dalších 5 km žádná nebyla a policista mi doslova řekl, co si neubrzdíš to neobhájíš.Takže tak nějak automaticky předpokládám, že kdyby mi tam vběhl člověka já jela ve tmě podle předpisů, že to bude to samé, nebo je to jinak?

14 Helena Helena | E-mail | 26. února 2007 v 22:39 | Reagovat

Ps : na začátku jsem si taky myslela jaké je to hovado ale zastala jsem se ho proto, že jak jsem četla ty desítky hrubých negativních komentářů, začala jsem se zamýšlet nad tím- aby to nikdo nevzal obráceně- ten kluk je chudák, ale když ho pominu a soustředím se jen na p. Neissera, připadá mi že byl ten případ trochu víc medializován, než všechny ostatní a koho mi bylo skutečně líto, je jeho rodina- z toho co jsem vyčetla z článků- dcera, rodiče, možná prarodiče a ostatní příbuzní.Bude soudně trestán a to je dobře, ale z takových lidí co zveřejňují jeho adresu aby mu každý napsal co si o něm myslí a nabízejí se, že ho pojedou zlikvidovat je mi nablití.Protože v poměru třeba k tomu policejnímu gangu, který mučil desítky lidí- každý si ten článek přečetl a tím to končí, ale takhle negativní reakce jsem nikde neviděla, jako Zelenka a další. Například každý nenávistný dopis, který teď jeho rodina dostane může být tou poslední kapkou, aby si někdo z nich řekl- už to nevydržím. Oni za to přece nemůžou, vůbec tam nebyli, ale protože p. Neisser sedí jemu neublíží zveřejněná adresa a než se vrátí tak se na to přece jen zapomene, ublíží to ale jeho rodině, která za to nemůže.Je to zkrátka tragédie pro všechny zůčastněné, ale přílišné rozmazávání nikomu nepomůže.

15 jidas77 jidas77 | 27. února 2007 v 19:13 | Reagovat

Nejste náhodou zamindrákovaná slepice?

16 Helena Helena | E-mail | 27. února 2007 v 23:41 | Reagovat

To Jidas: těžko říct, možná jo a možná ne.

17 Domča Domča | 6. června 2007 v 20:44 | Reagovat

Ten kdo Petánka nezná by si ho neměl wůbec brát do huby.Věřím že kdyby jste byli v jeho situaci.Chtěla bych vidět jak se zachováte vy....Měli by jste se nad sebou zamyslet.Je to svinárna jako prase..A kdo má nějakej problém k tomuto tématu na tohle téma tak at mi zavola:608506572..Řeknu vám..že Petánek je super človíček a není mu nikdo lhostejnej.vždycky rád někomu pomohl a pomůže...a Ten kluk by měl taky něco dostat za to že je neplnoletý a pil alkohol...............Jste kurevský swině za to jak se k němu chováte........................a svůj názor už nezměnim........zdar

18 Helena Helena | 8. června 2007 v 4:58 | Reagovat

Dominika má v podstatě pravdu. Karel Pravec se dopustil obecného ohrožení když pod vlivem alkoholu zapříčinil dopravní nehodu. Kdyby Neisser nezvládl řízení, mohl by on s přítelkyní být mrtví.Jemně se řeklo že Neisser nehodu nezavinil, tím pádem jí musel zavinit Pravec.

Lehce se řekne někomu, kdo nikdy nezažil nehodu že ten člověk musel vědět co dělá.

. Já jsem jí zažila, auto sjelo do příkopu, několikrát se převrátilo a skončilo na boku. Zastavilo prý auto - něco jako tranzit  s několika místy navíc, řidič nás naložil a dovezl do nemocnice. Přesto že jsem prý byla při vědomí( nejhorší zranění byly zlomeniny), pamatuji si jak auto sjíždělo do příkopu a najednou jsem se probrala v nemocnici a co se stalo mezitím si  vůbec nepamatuji a to jsem neřídila.

Pokud by Neisser mluvil pravdu a našel toho kluka až doma- je podle mne skutečně možné, že by upadl do šoku- určitě byl zakrvácený a v nepřirozené poloze se zlomenými končetinami.

Po té co se každý s tím případem seznámil je jednodché říct -" já bych se zachoval jinak" teď když ten případ zná -určitě. Pokud ho ale srazil v 90km/h, musela to být strašná rána a třeba ho ani nenapadlo že by na živu být mohl.

To co uvedl u soudu zní rozhodně pravděpodobněji než že věděl že je naživu a schválně ho nechal umřít. Kdyby uvažoval takhle logicky, mohl ho nechat umřít na odlehlejším místě než pár metrů od silnice, tam může náhodně kdokoli přijít, třeba  milenci, nebo ranní houbař, nebo tak.Nebo cokoli dalšího, zkrátka rozumný příčetný člověk by něco tak nelogického neudělá.

Nikdo kdo ho ve svých příspěvcích odsuzuje ho nezná a nikdo z těch lidí u toho nebyl.

Jistě že neohlásit autonehodu je trestný čin a měl by být potrestán. Ale pokud ho tam vysadil v šoku, pak se tam vrátil a on už tam nebyl, můj názor je že by si ZASOUŹil mírnější trest.

Proč se nebere v potaz znalecký posudek psychologů, nebo detektor lži?

Já netvrdím že je nevinný, kromě novin-d což není spolehlivý zdroj o tom případu nic nevím, ale co když mluví pravdu? To že tu nehodu nezavinil mu také nikdo nevěřil, protože mu věřit nechtěli. I kdyby to bylo mizivé procento naděje že mluví pravdu, podle ,mě by se mělo prověřit.

