HUMUS: Srazil chlapce a chladnokrevně ho vyhodil do lesa

22. listopadu 2006 v 17:15 | iDNES, TL |  Doprava
Těžko uvěřitelná nehoda otřásla Kunštátem na Blanensku. Řidič Škody Octavia tam v noci na pátek srazil 15letého chlapce. Ten přeletěl přes auto, zadním oknem propadl dovnitř a probořil se až do kufru. Pětatřicetiletý Petr Neisser i jeho přítelkyně, která s ním jela, tvrdí, že si toho nevšimli.

Neisser vypověděl, že zraněného v kufru našel až doma v Lysicích, vzdálených osm kilometrů od místa nehody. Jaká byla jeho reakce? Znovu nastartoval auto. A vážně zraněného Karla Pravce odvezl do lesa dva kilometry za obcí. Tam ho nechal ležet na lesní cestě a ujel.
Petr Neisser se svým jednáním ukázal, jako bezcitný a chladnokrevný vrah. Omlouvám se citlivějším čtenářům, ale pro tohoto pána nemám lepší označení a trest, který bych mu dal u nás není povolen - trest smrti.
"Znalec už nám potvrdil, že podobná nehoda je technicky možná, ale já osobně ani nikdo z kolegů jsme se s něčím podobným ještě nesetkali," řekl Miroslav Kovařík z blanenské policie.

Karel Pravec se podruhé narodil

Zraněný mladík byl po nehodě v bezvědomí. Probral se až za rozbřesku. S oběma zlomenýma nohama, otřesem mozku, tržnými ranami, pohmožděninami a dalšími zraněními se doplazil k silnici, kde jej kolem sedmé hodiny ráno našel náhodný chodec a zavolal záchranáře.
Mladík stále leží v nemocnici na jednotce intenzivní péče, ale už je mimo ohrožení života. "Nemůžeme ani spát, ale jsme hrozně rádi, že to přežil. Co ten člověk udělal, to je hyenismus. Nejraději bych mu zlomil obě ruce i nohy a také ho vyhodil do lesa. Mezi normální lidi podle mě nepatří," zlobí se třiačtyřicetiletý otec Karel Pravec.

Petr Neisser není člověk

Jak jsem již zmínil, pan Neisser by si zasloužil trest smrti, všechny jiné tresty jsou pro něho malé. České zákony myslí na tresty normální lidi, ale pro takto chladnokrevné jednání, které otec Karla nazval hyenismem nepamatuje.
Pachatele nehody Petra Neissera policisté našli už v pátek. Muž se k činu přiznal.

Kamarádi našli botu a poznávací značku

K jeho vypátrání pomohla policii náhoda. Kamarádi šli mladíka hledat a na ulici našli ulomenou státní poznávací značku a botu. Nevěděli sice, že jde o obuv právě jejich přítele, ale vše nahlásili právě projíždějící policejní hlídce.
"Původně nás nenapadlo obě věci spojovat, vždyť místa byla od sebe vzdálena řadu kilometrů. Nakonec jsme pachatele hned následující den vypátrali a on se k činu přiznal. Údajně prý neví, proč nezavolal sanitku, ani z jakého důvodu zraněného odvezl za obec," popsal policejní mluvčí Miroslav Kovařík.
Pětatřicetiletého pachatele, který žije v Lysicích, už policisté obvinili ze dvou trestných činů. Za neposkytnutí pomoci a ublížení na zdraví z nedbalosti mu hrozí maximálně pětiletý trest odnětí svobody.
"Zvažovali jsme i uvalení vazby, státní zástupkyně ji ale nakonec nenavrhla. Ve hře teoreticky zůstává i obvinění z pokusu o vraždu, tomu by ale musely předcházet další důkazy," vysvětlil Kovařík s tím, že kvůli vyšetřování policisté celý případ až do včerejška tajili.
Řidiče se nepodařilo zkontaktovat. Hrůzostrašnému činu se vedle ostřílených kriminalistů zdráhají uvěřit i lékaři. Všichni se shodují na tom, že Karel Pravec měl obrovské štěstí, že vůbec nehodu a následně chladnou noc v lese přežil.
"Pacient je stabilizovaný, v úterý jsme jej operovali, léčení ale bude trvat ještě několik měsíců a nejde vyloučit ani trvalé následky," uvedl Jaroslav Kubiš chirurg nemocnice v Boskovicích. "Pokud by byl ošetřen později, mohl zemřít," potvrzuje Kubiš.
Ze šoku se nyní vzpamatovává nejen zraněný mladík, který studuje první ročník oboru truhlář na učilišti v Letovicích, ale i jeho rodina.

Karle, hodně zdraví ...

... a Petře, vám přeju co nejvíc let za mřížemi (když už vyšší tresty nejsou). Vaše jednání je neomluvitelné.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 gdbfhfg gdbfhfg | 24. listopadu 2006 v 10:03 | Reagovat

doživotí!!!!!!!!!!!!!!

2 jdedewq jdedewq | 24. listopadu 2006 v 13:17 | Reagovat

nechal/a bych ho zavrit az zcerna

3 Katka Machová Katka Machová | 24. listopadu 2006 v 14:44 | Reagovat

Souhlasím s trestem smrti.....

4 jyryna jyryna | E-mail | 24. listopadu 2006 v 22:12 | Reagovat

Zakopat v Lysicích na náměstí, nechat koukat hlavu a chodit na ni ch... a s... !

Jeden den by stačil (jemu - ne mě)

5 jirka jirka | E-mail | 25. listopadu 2006 v 20:27 | Reagovat

Srazit ho autem a taky ho pohodit v lese, aby na vlastní kůži poznal jaký to je. A že bych tu nohu na plynu držel hodně dole

6 jiřinka jiřinka | 26. listopadu 2006 v 17:43 | Reagovat

HUMUS!!!

7 petr petr | E-mail | 2. prosince 2006 v 20:00 | Reagovat

Ani zvíře by něco podobného neudělalo. Omlouvám se všem zvířatům. Měl by dostat trest smrti!

8 Helena Helena | E-mail | 9. prosince 2006 v 14:06 | Reagovat

Je to skutečně hrůza, myslím si ale, že k tomu také namálo přispěl nový přísný bodový systém. Do té doby se také nestávalo, že by se řidiči zastavovaní dopravní kontrolou pokusili přejet policistu a ujet, zatímco ˇpo schválení zakona se to stává stále častěji. Neúměrně vysoké pokuty a hrozba odnětí řidičáku dělá své. Je fakt, že někdo, komu zbývá po zaplacení poplatků 2000, 3000 těžko dá dohromady 50000 na pokutu.Bohužel to asi nebude poslední případ.

9 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 9. prosince 2006 v 22:26 | Reagovat

Heleno, tak nějak s vámi nesouhlasím.

bodový systém určitě dělá s chováním řidičů své. Je však na každém z nás, čeho jsme po své chybě schopni. Pokud je někdo schopný policistu přejet, není to o bodech, ale o tom člověku.

Je na každém, aby si postavil před sebe 2 věci - 5 bodů a nebo lidský život.

To samé s P. Neisserem. Pokud budeme brát v úvahu jeho verzi, jakože mi přijde absurdní, aby si nevšiml té "šlupky" kdy mu Karel spadl do kufru, tam po příjezdu domů měl na výběr. Zkontrolovat základní životní funkce a zavolat záchranku. A nebo se zachovat jako prase (omlouvám se všem čtyřnohým prasatům) a kluka odvézt někam pryč. Jakožto člověk plně při smyslech (tím myslím plně svéprávný) si vybral. Nyní by měl dostat odpovídající trest jeho činu. Osobně si myslím, že současných, tuším 15 let, které mu hrozí, je stále málo.

10 Helena Helena | E-mail | 12. prosince 2006 v 14:22 | Reagovat

Já samozřejmě také nevěřím tomu, že si toho nevšiml, dokonce ani tomu, že propadl kufrem do auta.Je fakt, že p.Neisser se mohl zachovat lépe a toho kluka např. sice odvést, ale před vchod nějaké nemocnice.Nedostal by ale jen 5 bodů, ale 5 bodů, 100 000 pokuty a několik let za neúmyslné ublížení na zdraví. Co když ale myslel, že je mrtvý, bál se že ho zavřou za vraždu..... Je fakt, že když se nad tím zamyslím, tak v tomhle případě tak úplně o ten bodový systém nejde, já jsem zkrátka proti němu zaujatá- je nesmyslný.

11 Helena Helena | E-mail | 12. prosince 2006 v 17:16 | Reagovat

Ps: každopádně myslím že 15 let je nadruhou stranu dost, znám případy, kdy za skutečnou vraždu dostali bohužel pachatelé mnohem míň. A nikdo se ani nezkusí zamyslet nad tím hrozným šokem pro toho řidiče. Navzdory tomu jak se zachoval si nemyslím, že musel být opilý nebo brát drogy jak bylo naznačováno v médiích. Není to nic nemožného, člověk jdoucí po krajnici v tmavém oblečení není totiž do poslední chvíle skoro vidět.

12 doboer doboer | E-mail | 19. prosince 2006 v 8:56 | Reagovat

Tý Heleně to fakt asi nedochází.Když je noc,tak má ject opatrně aby někoho nesrazil.Já taky nevidím člověka v tmavém oblečení,ale kvůli tomu taky přizpůsobím jízdu.A kdybych někoho srazil,tak si to prostě vylížu,tak už to je.Tady jde o život doprdele.A ne o nějaký čůráka kterej si koupí nadupaný auto aby balil buchty a dělal frajera.Takový bych zavíral už jenom z principu.S takovejma debilama, kterej dělá machra a pak se zachová jako nejubožejší chudák,mám vlastní zkušenosti a bodovej systém s tím fakt nemá co dělat.To by jsme mohli jít až do nekonečna,že to vlastně není jeho vina,protože když byl malý měl nešťastně dětství a ostatní se mu smáli.Humus,humus.Nejhorší je že dostane 3 roky a za rok a půl je venku.Mám kamaráda kterýmu se stalo přsně to samé jel na motorce a v zatáčce v  protisměru se vyvalilo auto,který mesmyslně předjíždělo v nepřehledný zatáčce.Kamarád letěl 30 metrů do pole.2 roky v nemocnici šrouby v nohách.A 200 000 odškodný.Ale ten chlap to přiznal,zavolal záchranku a bylo to v poho.Kdyby se na něj vykašlal,tak kámarád nežije.

13 Helena Helena | 22. prosince 2006 v 11:47 | Reagovat

To Doboer: Ale jo, dochází. Taky mi bylo toho kluka líto, jen jsem se zkrátka trochu zamyslela i z druhýho pohledu, taky žádná radost. Kluk šel z diskotéky, co když byl opilej a spadnul mu tam.Jestli byl ten kluk při vědomí tak se není o čem bavit, ale co když si myslel, že ho zabil? Ty bys nespanikaříl, kdyby ti hrozilo 10 let vězení?Úplně mi naskakuje husí kůže po zádech, když si to jen představím. Zkaženej celej život a rodinu to taky zrovna nepotěší.No a takovej bourák zas neměl, oktávka je dneska běžný auto, na tu by moc holek nesbalil.

14 Helena Helena | 22. prosince 2006 v 11:50 | Reagovat

Ps:Rozhodně si nemyslím, že by ho chtěl schválně zabít jako někteří, kdyby jednal promyšleně tak by ho odvezl někam dalekodo polí odkud by se nedostal, spíš to fakt vypadá, že si myslel že ho zabil.

15 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 22. prosince 2006 v 14:00 | Reagovat

To, jestli jeho RS bylo na balení nebo ne je jedno, každý si udělá svůj názor, když jemu je tuším 35 a jeho přítulce 19 :)

O alkoholu v krvi Karla nebyla nikde zmíňka, a myslím, že pokud nějaký měl, moc ho nebylo. Opilý člověk totiž zmrzne dost rychle. Karel měl v tomhle štěstí, takže bych alkohol logicky vyloučil.

Heleno, vaše zamyšlení nad trestem je sice fajn, nebudu typovat co by se honilo hlavou mě, ale jsou hranice, kam normální člověk nemůže zajít. Mohl se přesvědčit jestli žije nebo ne, a nahmátnout mu tep. Mohl ho vyložit někde a zavolat tam záchranku. Mohl cokoliv.

Vybral si svou cestu, udělal humus, tak teď doufám zaplatí!!!

16 Helena Helena | E-mail | 25. prosince 2006 v 1:15 | Reagovat

Mohl, to jo. Ale je to všechno nějaký divný jen si myslím, že nikdo dopředu nemůže vědět, jak by se v konkrétní situaci zachoval.Je jenom hnusný, že o něm nikdo neřekne nic dobrýho, že byl do tý doby fajn, nebo tak. Najednou každej říká že fetoval, chlastal, vytahoval se a tak.Já se nezastávám jen jeho, ale prostě je to tak, že nikdo u toho nebyl, každej se jen domýšlí, jak to bylo a takoví ti inteligenti, co se nabízej že ho zlikvidujou jsou u mě mnohem horší než p. Neisser sám. Samozřejmě potrestat zaslouží, ale já mu přeju nějaký umírněnější trest, ne doživotí ani desítky let, protože myslím, že i kdbyby ho pustili hned, že by si svoje vytrpěl i tak.Taky chudák jeho dcera, ta si určitě taky užije, i když s tím nemá nic společného.Tomáši, vy mu závidíte mladou přítelkyni ,nebo co? To Rs ani nebylo jeho, bylo služební a třeba ho ta holka zrovna měla ráda jen tak, i když byla mladá.Rs si dnes může dovolit minimálně třetina národa a v některých si pánové vozí pěkný škatule, přesto že by podle vás každej mohl mít mladičkou přítelkyni.

17 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 25. prosince 2006 v 22:01 | Reagovat

Nikdy jsem nemyslel že napíšu tuto větu, ale teď jinak nemůžu: "Heleno, prosím, proberte se!" ... omlouvám se, ale fakt to nešlo.

Začnu od zadu - jeho přítelkyni jsem neviděl, takže nevým, jestli mu ji mam závidět nebo ne. Znám také starší pány s mladými slečnami. Nevadí mi to. Sam bych ale o 16 let mladší přítelkyni nechtěl  -- vzhledem k tomu, že je mi 21 :)) A nepopírám, že v jeho věku bych byl asi taky z devatenáctky unešenej :) Ale to je jedno.

K věci ... neslyšel jsem, jestli o něm každý něco říká, zas tak tu kauzu nesleduju, ale pokud to říká každý, něco na tom bude :) Ale vždyť je vlastně jedno, jestli jak píšete "fetoval, chlastal, vytahoval se a tak", ale hlavně že měl rád morčátka!!!

Jinými slovy je jedno, jaký je, ale důležité je, jak se zachoval. To jsme viděli, a aspoň mě to stačí. To, co udělal bych možná (!!!) pochopil, ale ne v případě, že ten kluk žil.

Prostě trest za pokus o vraždu !!! Nešel bych do maximální doby, ale tenhle trest je optimální.

Octavii RS si může dovolit minimálně třetina národa? Hou, to snad nemyslíte vážně. V základu stojí něco přes 750 000 Kč (samozdřejmě současný model. Ten starý bude tak o 1/3 levnější)

Na závěr dotaz - nemáte nějaký vztah s p. Neisserem? Pořád mě o tom víc a víc přesvědčujete :)

18 Helena Helena | E-mail | 26. prosince 2006 v 21:51 | Reagovat

Ne, dobrý mně to vůbec nevadí. Možná jsem reagovala trochu přehnaně, protože pocházím také z malého města, kde je to evidentně podobné jako na vesnici a tak jsem trochu přecitlivělá na výroky typu: Jé, ona má takový auto? Kde na to vzala? Určitě šlape, nebo krade.( Auto stálo 170 tisíc a dodnes ho splácím).       V tomhle případě on má takový auto......    Já jsem tu kauzu začala sledovat postupem času.  Napřed jsem byla stejného názoru jako všichni, ale právě ze zajímavosti jsem pročetla hodně článků ( tam také mimo jiné psali že auto bylo služební, tzn. p. Neisser si ho zřejmě nevybral, aby mohl balit holky, ale bylo mu přiděleno, bezplatně. ------        Právě, to je to co mi na tom nesedí, v případě že žil.Pokud by to věděl, tak by se samozřejmě nebylo o čem bavit, ale připadá mi že to právě nevěděl. Kdyby jo, proč by ho nechal jen kousek od silnice? To nemá logiku.Proto mi to připadá jako že zpanikařil, protože si myslel že už nežije.To také není tak nemožné, taky se mi jednou stalo, že jsem u  kamarádky v bezvědomí  nenahmatala tep. Jednak v bezvědomí ho má člověk slabší a pokud je někdo ve stresu a třesou se mu ruce, myslím že to je možné.

Pana Neissera jsem v životě neviděla, jen jsem pročetla všechny ty články a něco mi na tom nesedí. Ačkoliv je tam několika odstavci rozebíráno, kdy bude moci chudák kluk hrát fotbal a jaký má kdo ze dvaceti různých lidí na to názor, nikde nenapsali za jakých okolností ho srazil, jak kdyby to záměrně zamlčovali. Podle mého musel jít prostředkem silnice, pokud ho nabral zepředu, jinak by ho vzal ze strany.Kdyby šl za okrajovou čárou, musel by řidič aby ho nabral ze předu prudce vybočit ze silnice. Jednak je to náhoda jedna k miliónu, že by zrovna vybočil tam, kde šel ten chlapec a jednak by to už nesrovnal, to je prostě nemožné. myslím si, že je to logický důsledek našeho právního systému, kde člověku, který nezaviněně vběhne někdo pod kola odveze ho do nemocnice a zachrání mu život, místo medaile hrozí mnohaleté vězení, měl to přece předvídat. To vím ze zkušenosti, naštěstí ne tak hrozné.Když už i cyklista, který spadne z kola a rozbije si kolo i "ústa"  a jinak nikoho neohrozí musí zaplatit 50 000 pokutu za zaviněnou dopravní nehodu tak kde to jsme?  Bohužel naše zákony jsou takové, že kdyby ho odvezl do nemocnice, čekalo by ho vězení za ublížení na zdraví s trvalými následky tj." jen" asi v průměru o dva roky míň. Až se někdo z těch, kteří s tím mohou něco udělat zamyslí a něco s tím udělají, třeba se to už stávat nebude.

19 Helena Helena | E-mail | 26. prosince 2006 v 22:16 | Reagovat

Ps: ale kdybych ho znala,podpořila bych ho veřejně, teď mu asi kamarádů moc nezbylo.

20 gesvik gesvik | E-mail | 30. prosince 2006 v 17:45 | Reagovat

Pročetl jsem si Heleniny příspěvky a opravdu nevím co bych k tomu dodal. Zatímco jí vadí, že Husákův řidič jede po dálnici 170 km/h, tak zde se veřejně zastává hajzlíka, který málem zmařil život. Jistě, může se to stát každému řidiči, ale za sebe mohu říci, že já bych tohle nebyl nikdy schopen udělat. Heleno říká vám něco slovo morálka?

21 Helena Helena | 30. prosince 2006 v 19:42 | Reagovat

Jistěže. Já se ho přímo nezastávám, ale už je dost těch, kteří ho odsoudili aniž by u toho byli a věděli víc než z médií. On je u všech zrůda a všechno možné. nedávno se stal další takový případ kdy řidič srazil dívku a ujel, navíc byl nekompetentí řídit. To je u mě daleko větší hrůza když ta dívka nepřežila, ale to nikoho nezajímá, na netu je jen krátký článek bez jakýchkoliv komentářů a to nikomu nevadí.

22 Lenka Lenka | 30. prosince 2006 v 22:35 | Reagovat

Heleno,  do té sráky to mohla být normální nehoda, to je jedna věc. Druhá věc, že ho po osmi km(aspon 5min času) odvezl do lesa a nechal ho tam!!!!to omluvíš jak??

23 Helena Helena | 31. prosince 2006 v 1:56 | Reagovat

Já to nechci omlouvat, už jsem to psala, jestli věděl že žije, tak je to hovado ale co když si myslel že je mrtvej?

24 gesvik gesvik | 31. prosince 2006 v 11:05 | Reagovat

No a co jestli si myslel že je mrtvej? To má být jako omluva?

25 Helena Helena | 1. ledna 2007 v 0:52 | Reagovat

No jasně, i když by to bylo smutný tak jemu by už nepomohl když by se přiznal zatímco sám by šel na několik let do vězení. To by úplně měnilo situaci, pokud by myslel že je mrtvej a jel podle předpisů a nemohl za to.

26 Helena Helena | E-mail | 1. ledna 2007 v 21:11 | Reagovat

Ps to Gesvik: zkuste si představit, kdyby jste někoho nezaviněně srazil vy- vběhnul by vám pod kola a i když by jste byl smutnej a v šoku, už by byl mrtvej. Jel by jste se přihlásit na policii, když by vám hrozilo za neúmyslný zabití deset let vězení?Komu by jste tím pomohl? Svojí rodině nebo dětem, který by měli tátu ve vězení? Nebo tý rodině oběti? Ne, to už nespraví zkrátka nikdo.

27 gesvik gesvik | 1. ledna 2007 v 22:21 | Reagovat

Opravdu již k vám nemám komentář. Takto argumentovat nemůže normální člověk. Pokud bych, nedej bůh, někoho měl srazit, tak především zastavím. Podle vás, pokud někoho někdo přejede, tak musí odjet od nehody, protože nikomu už nepomůže. Heleno, vyhledejte prosím odbornou pomoc nebo vrtte ŘP, protože se brzo dopustíte tr. činu.

28 petra petra | E-mail | 1. ledna 2007 v 22:42 | Reagovat

ahoj vsichni.. kaja je muj bratranek.. to co se mu stalo je hrozny.. ten hajzl je opravdu hajzl, bydli v lysicich, stejne jako moji pribuzni.. ti o nem mnohokrat slyseli uz drive je jezdi castokrat opili a taky ze bere nejake drogy..

ale musim vam neco dulezityho rict, myslim ze uz se nebudete hadat a helena se toho idiota prestane zastavat..

neisser ve vypovedi uvedl, ze si karla vsiml az prijel domu, jenomze si ho vsiml, protoze v tom kufru zacal stenat a narikat bolesti.. to dokazuje ze musel vedet o tom ze neni mrtvy.. a jeste neco, karel opily nebyl, nemohl mu tam spadnout, on  prechazel pres prechod a navic stalo se to na miste, ktere je dost osvetleno poulicnimi lampami, zkratka Neisser jel jako hovado a byl opily. proto...

to co se stalo bych mozna z casti pochopila.. samozdrejme, to ze nekdo nekoho srazi se stane, ale to co udelal po tom je neomluvitelne HELENO!!!! bohuzel ja osobne mu ani neverim, ze mu tam do toho kufru spadl sam..

no myslet si muzu co chci ale to zajimat nikoho nebude..

doufam tedy, ze spravedlnost tentokrat zvitezi a neisser si odpyka to co si zaslouzi..

29 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 1. ledna 2007 v 22:43 | Reagovat

Souhlasím s gesvikem, Heleno, tohle je už MOC silnej kalibr i na mě. Běžte na čerstvej vzduch. To snad není možný...

30 petra petra | E-mail | 1. ledna 2007 v 22:45 | Reagovat

neisser uvedl ve vypovedi, ze slysel z kufru stenani.. to neni domnenka to neisser opravdu rikal

31 Helena Helena | E-mail | 1. ledna 2007 v 22:51 | Reagovat

Ale jak by jste mohl zastavit, když by vám někdo vběhl přímo do cesty? To zkrátka nejde. Zkoušel jste někdy v 50 km/h na místě zastavit?A to co jsem řekla jste úplně překroutil a dobře to víte. Samozřejmě pokud někdo někoho srazí musí v první řadě zavolat záchranku.Jen jsemzkrátka nadhodila jako možnost, že pokud by zmíněný řidič jednal v afektu, dokázala bych do určité míry pochopit, proč to udělal KDYBY BYL PŔESVÉDČEN, žE JE MRTVý, JINAK NE! a nechala bych odstavec zákona jako neposkytnutí pomoci a ne pokus o vraždu. Vám nepřipadá nespravedlivé, že pokud někdo někoho srazí podle etiky nezaviněně, např. když vběhne řidiči do cesty ačkoliv řidič jede podle předpisů a nedokáže zastavit a takový řidič neprodleně odveze zraněného do nemocnice místo medaile dostaně mnohaleté vězení za zranění s následkem smrti z nedbalosti? Nebo kvůli tomu že jste policista uznáváte i "ˇšpatné" zákony jako jediné správné?A o můj řidičský průkaz se nebojte, řídím už 8 let a jsem řidička z povolání. do teď jsem žádný trestný čin nespáchala a ani spáchat nehodlám. To že nesouhlasím s českými zákony neznamená, že je automaticky porušuju.

32 Helena Helena | E-mail | 1. ledna 2007 v 22:56 | Reagovat

To Petra: aha, tak v tom případě se opravdu není o čem bavit.To nebylo nikde uvedeno. Jestli ho srazil za přechodu, tak je v právu. Mě jen rozčilujou lidi, kteří o případu (jakémkoliv) nic neví a odsoudí člověka dopředu. Opravdu totiž média častou překroutí fakta, tak aby byla zajímavější a i když byl pro mě tenhle případ cizí,bylo zkrátka trochu divné, že nikde nebylo uvedeno jak ho srazil a podle toho že zepředu, co není možné jinak než na přechodu jsem myslela že mu vběhnul do cesty.Tak ho pozdravujte a atˇse brzy uzdraví.

33 Helena Helena | E-mail | 1. ledna 2007 v 22:58 | Reagovat

PS: To Petra: Viděla jsem totiž ve zprávách rozhovor se dvěma pravděpodobně nejstaršími občany lysic, kteří evidentně neví ani co drogy jsou a ani toho člověka neznali jak trvdí jak se poslední dobou zkazil a že fetuje a nějak jsem jim nevěřila.

34 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 1. ledna 2007 v 23:05 | Reagovat

Heleno, ujasněte si pojmy. neposkytnutí pomoci == nezavolání záchranky, ujetí od nehody, .... pokus o vraždu == v jeho případě právě to odvezení do lesa. tady není diskuse o tom, proč tenhle trest.

35 Helena Helena | E-mail | 1. ledna 2007 v 23:11 | Reagovat

Ale jak by jste mohl zastavit, když by vám někdo vběhl přímo do cesty? To zkrátka nejde. Zkoušel jste někdy v 50 km/h na místě zastavit?A to co jsem řekla jste úplně překroutil a dobře to víte. Samozřejmě pokud někdo někoho srazí musí v první řadě zavolat záchranku.Jen jsemzkrátka nadhodila jako možnost, že pokud by zmíněný řidič jednal v afektu, dokázala bych do určité míry pochopit, proč to udělal KDYBY BYL PŔESVÉDČEN, žE JE MRTVý, JINAK NE! Po tom co tu napsala Petra, která ví zprostředkovaně četla tu výpověď už je to pasé. Ale když se nebudeme bavit o tomhle případu konkrétně, vám nepřipadá nespravedlivé, že pokud někdo, kdo jede podle předpisů nezaviněně- tak že mu tam někdo vběhne na poslední chvíli a už nedokáže zastavit odveze zraněného hned do nemocnice dostane místo vyznamenání za záchranu života deset let vězení za zabití z nedbalosti?

36 gesvik gesvik | 2. ledna 2007 v 10:08 | Reagovat

Debata se nám pěkně rozjela, nicméně již nehodlám raegovat na Heleniny příspěvky.

37 petra petra | E-mail | 2. ledna 2007 v 11:13 | Reagovat

on tam nevbehl

38 Helena Helena | E-mail | 2. ledna 2007 v 14:33 | Reagovat

Já vím, že ne, to jsem myslela teoreticky, když gesvik říkal, že by nikdy nikoho nemohl srazit.Že on by zkrátka zastavil. Tak to prakticky není možný, brzdná dráha je poměrně dlouhá, k tomu nějaká vteřina než člověk zareaguje. Ne k Neisserovi, jestli ho fakt srazil na přechodu, ve vesnici kde to zná tak tam měl dávat bacha.Je to všechno tak nelogický, že jsem tomu prostě nevěřila, že by se to mohlo stát tak jak se uvádí.

39 deboer deboer | E-mail | 4. ledna 2007 v 16:18 | Reagovat

No tak se konečně vše vysvětlilo.Myslím,že dohadovat se, jestli by někdo zastavit dokázal nebo ne není důležité.Jsou hranice chování a když je někdo mimo ně,jako příklad  pan Neisser,tak by měl pykat.Je vidět na koho nejdříve pan Neisser myslel.Jen a jen na sebe.A o tom to všechno je.To nebylo z afektu,chtěl hlavně sebe uchránít.A nějakej Týpek kterej se mu připletl do cesty...hmm kvůli němu si přeci nebude kazit život,že.Bohužel o ostatních podobných Pánech  Neisserech se opravdu málo píše.A když o nich dokáže někdo napsat,že to jsou vlastně chudáci,tak to mě nasere.Ale když o něm ví už tolik lidí, Tak by z něj mohli udělat exemplární případ.Třeba by se mu rozsvítilo.Těčka.Nazdar.

40 gesvik gesvik | 6. ledna 2007 v 20:29 | Reagovat

Vážená Heleno, poud někde v mém příspěvku najdete větu kde píšu, že nikdy nikoho nemůže srazit, tak vám gratuluji.

41 Helena Helena | 7. ledna 2007 v 0:07 | Reagovat

Vážený Gesviku, omlouvám se tímto za své přehlédnutí- špatně  jsem přečetla větu ve vašem komentáři a následně nesprávně reagovala na tento příspěvek.Když už jste ale znovu začal reagovat na mé komentáře, mohl by jste mi prosím odpovědět i na dvě už položené otázky? 1) na co jste konkrétně v souvisosti s mojí osobou upozorňoval na policejním internetu? Bylo to na odlišné názory od těch vašich a upozornil ste jen na mě, nebo na všechny, kteří komentovali negativně články jakýmkoli způsobem se týkající policie? A nakomentář, kde jsem vám odpovídalano to, co bych změnila na českých zákonech a jestli vám připadají všechny zákony Čr jako bezchybné a jediné správné, když jste se ptal co bych na nich asi chtěla měnit?

42 Ivana Freharová Ivana Freharová | E-mail | 7. ledna 2007 v 19:22 | Reagovat

Kája se mi velmi líbí,jen kde na něho sehnat nějakej kontakt?Nepomůže mi někde.To co udělal ten chlápek je hnusný debil nějakej,kájovi přeju pevné nervy a jeho rodině také,pokud ho někdo zná,plosím ozvěte se,.

43 Ivana Freharová Ivana Freharová | E-mail | 7. ledna 2007 v 19:23 | Reagovat

Hlavně teda zdraví,,,,

44 Helena Helena | 8. ledna 2007 v 20:33 | Reagovat

No tak Gesviku, co říkáte na tu 41? Fakt by mě to hodně zajímalo, hlavně první otázka.

45 Helena Helena | 8. ledna 2007 v 20:37 | Reagovat

PS: nebudete přece reagovat jen na to co  se vám hodí. Když už tak na všechno.

46 Jaromír Tůma Jaromír Tůma | E-mail | 22. února 2007 v 10:29 | Reagovat

I když nejsem řidič a nikdy jsem auto neměl, dovolte mi se k té dopravě na silnicích připojit. Nechápu, jak je možné upozorňovat řidiče na to, kde se zrovna nachází policajti s radarem. Je pochopitelné, že kolem tohoto místa řidič pojede jako milius a hned za ním se zase stane šílený zabiják. Jak jinak si vysvětlit na př. jízdy některých "řidičů" naším městem, kdy na přechodu některý (právě takový šílenec) ani nezpomalí natož aby zastavil! Většinou zastaví někteří slušní řidiči a ještě ukáží rukou, že můžete přejít. Dokonce spíš zastaví s kamionem než s malým vozem! Na rozhlasové stanicii Impuls je stálá rubrika na toto upozorňování, kde právě se nachází policie a kontrolují projíždějící vozy. A v zápětí ohlašují srážku aut a tři mrtvé! No bodejť by ne, když tam právě nebyli "policajti" s radarem! Když takový šílenec zmrzačí sebe může si za to sám, ale bohužel odnesou jeho vražednou jízdu i docela nevinní lidé i třeba děti.

Řidiči! Nemohli byste jezdit tak, jako byste stále jeli kolem radaru a policejní hlídky? To je asi nesplnitelné přání, že? Slušného řidiče k tomu není potřeba nabádat, ale co ti šílenci, kteří si myslí že silnice jsou jen pro ně a ostatní ať se uklidí!

Ani nemusíte odepisovat, stačilo by, kdyby ti kterých se to týká vzali trochu rozumu do hrsti a zapřemýšleli. Musí se pořád někam hnát? Když někam spěchají, tak mohou vyjet dříve. Víte co by se ušetřilo malérů a životů?  Tak přemýšlejte a nespěchejte, spěcháte jen do záhuby! Jaromír.

47 Helena Helena | E-mail | 23. února 2007 v 1:04 | Reagovat

Jaromíre, nedíváte se trochu moc na horory? Myslím že je trochu přehnané, říct, že každý, kdo jede o něco rychleji než udávají předpisy je šílený vrah, který po prvních několika metrech někoho zabije? Mezi řidiči je třeba rozlišovat a stejně jako u všeho je nelze škatulkovat. Já sama jsem vždycky jezdila podle úvahy např. u škol ještě pomaleji než jsou předpisy a na dálnici rychleji. Nikdy jsem nikoho neohrozila natož zabila a nejvíc nehod naopak způsobí řidiči, kteří nemají pro řízení cit  a zmatkují, jezdí přesně podle předpisů a stejně nabourají za první zatáčkou. Zajímalo by mě, řídíte vy?

48 Miras Miras | 23. února 2007 v 16:39 | Reagovat

Heleno, už toho fakt nechte, souhlasím s Jaromírem. Trochu ohleduplnosti by neškodilo. A nechytejte Jaromíra hned za slovo, to je asi jasný, že tím nemyslel všechny. Ta vaše věta "nejvíc nehod naopak způsobí řidiči, kteří nemají pro řízení cit a zmatkují, jezdí přesně podle předpisů a stejně nabourají za první zatáčkou" - to jsou kecy a vy to dobře víte. Napadáním řidičů, kteří jezdí podle předpisů, chcete v podstatě ospravedlňovat to, že vy je nedodržujete. A to  není zrovna fér. Vážně nevím, ze kterých statistik jste čerpala tuto informaci. Faktem je to, že od člověka, který silniční zákon nedodržuje a myslí si, že je to v pořádku, nemůžu čekat souhlas s panem Jaromírem.

49 eva eva | 23. února 2007 v 22:36 | Reagovat

To Helena [48]: ...nikdy jsem nikoho neohrozila....  po přečtení vašich příspěvků si nejsem jistá jestli jste schopná to posoudit,  .....natož zabila..... kdyby se to stalo, tak by jste radši ujela a doufala že na vás nepříjdou, a když na to nepříjdou tak se vlastně nic nestalo a když se nic nestalo tak si trest vlastně nezasloužíte - takový mám pocit z paní Heleny.

Ze začátku jsem kroutila hlavou jak se někdo může zastávat člověka který neposkytne pomoc, jenže sotva se ozvala sestřenice oběti a vše vysvětlila, tak se paní Helena začla zastávat řidičů co jezdí rychle !! A na horory se díváme denně - totiž na našich silnicích.

50 gesvik gesvik | 24. února 2007 v 11:41 | Reagovat

Víte Helčo, vaše příspěvky zde mají velký ohlas. Jen pokračujte, každý si udělá obrázek svůj vlastní.

51 Helena Helena | E-mail | 26. února 2007 v 1:16 | Reagovat

To Miras: S vámi zase musím skoro souhlasit, ale pan Jaromír to postavil až moc k  typu: červená-bílá. Buď jsou řidiči, kteří jedou na jeden kilometr podle předpisů- slušní, a nebo řidiči, kteří zpomalí jen u míst kde ví že jsou radary a za nimi zrychlí jako "šílení zabijáci" a to mi přišlo přehnané. Co to znamená, šílení zabijáci? Že zabijí několik lidí za jednu jízdu? :)Nechci ho chytat za slovo a vím jak je to nepříjemné když to někdo dělá mně. Ale co všichni ti řidiči, kteří ve městě zákony dodržují a mezi městy jedou o př. 20 km/h víc než je povolená rychlost? Na ty zapomenul a nebo je nikam nezařadil. Podle zákona by jim po čtvrté sebrali řidičský průkaz,ale proč, když je to jen přestupek a to ještě podle jejich úsudku spáchaný na místě kde nikoho neohrozí, zvlášť v závislosti na schopnostech jejich auta? Já v tom bohužel vidím možnost trestat řidiče slušné, zatímco "piráti" kteří mají vždycky štěstí ho budou mít dál. Mají třeba na to nová auta, která jsou na to vybavená a při rychlosti o 20 km/h zvládnou zabrzdit dřív než fábie ve 160km/h?Jestli mně jste říkal, že jsem pesimista od přírody, tak co teprve Jaromír? Já jsem rozhodně pro, trestat řidiče, kteří jezdí až moc riskantně, ale je potřeba mezi každým a stejně tak i řidiči rozlišovat a ne všechny házet do jednoho pytle.Do statistik jsem nekoukala, ale jela jsem už párkrát s řidičem ,který nejel vůbec rychle a přesto jsem měla ruku na klice připravená vyskočit protože na první pohled bylo vidět že řízení je pro něj naprosto neznámá a nepochopitelná věc, nad kterou určitě časem zvítězí, ale zatím to není ani remíza a  na takového řidiče číhá možnost nehody za každou zatáčkou.

52 Helena Helena | E-mail | 26. února 2007 v 1:36 | Reagovat

To Eva: bohužel to není vždycky tak jednoznačné. Psala jsem to ve všech příspěvcích a to je proto, že všichni psali zabít ho, rozčtvrtit ho a podobně, co mi přijde neadekvátní k pedofilům a brutálním vrahům, které bohužel nerozčtvrtí. Já jsem se k tomu vyjádřila tak, že KDYBY skutečně myslel že toho kluka zabil, podle mě by v závislosti na ostatních trestech  a v rámci spravedlnosti měl dostat trest měřený na roky a ne doživotí a rozčtvrcení, protože potom by několikanásobní vrazi museli dostat před trestem smrti ještě několik let mučení.To snad není až takové zastávání, nebo jo?

Když se ozvala sestřenice toho kluka, u které je možno předpokládat že skutečně o tom něco ví a nezná jen fakta překroucená z médií tak jsem se jí omluvila, protože pracuji ve firmě, která je v centru mediálních zkazků a můžu vám potvrdit že pravda není ani 5% článků o té firmě v médiích a proto automaticky nevěřím ničemu co se v médiích píše nebo říká.Kdyby zveřejňovali všechno po pravdě tak by to nikdo nečetl. Jejich záměrem je prodat co nejvíce výtisků, nebo mít největší sledovanost, tj. pravda nikoho nezajímá. Tak se nemůžete divit, že slepě nevěřím tomu, co slyším. Tentokrát to byla třeba i pravda, ale pokud by jste byla z něčeho obviněná, divila by jste se co všechno by vám média vložila do Úst, takže podle mě,pokud se p- Neisser skutečně vyjádřil tak jak bylo prezentováno, musel to být naprostý magor., na druhou stranu dalších 9 z 10 výroků dalších obviněných jsou lži předložené médii.

53 Helena Helena | E-mail | 26. února 2007 v 1:42 | Reagovat

To Gesvik: mají a já jsem ráda. Je to diskuze a mě to baví, když se jeden člověk zamyslí nad druhou stránkou věci tak to bude k něčemu dobré na druhou stranu si i o vás udělá každý svůj vlastní obrázek o vás se už můj přítel, otec a pár přátel vyjádřilo tak, že jste vykastrovaný samec toho rohatého zvířete, co si myslí Péťa o mně, ale ti ještě čekají, než vám k tomu napíšou svoje, protože se bojí, že by jste si tolik příspěvků najednou nestihl.

54 Helena Helena | E-mail | 26. února 2007 v 23:37 | Reagovat

Ps: To Gesvik: i když kdyby tu napsalo ještě nevím kolik lidí, jaká jsem bezcitná a blbá, je mi úplně jedno, Každý ani nemůže mít stejný názor jako ostatní, to by byla dost nuda a lidi, kteří se trápí tím kdo co o nich řekne jsou nešťastní, pořád pak myslí na to, kdyby udělali tohle a tohle, co by na to lidi řekli, že nakonec neudělají nic z toho co chtějí a jsou vlastně celý život nešťastní. Kdybych chtěla aby mě např. tady každý chválil, stačilo by přece všem přitakávat a papouškovat jejich názory tak jako vy papouškujete a "striktně dodržujete zákony- vaše vlastní citace"- mě jde zkrátka v téhle diskuzi o to, že zákony se mění a

každou chvíli, zatímco lidský názor zůstává a pokud je doslovně citujete i dodržujete, jste vlastně taková oživlá právě platná sbírka zákonů a ne člověk s vlastním myšlením.

55 gesvik gesvik | 27. února 2007 v 19:44 | Reagovat

Váš otec, vy a celá vaše rodina mi je naprosto ukradená. Pokud sse ztotožňují s i výplody vaší fantazie, na což mají samozřejmě právo, tak jim klidně vyřiďte, že mě těší, ale u vás v kravíně opravdu nežiju. Jinak pokud máte dojem, že nezvládáte diskutovat bez pomoci přátel a otce, tak pokračujte v týmu.

56 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 27. února 2007 v 20:35 | Reagovat

Helena: hele, to by stačilo. Pokud chcete, abych vás moderoval, tak pokračujte. Nechci se zastávat ani gesvika, ani Vás, s oběma mám mnohdy problém se shodnout (ikdyž upřímně s vámi podstatně větší), ale tohle je už přes příliš.

57 gesvik gesvik | 27. února 2007 v 21:08 | Reagovat

Ok, beru. Nebudu se obhajovat, ale občas se bránit musim. :-)))

58 Helena Helena | 2. března 2007 v 20:22 | Reagovat

V podstatě taky, tohle už je fakt dost, ani já jsem nechtěla klesnout k zájemným nadávkám, zkrátka se občas nechtě nechám vyprovokovat. Ps:Jen mě baví Gesvikův názor, že kdo s ním nesouhlasí musí mít iq sotva 70 a být buran z kravína :)

59 Miras Miras | 3. března 2007 v 6:59 | Reagovat

Helena :  Lidský názor se snad může taky změnit, ne?

60 gesvik gesvik | 3. března 2007 v 16:22 | Reagovat

Helena mě baví vším, co napíše.

61 Helena Helena | 4. března 2007 v 23:57 | Reagovat

To Miras: Určitě, ale jak čí. Jsou lidi kterří ho nezmění a drží se starého dobrého co je psáno to je dáno. :) To Gesvik- bavíme se navzájem- Gesvyku.

62 gesvik gesvik | 11. března 2007 v 11:54 | Reagovat

to byl vtip? hahaha

63 Helena Helena | 12. března 2007 v 1:20 | Reagovat

Jo, v tom případě jsme vtipní oba. Já se směju tobě a ty mně. Hi. Hi.

64 leoš leoš | 23. října 2008 v 17:44 | Reagovat

heleno ty pičo

65 JÁ | E-mail | 3. listopadu 2008 v 21:03 | Reagovat

Je dobré si občas prohlidnout internet. Člověk si alespon uvědomí kde žije. A s kým žije. Nikdy bych neřekl, že se opravdu dožiju doby, kdy bestialni vrazi budou bez jakýchkoli obtíží s námi sdílet ulice, aniž by to jinym lidem bylo divné.

A pro vás, kterým se to nelíbí mam tohle. Naše české zákony na tyhle parchanty nemůžou. Ale my ano. Vypalte jim domy a jim zpřerážejte hnáty. Každému po zásluze, oko za oko, zub za zub, bolest za bolest, smrt za smrt. Trestu se nebojte lidi. Kdo má čisté svědomí, ten se nemusí bát jakéhokoli trestu. A ze zabití takoveho zmrda bych měl vskutku pouze velmi příjemný pocit z dobře vykonané práce. Z toho, že sem tomuhle státu pomohl k tomu, aby se dalo zase žít bezpečně.

66 archway archway | Web | 8. září 2016 v 3:19 | Reagovat

bankovní půjčky pro podnikatele [:tired:]

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama