Už ve škole nás učili, že nadřízení a policisté mají "vždy pravdu"

26. října 2006 v 19:53 | TL |  Policie jako vzor
Jelikož jsem zvídavý člověk a samo policejní prezidium nabídlo možnost, jak se informovat a jak nahlásit přestupky Policie ČR, řekl jsem si, že to také zkusím. Zaslal jsem proto fotku přestupku policejního auta na adresu odboru vnitřní kontroly a po několika týdnech (téměř dvou měsících) mi došla odpověď.

Fotografie, kterou jsem zaslal na OVK Policie ČR:

Šetření "přestupku"

30.8.2006 jsem zaslal fotografii spolu s žádostí na adresu odboru vnitřní kontroly - OVK
31.8.2006, tedy hned druhý den, mi přišlo poděkování za zaslání fotografie s žádostí o korespondenční adresu.
12.9.2006, tedy po necelých dvou týdnech, mi příšlo oznámení o předání přestupku do Českých Buďejovic.
"Sděluji, že podání poukazující na dopravní přestupek řidiče služebního vozidla Policie České republiky, bylo postoupeno k vyřízení řediteli Policie České republiky Okresního ředitelství v Českých Budějovicích." pplk. Mgr. Miloš Bartoš v.r. - vedoucí
6.10.2006 jsem napsal znovu na OVK Policie ČR s žádostí o výsledek šetření. Na tento dopis mi nepřišla odpověď. Začalo to ve mě budit dojem, že něco nebude v pořádku.
14.10.2006, tedy měsíc po přijetí odpovědi o předání do Č. Budějovic, měsíc a půl od podání žádosti a týden od napsání posledního dopisu jsem napsal znovu na OVK Policie ČR stejný text, jako 6.10.2006
18.10.2006 jsem dostal odpověď od OVK s kontaktem na služebnu v Českých Budějovicích, konkrétně Okresním ředitelství Policie ČR České Budějovice.
24.10.2006, tedy téměř 2 měsíce od podání žádosti mi přišla odpověď u Okresního ředitelství Policie ČR České Budějovice.
Informace o výsledku šetření
Skupinou vnitřní kontroly Okresního ředitelství PČR České Budějovice bylo prošetřeno Vaše elektronické podání zaslané cestou Policejního prezidia ČR ve věci parkování služebního vozidla PČR v zákazu zastavení před OD Kaufland v Českých Budějovicích dne 23.8.2006 kolem 18.48 hod.
Provedenou kontrolou ve smyslu NMV č.55/2003 bylo zjištěno, že služební vozidlo PČR stálo na uvedeném místě z důvodu plnění služebních povinností.
Vzhledem k okolnostem vylučujícím protiprávnost ve smyslu ustanovení § 2 odst.2 písm.b) zák.č.200/1990 Sb.,o přestupcích, se v daném případě policejní inspektoři nedopustili žádného jednání vykazujícího znaky přestupku.
plk.JUDr.Stanislav SVOBODA - Ředitel OŘ PČR České Budějovice
Na závěr bych rád řekl, že všechna komunikace probíhala emailem tak, aby nemusela policie utrácet za odpovědi na mé žádosti.

Útěcha a závěr

Upřímně jsem jiný výsledek ani nečekal, bez ohledu na to, jestli opravdu nějaký zákrok byl, a nebo ne.
Budiž nám řidičům alespoň útěchou, že v Českých Budějovicích parkuje Policie ČR alespoň řádně u kraje vozovky. Jejich kolegové s Ústeckou registrační značkou totiž parkují u kauflandu pěkně uprostřed silnice - foto zde.
Na druhou stranu to asi takový zásah nebyl, když stihli zaparkovat :)
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Policista Policista | 2. listopadu 2006 v 23:45 | Reagovat

Dobře, že jsi poskytnul svoji adresu. Nediv se ale, až tvoje akce vyvolá protiakci. P.

2 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 4. listopadu 2006 v 17:44 | Reagovat

Paradoxně jsem protiakci čekal, proto jsem při výzvě o adresu slušně odpověděl, že mi stačí vyjádření emailem. Navíc jsem ušetřil cca 50 Kč ze státní kasy :)

3 jirka jirka | E-mail | 5. listopadu 2006 v 21:11 | Reagovat

To je dobré vysvětlení. Já, když budo u zákazníka plnit lužební povinnosti, tak mi biřici v Liberci dají botičku nebo odtáhnou auto.

Asi se dám k PČR a nebudu mít důvod někomu něco inteligentně vysvětlovat.

Jestli toto zjištění bere vedení PČR, tak mě se to nelíbí.To jsou kecy.A ještě si na to platím daně.

4 Honza Honza | 7. listopadu 2006 v 18:04 | Reagovat

to Jirka:

kup si svoji vlastní botičku, dobré by bylo ještě pokutový bloček, ale botička je odzkoušena v Liberci ;)

k tematu: bohuzel ceska policie, co se da cekat, vidime ze urady pracuji pomalu a vsichni dokola se brani.. Tak snad priste to zkus, dobre by bylo to same auto nekde jinde ;)

5 stiffler1 stiffler1 | 8. listopadu 2006 v 22:41 | Reagovat

Nic jiného než protiakci nelze od hluchavek čekat. Samozřejmě to také vyzkouším až opět při měření - šmírování budou parkovat na chodníku, či na trávě a v neoznačeném autě.

Určitě se najde mlátička jako policista Truxa nebo policejní střelec z plzeňského chodníku Macner, kteří budou organizovat protiakci.

6 luděk luděk | E-mail | 9. listopadu 2006 v 23:30 | Reagovat

Proti policii nic nezmůžeš.V tomto státě jsou zákony namířeny proti aktivní české populaci .Cizinci tu mají přednost zákony české republiky na ně neplatí jako neplatí ani na polici jak státní tak městskou všichni tě akorát vysmějou .Zaplať za pokuty a nekecej dostaneš body za všechno.

7 NTPT NTPT | 12. listopadu 2006 v 22:53 | Reagovat

To žluté na sedadle spolujezdce je plyšový medvěd nebo co  ? To jako jeli služebně zatýkat plyšového medvěda ?  to sou věci.....

8 bla bla | E-mail | 16. listopadu 2006 v 2:35 | Reagovat

Budme ferovi. Pokud si tam jeli pro zlodeje holt maji ze zakona vyjimku no... Mels vyfotit i jak odchazeji, zda si nesou nakup

9 Petr Petr | 29. listopadu 2006 v 9:12 | Reagovat

Já jsem nafotil policejní vůz zaparkovaný na sídlišti v křižovatce, a to na úplně stejném místě, kde jsem měsíc před tím dostal 4x po sobě pokutu (nedodržení 5 metrů od hrany křižovatky, mimochodem - ve slepé ulici). To auto tam bylo celou noc a jeho řidič mezitím dost hlasitě pigloval naši sousedku. A co myslíte, že mi odpověděli? Služební povinnosti. Asi se dám k policii - takovou službu si nechám líbit, ona je totiž sousedka docela kost...

10 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 29. listopadu 2006 v 22:07 | Reagovat

Hold kdo umí, ten umí. Kdo neumí, ten čumí.

Dvojího metru tu je, bylo a naneštěstí bude ještě asi hodně. Hold policajt policajta nepráskne a myslíte, že vám někdo uvěří? Ledaže byste to natočil, pak se zeptal na polcii, a s vašim videem a jejich zprávou o "služební povinnosti" šel do televize :) Nova by to brala myslím všema deseti. Plátky jako super, aha, atd. by vám utrhaly ruce :))))

11 Tomáš H. Tomáš H. | 30. listopadu 2006 v 3:01 | Reagovat

Me by zajimalo kde by jste parkovali, kdyby jste pracovali u PCR nebo MP :) ruku na srdce :) at si parkuji kde chtej ... me osobne to srdce nerve. Onehda jsem z okna videl na Praze 4 zasah, rozumej opravdovy zasah pri rvacce v restauraci, cca 50m dobehli pesky a 2 auta jim bez majaku stala na chodniku. Pak pujde okolo nejaky blbec s fotakem a cvakne to a hodi na net a pritom vi uplne hovno kde co delaji. Tolik asi k veskere snaze techto "fotografu"

12 Tomáš A. Tomáš A. | E-mail | 1. prosince 2006 v 0:01 | Reagovat

Takovéto fotky je těžko komentovat, odpověď OVK je výstižná, pamatujte i na presumci neviny policistů. Jestliže se Vám nelíbí, že jste pokutován, také můžete jít do správního řízení, sice se tím vystavíte hrozbě většího postihu, ale nemyslím si, že by Vám policista dal pokutu vycucanou z prstu, navíc neznalost zákona neomlouvá a policista je ten kdo si tuhle poučku může vyžrat v práci každý den, a pánové v kancelářích ho pak po 14-ti denním rozboru jeho oprávnění rozdupou! Vše má své!

13 Tomáš X. Tomáš X. | 23. prosince 2006 v 11:31 | Reagovat

Jo, zakoupení svačiny je plnění služebních povinností, protože kdyby se nenajedli tak se pak třeba od hladu neudrží na nohou.

14 dejw dejw | E-mail | 27. prosince 2006 v 22:36 | Reagovat

Zdravim, jen tak pro zajimavost policajtii, nemusi blikat vystraznymi blinkry nebo mit pustene majcky ci dokoknce jen rozsvicenma obrysova svetla kdyz konaji svoji povinost""""???!!!!?????

Diky za odpoved Dejw

15 honza honza | 28. prosince 2006 v 11:35 | Reagovat

kolikrat jedou policajti opravdu k tak urgentni akci,ze by nemohli zaparkovat normalne ? Ale chapu ze jsou beztrestni tak parkovani moc neresej. Mozna bych byl stejnej ale nemeli by alespon otravovat lidi kteri nekde potrebuji na par minut zastavit {take urgentne} a do deseti minut maj za oknem v tom nelepsim pripade papirek s predvolani k vysvetleni. Az nebudou delat jak svine kvuli kazdy kravine nebudou ani lidi tak vsimavy k temto drobnym prestupkum

16 gesvik gesvik | E-mail | 28. prosince 2006 v 17:43 | Reagovat

for dejw

Jen tak pro zajímavost si přečti zákon o pozemních komunikacích, pak si můžeš udělat vykřičníčků a otazníčků kolik chceš. A dál, pokud budou zoracovávat např. vloupání do tvýho bytu, tak věř tomu, že za ty dvě hodinky skvělé Fábie v případě tvých vytoužených majáčků a obrysových světel nenastartují. Nic méně zákon 361/2000 Sb. ti odpoví zcela jasně.

for honza

Pro tebe jenom upozornění, že se jako svině necítím a ty mě urazit nemůžeš.

17 Bagio Bagio | 30. prosince 2006 v 16:12 | Reagovat

Autora tohoto příspěvku musím politovat. V dětství to měl těžké a proto se z bezpečí svého domu trefuje do někoho kdo je hodně daleko a kdo nemá snahu se bránit. Píšeš jak jsi ušetřil 50Kč min. financí ale ta inspekce MV stála daňové poplatníky určitě 100x více. Nedávno jsem mluvil s paní která viděla jak zloděl ukradl kabelku. Za mužem utíkala asi 2km a tento při útěku těsně míjel jiné osoby a i přesto že paní volala ať ho někdo chytí tak se všichni zrovna museli podívat na jinou stranu. Jsem přesvědčen že autor je jeden z těch co hlavu otočí a potom se doma chvástají jak pomáhají společnosti a jak policie parkuje na zákazu a nejde s pachatelem přes celé parkoviště aby on se svým novým fotoaparátem je a pachatele mohl vyfotit.

18 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 30. prosince 2006 v 19:03 | Reagovat

Zajímavej názor, děkuju, ale jsi dost mimo. Je úžasné, jak si dokážeš udělat tak velký názor z jednoho příspěvku. Mohl bys být psycholog (Zatím prosím jen amatér, v profesionální branži bys mohl způsobit nemalé problémy). Zkus si pročíst celý blog a třeba pochopíš...

Nechápu, jaká inspekce stála "určitě 100x více" ... OVK není inspekce MV a pokud úředníci něco dělali, tak se velmi omlouvám! Využil jsem hold toho, že tento odbor na PČR existuje a že sám tiskový mluvčí policejního prezidia radil, jak postupovat. Asi jsem měl taky otočit hlavu.

19 Bagio Bagio | 31. prosince 2006 v 13:24 | Reagovat

Dík za odpověď.

K psychologii mám opravdu daleko. Mě jen mrzí, že když jsem volal policii, když jsem měl na mobilu signál,  že mi někdo vlezl do mého rozestavěného domu na který jsem se zadlužil na hodně dlouho, tak stačilo zavolat na policii a ti mi dům ochránily, lumpa chytili a mě ušetřili spoustu starosti a taky peněz. A můžu ti říct, že až já je uvidím někde stát i třeba na zákazu tak jim to budu přát, protože oni si jdou sice koupit svačinu, ale tu si sní třeba až za dvě hodiny,  až mně nebo tobě pohlídají dům, auto nebo pomůžou někomu z mých příbuzných. Hlavu určitě neotáčej ale o tomto se musíš rozhodnout sám a né, že to řekl tiskový mluvčí. On taky s tebou nesedí u jednoho stolu a nemůže ti vysvětlit celé okolnosti. On reaguje na konkrétní případ.

Do nového roku Všem hodně zdraví, štěstí a s tou naší policii hodně strpení.

20 Helena Helena | E-mail | 15. ledna 2007 v 11:41 | Reagovat

To Bagio: co ti tam chtěli ukrást, když byl ten dům rozestavěnej?

21 víťa víťa | E-mail | 18. ledna 2007 v 13:22 | Reagovat

Tak co na to říkáte lidi? oni můžou všechno a mi, nemůžeme nic , je opravdu na píču , že ať  uděláme co koliv , tak se po nás stejnak svezou a vysmějou se nám do ksiftu a zavřou nás . Mě osobně by zajímalo , kdyby tam jela dopravní policie , co by jim na to asi pověděla , ale v našem státě asi nic !!!

Takovídle lišky , by zasloužili tak do držky , že by si už nikdy do toho auta nevlezli . To například v Liberci , tak tam sou takový svině , že by se z toho poblilo celý město i s polskem ! Zažil jsem hodně dobrejch oznakářů , ale většinou SVINĚ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skurvysini zasraný - omlouvám se za  moji vulgárnost , ale to mě dokáže tak nasrat , že bych jim ty sídla zapálil . To jednou se opravdu ukázali u nás v Liberci , bylo hlášeno přepadení pošty na luně v Kunraticích a oni přijeli ŮPLNĚ NA JINOU POŠTU A TAM UDĚLALI TAKOVEJ BORDEL  ŽE BY STE JIM VYSTAVILY TREST SMRTI jako to dělal HITLER fakt na boblití . Lidi mějte se a nenechte se od nich buzerovat

22 gesvik gesvik | 22. ledna 2007 v 20:08 | Reagovat

Opravdu věcný příspěvek.  Ještě vylepšit pravopis a pak to půjde.

23 DonCamillo DonCamillo | 25. února 2007 v 8:51 | Reagovat

Máte pravdu, ale víte kolik proudu spotřebuje takový maják a navíc to auto musí mít motor v chodu takže by se nám za chvíli u silnic a na chodníhu hromadili policejní auta s vybitou baterií. A mimochodem jsem v čechách takže si spíše myslím, že když by tam stálo policejní auto se zapnutím majákem a nastartovaným motorem a bez obvyklé dvojčlenné hlídky, asi by to auto spíše někdo ukradl.

24 Koudelka Koudelka | 26. února 2007 v 22:43 | Reagovat

No a co se Vám nelíbí? Pokud policejní auto stojí, kde se nemá, jak můžeš vědět, že tam stojí oprávněně nebo ne? Pro policejní auta platí jisté vyjímky. Pokud by neplatily, asi by se mohla policie rozpustit. Až budeš potřebovat rychle policii, nediv se, když přijede po dvou hodinách proto, že hledala místo na zaparkování :-))))  A není nikde napsáno, že v tomto případě musí použít maják atp. Co k tomu dodat jiného?! Leda to, že jistí lidé budou stále kritizovat- hlavně někoho jiného.

P.S.: A že jsi neposkytl adresu? Měli Tvoji žádost hodit do koše a vůbec se s ní nezabývat.  TAKOVÝCH "HRDINů", CO NEJSOU SCHOPNI VYSTOUPIT Z ANONYMITY, BY BYLO.... Mělo by to být jako v jiných případech (např. u přestupkové komise nebo soudu)- chceš si stěžovat? Zaplať správní poplatek. Když bude stížnost oprávněná, poplatek se vrátí. Když bude neoprávněná, nic se vracet nebude. Nýbrž by se mělo zvážit, zda jsi se třeba nedopustil pomluvy, křivého obvinění .... atp. ODPOVĚDNOST chlapče.... :-)))

25 Helena Helena | E-mail | 26. února 2007 v 22:57 | Reagovat

To Gesvik: vy někomu opravujete pravopis? Vždyť Víťa nechybuje o nic víc, než vy, dvě hrubé chyby na článek( ksiftu mohl být překlep) ale váš je o dost kratší. Co takhle se vrátit na základní školu a pak to zkusit u policie znovu, také to určitě bude o moc lepší.

26 gesvik gesvik | 27. února 2007 v 19:23 | Reagovat

Heleno,trhněte si. Evidentně si začínáte léčit komplex a dochází argumenty.Mám to pravopisně bez chyb?

27 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 27. února 2007 v 21:15 | Reagovat

Koudelka: na příspěvek jako celek nehodlám reagovat, shrnu to: Až se obmění vedení policie a kamarád nebude hájit kamaráda jen proto, že spolu sloužili ještě za dob VB, pak se pod svůj dopis podepíšu a klidně zaplatím správní poplatek.

28 Helena Helena | 1. března 2007 v 23:45 | Reagovat

Zase máte pravdu, jako s tím vzděláním. Musímvám udělat radost. :) (divil by jste se kdo všechno dnes získá vzdělání to není berná mince a ti opravdu chytří lidé se nechlubí maturitou, to je dneska běžné. Trochu něco to znamenalo za komunistů, dnes možná někteří lidé mají jen učiliště ale osobně nikoho takového neznám) Máte to dobře a sám to víte tak proč se ptáte, od té doby co jsem vás na to upozornila- mám jazykový cit a něco takového mě fakt praští do očí vám to někdo opravuje - a co?. Nebo je za to zodpovědný program, který opravuje hrubky? Žě mně dochází argumenty mi říkáte vy? Nesčetněkrát jste opakoval, že už nebudete odpovídat- jinými slovy bez komentáře, což je vždycky odpověd někoho, koho už nenapadá co by řekl. Až nebudu vědět, co VÁM odpovědět, tak vám to na férovku sdělím, zatím jste žádný takový argument neuvedl.

29 Helena Helena | 5. března 2007 v 0:15 | Reagovat

PS: To Gesvik, já nevím jak jste to uhodl, ale zas máte pradvu. Jste snad jasnovidec? Co já mám komplexů, ani to nespočítám. Tlustá, radavice na nose, jen tři vlasy, šilhavá, jednu nohu kratší, 7 prstů na rukou, obrovský uši, jen 5 zubů atd. atd. ..........

Dobrý, teď už jsem vám udělala několikrát radost, s tím vzděláním a tak, tak mohl  by jste už konečně nechat těch rádoby urážek, předepsala jsem vám je na několik komentářů dopředu, jo pardón, ještě jsem si zapomněla trhnout, tak už je to napraveno a vzmůžete se i na něco inteligentnějšího?

30 gesvik gesvik | 18. března 2007 v 10:54 | Reagovat

Bohužel, protože odpovídám inteligencí vám vlastní.

31 Helena Helena | 20. března 2007 v 1:37 | Reagovat

Tak teď jste mě fakt nasral. Můžete mě urážet jak chcete, ale se sebou mě nesrovnávejte. Než být inteligenčně na vaší úrovni, dobrovolně si ponechám cejch inteligence nižší.

32 Radim Radim | 22. března 2007 v 12:57 | Reagovat

Ať je to jak chce, tento policista a všichni mu podobní by měli být potrestání, protože v případě vykonávání povinností a porušování pravidel silničního provozu jsou podle §41 zák.361 povinní používat majáky. Pokud je nepoužívají, neplatí pro ně žádné výjimky. Trvejte na jejich potrestání, většinou pouze zneužívájí svého postavení.:)

33 Karlos Karlos | 22. března 2007 v 16:20 | Reagovat

Radim: ty jseš asi úplně blbej, viď? Jak chceš nechat běžet maják a jít od auta někam pryč? Nejdřív si problém pořádně nastuduj a pak tady házej moudra, nestačí jenom někde něco zahlídnout v novinách.

34 gesvik gesvik | 23. března 2007 v 19:51 | Reagovat

Heleno máte pravdu, srovnávat se s vámi,.......

35 Karlos Karlos | 23. března 2007 v 23:07 | Reagovat

Heleno, je mi líto, ale plně souhlasím s Gesvikem s názorem na vaší osobu. Vy prakticky pořád hovoříte nesmysly založené na informacích, které jste "sehnalabůhvíkde", nebo které vám svým obsahem vyhovují. Teď vážně: než budete chtít o čemkoliv debatovat, sežeňte si relevantní informace, ať nevypouštíte z úst takové fekálie, jaké vypouštíte.

36 Helena Helena | E-mail | 24. března 2007 v 1:38 | Reagovat

To Karlos:Nemusí vám to být líto. Ty nesmysly, které jsem sehnala bůhví kde, jsou většinou osobní zkušenosti.A mě zase připadá, že vy jste jeden z těch policistů, který by se mohl vzít s Gesvikem za ručičku a vykřikovat že policisté jsou světci kteří obětují vše, leckdy i život za blaho občanů. Ve skutečnosti   ale spousta policistů nejedná jak by měla- gang policistů co mučil lidi aby z nich dostal peníze,skládající se z nejvýše postavených policistů, zkorumpovaní policisté, policisté střílející po řidiči jedoucím na červenou  a dokonce policista který znásilnil kolegyni na služebně a desítky dalších.Dobří policisté jsou ti, kteří nad tím vyjádří politování a řeknou že by to tak být nemělo, ale uznají to jako politováníhodný fakt.Ne ti kteří to popírají( třeba proto že sami mají co skrývat?)

37 Karlos Karlos | 24. března 2007 v 9:08 | Reagovat

Heleno, nesnáším zkorumpovaný policajty, tak mi tady takový věci nepodsouvejte, ano? Podle vás jsem tedy dobrej policajt, díky :-))) Za těma nesmyslama si ale stojím.

38 Helena Helena | E-mail | 25. března 2007 v 5:22 | Reagovat

Dobrý policista byl špatný výraz, spíš to mělo být rozumný.Proč tedy někdy v případech co jsou uvedeny na tomhle bloku neuznáte, že na tom něco je? Oba víme, že policisti porušujou zákon ne jen když jedou k zásahu a i kdyby to směli, není to správný. Pokud jedu na svačinu, i když je to na místě, kde policisti tak často nekontrolují a vím že mi nic nehrozí, přesto si nestoupnu na místo pro invalidy nebo na chodník. Tady nejde jen o to, co policie může nebo nemůže, ale o lidskou slušnost, kterou by i policie měla mít. Hodně policistů tady argumentuje tím, ať si to jsdou kritici zkusit. Já bych nikdy policistku nechtěla jít dělat, ale kdyby nebylo zbytí, na invalidní parkovací místo bych se nepostavila, to raději na trávu.Ani v tom případě neuznáte že to je trapný? Nejsem z těch, kteří by fotili policisty při mírných přestupcích. Kdybych ale chtěla, vídámje každý den a většinou jsou fakt v hospodě a ne u zásahu.Ale ti kteří je fotí a upozorňují na ně to dělají proto, že chtějí upozornit na to, že takové banální přestupky dělá i policie- které za to nikdo nic nemůže, ale když už to dělá, proč by jim to mělo procházet beztrestrně a veřejnost přicházela o řidičák? To není fér. Buď inspekce na policisty kteří překročí silniční zákon když nejedou k zásahu nebo zrušení zákona - na všechny stejný metr. Kdyby takový zákon začal platit, bránil by jste se mu?

39 Karlos Karlos | 25. března 2007 v 16:52 | Reagovat

Co to je za větu- Ani v tom případě neuznáte že je to trapný? Já jsem nikdy nehájil trestné činy nebo přestupky policistů. Jenže vy házíte do jednoho pytle všechno. Když jedu na záchyt do Tesca, kde je plno, tak byste měla pochopit, že jako policajt zastavím na zákazu stání nebo zastavení, které je u vchodu, protože pak nebudu toho drbana vláčet 150 metrů k autu. Problém je v tom, že vy jako nezainteresovaný civil těžko poznáte, jestli ti policajti, jejichž auto stojí třeba v zákazu, někde něco řeší. A jestli jste schopná prokázat, že ti policajti tam stojí jen tak z plezíru, oznamte je a ať je potrestají, já jenom souhlasím. Ale štvou mě lidi, co nafotí policejní auto jak někde blbě stojí a aniž by měli relevantní informace o tom, co ti policajti dělají, tak řvou. Tohle mě fakt sere.

40 Helena Helena | E-mail | 26. března 2007 v 1:56 | Reagovat

A co bych z toho měla? Na to mám takový názor: i kdyby šli na čínu, proč ne. Je mi úplně jedno jestli na chodníku stojí policie nebo civilista, nejsem z těch kterým se roztřesou ruce_ Doprvní přestupek- hrůza a běží někoho vyfotit a udat. Pokud by se nejednalo o vraždu, neudala bych nic a "práskači " se mi hnusí.Na druhou stranu když policista mimo službu zastaví na místě pro invalidy, je to sprosté- zákon nezákon a vy hájíte i to. Když jedou k zásahu, můžou to klidně "fouknout na chodník, nebo na trávu, pokud to jde, ten metr už je nezdrží. Je to policie a chodce nezabije když udělaj dva kroky navíc aby auto obešli. Tj_Na zákazu zastavení ať si policisti stojí. Ale na invalidech ne. I když půjdu do teska a všechny místa pro invalidy budou obsazena policií, rozhodně je nepoběžím fotit a udávat- to fakt nemám v povaze. Ale když bych měla k tomu vyjádřit svůj názor, tak s tím nesouhlasím, můžou to zaparkovat do uličky.Na druhou stranu ale nebudu souhlasit s tím, když nejsou ve službě a nedaj si tu práci aby zaparkovali tak jak se má- neměli by třeba jít příkladem? Vy je hned obhajujete, co když jeli k zásahu, ale co když jeli na oběd? Doteď se ale o to většina lidí nestarala, to také způsobil nový zákon.

41 Karlos Karlos | 26. března 2007 v 16:27 | Reagovat

Mě se zdá, že jste úplně tupá, nebo neumíte číst? Četla jste můj předchozí příspěvek? Jestli ne, tak si ho přečtěte pořádně, na tohle fakt reagovat nebudu.

42 Helena Helena | E-mail | 27. března 2007 v 2:11 | Reagovat

To Karlos: sice jsem ho četla, také jste ale ve všech vašich příspěvcích pokud byly proti policistům policisty 100% bránil a nikde jste ani neuznal, že jsou policisti, kteří se chovají hůř jak zločinci.Prošla jsem si to teda zpětně a skutečně k otázce parkování jste se nevyjádřil- takže za to se omlouvám.Já sama to beru tak- ať si policie - ve službě stojí kde chce. Je to policie a skutečně může jet k zásahu a i kdyby ne, je mi víc sympatická- v tom konkrétním případě než člověk, který se třese nadšením že přichytil policii při činu a dokáže čekat hodinu aby je vyfotil jak vychází z restaurace- přičemž jak jste řekl je mu to k ničemu protože nemůže dokázat že tam nejeli kvůli zákazníkovi, který nechtěl zaplatit- třeba. V civilu je to ale něco jiného. Policista by měl dodržovat zákon tím spíš, měl by jít příkladem. Takoví ti "......." co čekají třeba i 3 hodiny v dešti u nenáviděního spouseda policisty, aby ho mohli vyfotit při přestupku jsou většinou natolik jednodušší, že je podle mě ani nenapadne, že by vyfotili policistu ve službě a pak tvrdili že byl v civilu( taky jsem se s takovými setkala- třesou se nadšením že zachytili přestupek a můžou ho udat- :)). Takže můj názor_ fotografie tady zveřejněné jsou skutečně tím co autoři fotek tvrdí, někdo další jim k tom napíše komentář.Nikdo, kdo je ale zveřejnil tady na tom webu nechce aby ty konkrétní policisty stíhali za přestupky, ale aby uznali že přestupky dělají i policisti i civilisti každodenně a kdyby brali řidičák každému kdo poruší nové předpisy, byla by celá policie a většina věřejnosti bez ŘP.K čemu by nám pak byly auta?:)A ps: nezlobte se, ale pokud vám není nad 70 let,nebo nepatříte k té máloprocentní části populace, nevěřím tomu, že jste nikdy nepřekročil předpisy ani omylem- i omyl může znamenat ztrátu Řp.

43 Karlos Karlos | 27. března 2007 v 16:48 | Reagovat

Helena: Nechápu, jak jste přišla na to, že policisty na 100% bránim, ale to je jedno. Jestli umíte dobře číst a chápete význam slov, tak jste se mohla z mého příspěvku dočíst, že mě sere pouze to, že někdo vyfotí policajtský auto jak někde stojí, hodí to na internet aniž by skutečně věděl, PROČ tam ten policajt stojí. Nikdy jsem se nezastával policajtů, kteří dělají přestupky a ani jsem se nezastával služebního auta, které stojí na místě pro invalidy - to mi je taky proti srsti, osobně bych to zaparkoval kamkoliv jinam.

     Nevím proč si myslíte, že je pravdou to, co tvrdí autoři fotografií policejních aut. Většina jsou pouze vyfocená prázdná auta bez policajtů a fotograf asi těžko věděl, kde jsou ti policajti a co dělají. Jestli někdo něco porušil, to z fotky vážně nepoznáte.

     Policajti samozřejmě dělají přestupky, jako všichni. Já je dělám taky, ale snažím se je nedělat a jezdit co nejslušnějc. A jestli se mi stane, že mě někde změřej, jak jedu rychle, tak se z toho neposeru a postavim se k tomu čelem, protože vim, že jsem zkrátka něco prosral.

"kdyby brali řidičák každému kdo poruší nové předpisy, byla by celá policie a většina věřejnosti bez ŘP" - Krásná hovadina, co jste napsala, ne? Mluvte laskavě za sebe - vy byste možná byla bez řidičáku, já ne ( i kdybych byl civil).

44 Helena Helena | E-mail | 27. března 2007 v 23:59 | Reagovat

To Karlos: připadá mi to tak. Třeba když Radim napsal, že pokud policisté udělali přestupek tak by měli být potrestaní, napsal jste jaký je magor- ani ne to, co jste napsal tady, že mohli být na zásahu. Ale rovnou musí být magor?Jestli umíte číst dobře vy a chápete význam slov, v předchozím příspěvku jsem napsala, že s vámi SOUHLASÍM  v tom, že takoví chytráci, kteří policii fotí když někde stojí neví jestli nejeli k zásahu  mají smůlu, zbytečně ztrácí čas. A pokud policie stojí na zákazu zastavení proč ne, když to není místo pro invalidy.

Takže v tomhle s vámi souhlasím. Jen je tady tolik příspěvků a některé jsou skutečně pravdivé. Tam ale mlčíte, nikdy nepřiznáte pravdu těm druhým, autorům článků o tom že policie pochybyla a kteří jí mají- takhle mě napadlo že bráníte jen policii.

Tady jste se nachytal sám. V jiném příspěvku jste psal, že vy sám jezdíte absolutně podle předpisů, takže se nemáte čeho bát a když začal platit nový silniční zákon se vás to tudíž absolutně nedotklo.:) Chystala jsem se vám napsat, že pokud vám není nad 70let, že vám nevěřím že nikdy neporušíte předpisy, což tímhle padá:).

Takže si teď nádherně protiřečíte. Když změří mě na př. na devadesátce a jedu 110, také se k tomu postavím čelem. Když policista řekne víte, kolik jste jela, řeknu 110. Když je to ale silnice kde tahkhle rychle můžu jet absolutně bezpečně, postavím se také k tomu čelem, ale nejsem připravená zaplatit několik tisíc korun a po čtvrté za rok odevzdat papíry. Vdyť kdyby byly radary úplně všude, přišla bych o papíry za jeden den. Ve městě rychlost dodržuji a mimo město jezím o dvacet rychleji, Mám na to vybavené auto a sám jste řekl, že kdyby se to tak bralo, byla by celá veřejnost a většina policie bez ŘP- O TO JDE.Ono to tak je!!!! Kdo má smůlu a projede 4x o pár km víc radar přijde o řidičák I když jste napsal, že vašemu kamarádovi od policie přišla fotka a já vám to věřím, ale když vás zastaví na místě a vy se zmíníte že jste také policista, určitě vás kolega nepostoupí k správnímu řízení.Takže by byla celá veřejnost bezŘP a k tomu pár policistů- časem. to je ale stejně hrozný, ne?

45 Karlos Karlos | 28. března 2007 v 13:27 | Reagovat

Helena: Přečtěte si pořádně, co Radim napsal a proč jsem mu odpověděl tak, jak jsem odpověděl. Bylo to kvůli tomu majáku, zase píšete nesmysly.

     To, že k některým příspěvkům mlčím přece neznamená, že jejich autorům nepřiznávám pravdu, ne? To jsem jako povinnen se všude vyjádřit?  Další váš divný názor.

     Nikdy jsem netvrdil, že jezdím absolutně podle předpisů, ale pouze to, že se je snažím dodržovat a když něco provedu, jsem připraven nést následky. Nevím tedy, jak jsem se nachytal.

     Já jsem opravdu nepochopil, v čem si protiřečím. Jak mi můžete tvrdit, že jsem já řekl, že "kdyby se to tak bralo, byla by celá veřejnost a většina policie bez ŘP", když to jsou VAŠE slova? Vy si ani nepamatujete, co jste napsala? Já vás ve svém předchozím příspěvku pouze citoval, proto to je v uvozovkách, víme?

     Kdo má smůlu, má prostě smůlu a přijde o řidičák, takovej je prostě život. Těch lidí, co má ale takovou smůlu, moc není a vesměs si za tou můžou sami. Nijak hrozný mi to nepřijde.

46 Miras Miras | 28. března 2007 v 16:53 | Reagovat

Dlouho jsem tu nebyl a zjišťuji, že diskuze se celkem rozvíjí :-)) Helčo, bohužel musím s Karlosem souhlasit v tom, že z vás občas vážně vypadnou úplný perličky :-)) Zkuste někdy víc přemýšlet, než něco napíšete.

47 Helena Helena | E-mail | 28. března 2007 v 22:50 | Reagovat

To Karlos: Nebudu to číst, protože nešlo o to, že jestli máte pravdu, ale že musí být hned magor ? Na co hned takový silný slova, který mimichodem používáte vždycky, když se vám něco nelíbí? Co  třeba takhle napsat- tak to není, vím to protože jsem policista a je to takhle a takhle?

Ne, ke všem příspěvkům se rozhodě vyjádřit nemusíte, ale moc se vám nechce přiznávat, článkům který jsou jakkoli proti policii že by mohli mít alespoň někdy nebo částečně pravdu.

Tak to jste tvrdil. Hledat to nebudu, bylo by to nadlouho, ale vysloveně jste napsal:"Já jezdil vždycky podle předpisů, takže se mě nový zákon vůbec nedotkl. Já vám chtěla napsat, že pokud vám není víc jak 70 let že vám nevěřím, protože neznám nikoho kdo nikdy neporuší předpisy až na starý dědy ve škodovkách ale vy jste mě předběhl. Takže jestli si na to nevzpomínáte, tak si to najděte.

No vidíte, vám to hrozný nepřijde, mě jo.Vás za to taky nikdo z práce nevyhodí. Je tady třeba někde příspěvek od řidičed z povolání- Romana, kteý přišel o papíry za kraviny, dělal to celý život. Má rodinu a teď je na podpoře. A  není rozhodně sám. Přijít o papíry za alkohol, proč ne, třeba hned poprvý, ale za mírný překročení ryhlosti?

48 Helena Helena | E-mail | 28. března 2007 v 22:52 | Reagovat

To Miras: Vždyt jo( neříkám že ne, taky se seknu), jenže někdy se přistihnu při tom, když čtu některý příspěvky, že pak nesouhlasím jen z toho důvodu že to říká ten člověk, i když bych neměla.

49 Helena Helena | E-mail | 31. března 2007 v 1:23 | Reagovat

Ps: To Miras Třeba někdo napíše něco, co považuje za svůj názor a ....... s ....... mu hned napíšou. Ty seš ale magor, vrať se odkud jsi přišel a neotravuj, ty seš .... atd. atd. Přitom podle mě jsou tyhle příspěvky o názorech lidí, ne zkouška ze znalostí zákona. Kdybych ho znala já a někdo napsal něco v rozporu s ním, buď bych to nekomentovala nebo bych mu řekla hele tak to není, je to tak a tak. Ale když někdo každého kdo s ním nesouhlasí posílá do hajzlu, jak pak reaguje jako policista? - " Co jsi si to dovolil?!!!- Vypadni z toho........ auta ty ......., ........, ma......???

50 Karlos Karlos | 1. dubna 2007 v 12:52 | Reagovat

U vás je Heleno rozdíl v tom, že ačkoliv o něčem nemáte ani páru, tak to prezentujete jako hotovou věc. Prostě jedna paní povídala, tak je to pravda. Rozdíl je v přístupu. Když napíšete do příspěvku, že o problému nevíte, a proto se ptáte, tak vám každý rád odpoví.

51 Helena Helena | E-mail | 2. dubna 2007 v 2:53 | Reagovat

To Karlos: To není pravda. Nic neprezentuju jako hotovou věc a nikdy jsem to netvrdila, je to NÁZOR !!!!Příspěvky k článkům jsou o názorech toho kterého člověka k uveřejněnému článku. Tak sem zkrátka každý napíše, co si o tom a tom myslí.----!!!!- není to žádná zkoužka znalostí zákona. Uvědomte si, že ten kdo u policie nikdy nepracoval může mít na něco svůj názor, který by i logicky měl být tak, jak si on myslí ale znění zákona je zrovna jiné.Stejně tak kdyby byla diskuze z jakéhokoli jiného oboru, o kterém zase vy máte určité matné mínění, ale ve skutečnosti to může být úplně jinak. Také by se vám asi nelíbilo, kdyby vám někdo napsal ty magore, ty seš ale ... a takhle vy reagujete na většinu příspěvků, se kterými nesouhlasíte.Co se občas pokusit to zkrátka tomu člověku vysvětlit? Př. Ne, tak to není, vím to protože jsem policista a není to tak jak si myslíš ale tak a tak?

52 Karlos Karlos | 6. dubna 2007 v 6:37 | Reagovat

Málokomu odpovím, že je magor ať táhne. Občas si ale někdo takovou odpověď zaslouží :-) Furt tady něco vysvětluju, jestli jste si nevšimla, často vám, ale většinou neúspěšně.

53 Helena Helena | E-mail | 8. dubna 2007 v 1:58 | Reagovat

Jo, mě jo, ale většinu ostatních pošlete do .... Ostatní nikoho magorem nenazývají.

54 Karlos Karlos | 9. dubna 2007 v 14:00 | Reagovat

Překopírujte mi sem nějaký příspěvek, kdy jsem někoho poslal do......., jsem na to zvědav.

55 Helena Helena | E-mail | 11. dubna 2007 v 2:30 | Reagovat

Jo tak to neudělám. Vzhledem k tomu kolik je tady článků to nebudu hledat ale narazila jsem minimálně na 3 případy. Mám fotogenickou pamět a vím to na 100%. Jestli si to nepamatujete tak si to najděte sám.Můžu vám jen zaručit že to najdete.

56 Karlos Karlos | 12. dubna 2007 v 6:29 | Reagovat

No vy jste asi úplně dokonalá žena !!! Fotogenická paměť, cit na jazyk, hmmm...

Schválně si to najdu.

57 Karlos Karlos | 12. dubna 2007 v 11:45 | Reagovat

Hlavně mi ještě objasněte, co je to FOTOGENICKÁ pamět???

58 Helena Helena | E-mail | 14. dubna 2007 v 2:26 | Reagovat

To Karlos: Fotogenická pěměť znamená, že si po přečtení článku, nebo knihy dokážete převážnou většinu zapamatovat(ne napořád, jen určitou dobu v mém případě).Nemyslím, že by to bylo něco výjmečného, má ji většina lidí. Cit pro jazyk- to jsem asi špatně vyjádřila. Když rychle píšu, chybu udělám. Když to ale po sobě pořádně  přečtu tak mě praští do očí. Není to žádná vyjímka, fotogenickou pamět i jazykový cit má většina lidí. Rozhodně jsem se nechtěla ničím chlubit, až na vyjímky je to podle mě normální. Tak jsem zkrátka jen odpověděla někomu jak to vím.Zkrátka si to pamatuju, ale nebudu procházet všechny články abych to našla je to nadlouho. Ale zkuste si je projít vy, vsadím se že to najdete.

59 Miras Miras | 15. dubna 2007 v 19:39 | Reagovat

Neřiká se náhodou fotografická paměť? Mám pocit, že význam slova "fotogenický" je jiný než "fotografický". Třeba když vypadám na fotce hezky, jsem fotogenický... To měl zřejmě Karlos na mysli... A jinak fotografická paměť je to, že si přečtet text, jakoby si ho vyfotíte do paměti a pak si tu stránku vybavíte a můžete si jí v hlavě přečíst. Fotografickou pamět rozhodně nemá každý.

60 Helena Helena | E-mail | 19. dubna 2007 v 0:28 | Reagovat

Dobře, zase by jsme začali se slovíčkařením, kdyby jste mě chtěli chytat za slovo, tak máte Mirasi pravdu, ty dva výrazy jsem zaměnila, nadruhou stranu se zaměnit výraz občas povede každému i vám oběma. Když to ale chcete polopatě, pamatuji si ten přípěvek, ale nevím pod jakým příspěvkem byl uveřejněný. Tzn. Pokud si Gesvik nepamatuje kam co napsal, ať si všechny příspěvky prohledá. Já jsem si jistá tím, že jsem ten příspěvek četla a že je na těchto stránkách, ale hledat ho nebudu.

61 Karlos Karlos | 20. dubna 2007 v 21:03 | Reagovat

Helena: To je ten příspěvek, co máte na mysli???

"Radim: ty jseš asi úplně blbej, viď? Jak chceš nechat běžet maják a jít od auta někam pryč? Nejdřív si problém pořádně nastuduj a pak tady házej moudra, nestačí jenom někde něco zahlídnout v novinách."

62 dikej dikej | E-mail | 21. dubna 2007 v 19:08 | Reagovat

policejti si nedaj pokoj

63 Gesvik Gesvik | 23. dubna 2007 v 19:11 | Reagovat

Já is pamatuji dost, ale co se zase navážíte do mě? Pokud jde o paměť, nejsem já ten lempl.

64 Helena Helena | E-mail | 24. dubna 2007 v 2:04 | Reagovat

To Karlos: Teď se nám to tady trochu promíchalo, takže nevím, který příspěvek myslíte že jsem měla na mysli. Tzn. hoďte mi sem prosím číslo. příspěvku.

65 Helena Helena | E-mail | 24. dubna 2007 v 2:05 | Reagovat

To Gesvik: Pokud jde o paměť, jste to i především vy, kdo je ten lempl.

66 Karlos Karlos | 24. dubna 2007 v 16:15 | Reagovat

33

67 Helena Helena | E-mail | 26. dubna 2007 v 4:42 | Reagovat

To Karlos: Dnes jsem viděla policejní auto s puštěným majákem a uvnitř nikdo nebyl. Je možné, že byli jen poblíž a nechali klíčky v zapalování. Skutečně je maják policejního auta závislý na zapalování: Jen se ptám, nevím to.

68 Karlos Karlos | 26. dubna 2007 v 6:41 | Reagovat

Jestli nechali stát auto s klíčkama v zapalování a neměli vozidlo v dohledu, jsou to dobrý hazardéři, mírně řečeno. Maják není závislý na zapalování, ale během chvíle totálně vyfláká baterku.

69 Gesvik Gesvik | 30. dubna 2007 v 13:49 | Reagovat

Helenko klídek, já mám paměť dobrou, bohužel o vás se to říci nedá.

70 Karlos Karlos | 30. dubna 2007 v 20:58 | Reagovat

Helena je často zhulena :-)

71 Helena Helena | E-mail | 1. května 2007 v 0:51 | Reagovat

Hulení mi nechutná, ale i kdyby tak co. Zhulená nezhulená, s vámi si Gesviku s pamětí nezadám. už několikrát jste popřel, že jste napsal něco jen o pár příspěvků zpátky.

72 Helena Helena | E-mail | 1. května 2007 v 0:56 | Reagovat

To Karlos:61: To byl on. Jak to Radim může vědět?  Není to zjevně policista a jeho příspěvek nikoho nenapadal, byla to normální úvaha.Proto nemusí být úplně blbej.Zbytečně ostrá odpověď, ne?

73 Karlos Karlos | 1. května 2007 v 6:42 | Reagovat

Nebyla zbytečně ostrá, podle mě byla úplně na místě. Ten člověk se na nic neptal a napsal nesmysl. Kdyby se zeptal, odpověděl bych mu normálně, nemám s tím problém. Ale když někdo napíše evidentně kravinu nebo lež, o problému neví a ještě se nad tím pohoršuje a někoho osočuje, nemám pro něj jiná slova. Vy to Helčo někdy děláte taky.

74 Helena Helena | E-mail | 4. května 2007 v 2:51 | Reagovat

To Karlos: je fakt že v tomhle případě vám musím dát za pravdu, když jsem si ten příspěvek znovu přečetla, není psanej formou otázky, to uznávám- takže sorry.

75 Helena Helena | E-mail | 4. května 2007 v 2:52 | Reagovat

PS: To Karlos: tady jsem se trochu ukvapila.

76 Karlos Karlos | 21. května 2007 v 19:05 | Reagovat

Jenomže Helčo, vy pořád nechápete, že děláte to samý. Vy se často neptáte, ale napíšete je to tak a tak, přitom je to zcela evidentní nesmysl. Kolega Gasvik vám pak hodí citaci zákona, ale vám se to stejně nelíbí. A teď nemám na mysli diskuzi typu Czechtek. Tam to je skutečně o názoru, vy to vidíte jinak, já to vidím jinak. To je v pořádku. Ale divíte se mi, že mě štve, když se tu spousta neználků rozčiluje, že telefonujeme za jízdy? Proč tedy, než se začnou rozohňovat se nezeptají: smí policisté za jízdy telefonovat? Kdyby to udělali, bylo by jim slušně odpovězeno. Když ale někdo napíše větu typu: no jo, ti fízlové zase můžou všechno, tak ho s prominutím klidně pošlu do prdele.

77 Helena Helena | 22. května 2007 v 23:56 | Reagovat

To Karlos- chápu, od teď vždycky pro jistotu před každý příspěvek napíšu : Já to vidím takhle:. Brala jsem to zkrátka jako samozřejmost, že do diskuze napíše každý svůj názor. Pokud má pravdu, ostatní s ním souhlasí a pokud ne tak ho opraví- ale není slušné poslat ho do .... .Jinak ale naprosto souhlasím s vaším přístupem k těmto "neználkům"a to z více důvodů. Myslela jsem si, že to policie může, ale i kdyby nemohla, nic to nemění na tom že se mi hnusí lidé, pár takových jsem poznala, zkrátka práskači- kteří vždy, když zahlédnou nějaký "trestný čin"- záleží samozřejmě na závažnosti, u vraždy nebo loupežného přepadení je to něco jiného, ale taková triviálnost jako telefonování za jízdy je také něco jiného. Takový člověk s je z toho "na větvi" a s třesoucíma se rukama natáčí a fotí ať už policistu nebo civilistu jak páchá dopravní přestupek.Pak to hrdě   běží nahlásit- jsou to podle m lidé, kteří si tím léčí vlastní mindráky.

A naopak uznávám policisty, kteří vyhodnocují situaci ne podle zákona, ale podle situace. Např. Když chytí slečnu, která omylem zabočila do jednosměrky, protože zabloudila a zazmatkovala jí pustí, zatímco nepustí vychytralého chlápka, který věděl že silnice je jednosměrná a chtěl si to zkrátit pokutují.Gesvik mi zkrátka nepadl do oka, protože recituje zákony jak kdyby sbírku zákona spolkl a je toho víc. Př. k jednomu příspěvku, kde nějaký " zamindrákovaný chudák" který byl chycen za přestupek policistou a ten policista ho pustil po té toho policistu sledoval a pak ho nachytal při nějakém policejním přestupku, který ještě navíc možná policista může a utíkal ho udat. Byl to sice ...., ale na takového ....... narazíte jednou za čas. Gesvik k tomu dodal že on tedy bude strikně dodržovat předpisy a nikomu nic neodpustí, když tohle přečetl. Proboha ale snad tu práci nějakou chvíli dělá a většinou pozná co a jak, kdyby byl v pohodě, pustil by občas někoho kdo se evidentně spletl. To byl jen jeden případ. Zkrátka Gesvik ve většině případů jen cituje odstavce zákona a v podstatě je nechává za sebe myslet