Jenže on už to měl jasné dopředu. nedávno se staly dva případy kdy matka plánovaně a dlouhodobě mučila malé dítě a má sazbu jen do osmi let? Je to nefér.

19 Tahac Tahac | 15. listopadu 2007 v 20:36 | Reagovat

Domčo, jseš kráva blbá a nemám pro tebe slov a ty už se na to Heleno taky vyser, zase meleš hrozný hovna. Jaký obecný ohrožení, znáš vůbec ten paragraf? Běž ho politovat do vězení, když ti ho je tak líto.

20 Sabča Sabča | 27. listopadu 2007 v 14:12 | Reagovat

Ahojky je  mě ho líto byl to můj strejda mé kámošky káti neisserové je to tatka a mylím co jsem s nim zažila tak to je prýma strejda a co vi tu píšete je lež lež lež

21 Sabča Sabča | 27. listopadu 2007 v 14:15 | Reagovat

A kdo má s mim strejdou nějakej problém a tak mi zavolá na 737451041 moc vi krávy

22 Miras Miras | 5. prosince 2007 v 16:09 | Reagovat

Sabčo, ty husičko negramotná, nejdřív se trošičku nauč gramatiku, ať na diskusních fórech nevypadáš jako úplná kráva ! Je mi úplně jedno, jakej je Neisser strejda. Nepochybuji o tom, že spousta vrahů je skvělými strýci, ale nevím, co to má společného s tím, co udělal. Ať si to pěkně odsedí !

23 helena helena | 9. prosince 2007 v 5:01 | Reagovat

Nikdo neřekl, že se neisser zachoval tak jak měl, to je bezesporu. Nikdy ale nebyl trestaný a dostal trest horší než několika násobní vrazi,přesto že Karel přežil a Neisser mohl být v šoku.Přesto že Pravec mu  spadl opilý pod kola-podle vyjádření policie uvedené v médiích a vzhledem ke skutečnosti že nehoda mohla také dopadnout opačně- kdyby neisser zareagoval strhnutím řízení, zabil by sebe i přítelkyni. To že Karel Pravec spadnul opilý pod kola jeho vozu- což dokazuje policejní rekonstrukce by měla být polehčující okolnost. Není rozhodně nevinný ale tolik let dostávají mnohonásobní vrazi kteří vraždu plánují předem.

24 Karlos Karlos | 15. prosince 2007 v 12:09 | Reagovat

Heleno, už to pochop. Je jedno, že spadl pod kola sám, za to ho přece nikdo nesoudil? To je to tak těžký pochopi, že to jsou dvě věci? Nehoda a pak neposkytnutí pomoci a pokus vraždy???

Jinak tímto bych chtěl panu Neisserovi popřát hezké vánoce a i těch jedenáct dalších :-)) Posílám salát a kapra.

25 helena helena | 17. prosince 2007 v 6:43 | Reagovat

Ne za to ho nikdo nesoudil,to co se stalo bylo ale dílem náhody, mohlo to dopadnout jak to dopadlo, ale také to mohl Neisser stihnout strhnout dřív a tím pádem by byl mrtvý on s přítelkyní a Karel na živu(JAKO VINNÍK).Připadá mi že možná hovořím jinou řečí, nikdy jsem ale neřekla že Neisser neudělal nelidskou věc (to je odlišná věc) nebo že je nevinný-opakuji ani nevím pokolikáté už..Celou dobu tu uvádím že jediné proti čemu mám námitky je že např. členové berdychova gangu, kteří plánovaně umučili x lidí mají stejnou a menší sazbu jako Neisser, který nehodu nezavinil, navíc také Pravec přežil téměř bez následků. Pokud to někdo nechápe, ať si jsem třeba blázen, mělo by se na víc hledět na prozkoumání okolností a a to , že když někdo způsobí dopravní nehodu, řidič druhého vozidla nemá dostat trest na úrovni členů Berdychova gangu nebo mnohem nižší než matky týraného Ondry. Pokud jsem pak podle vás blázen, jsem na to hrdá.Matce Ondry přísluší doživotí, za ty zvěrstva, v případě Neissera ať už to proběhlo jakkoli to byl čin impulsivní, zatím co v Kuřimi dlouhodobě plánovaný. Připadá vám spravedlivé, že taková matka dostane nižší trest? MNĚ NE.To byly 2  příklady za všechny- zkrátka Neisserovo provině ní není úměrné trestu.

26 Karlos Karlos | 17. prosince 2007 v 17:01 | Reagovat

je

27 Karl Hermann Frank Karl Hermann Frank | 29. ledna 2008 v 20:13 | Reagovat

Blbej řidič!

28 Domča Domča | 3. listopadu 2008 v 21:04 | Reagovat

Víte ,když to tak vezmu,tak nikde nezveřejnili,že ten luk byl pod vlivem alkoholických nápoju.Nejenže pil,ale ani mu nebylo 18!!!!Kdo Petra nezn á nemůže ho soudit.Tím to pro mě hasne.

29 Domča Domča | 15. listopadu 2008 v 13:48 | Reagovat

Heli a ty máš úplnou pravdu a také dobré úvahy.

30 Sabča Sabča | 9. prosince 2008 v 12:47 | Reagovat

Hele lidičky tetka kačka je stoho nebudou mít vánoce s tatkem není vám to líto abyste měly svíího taty ve vězení?

31 Miroslav Miroslav | 12. dubna 2009 v 8:44 | Reagovat

Samozřejmě by mi bylo líto, že je můj táta ve vězení, ale to na situaci vůbec nic nemění. Prostě si to zasloužil...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama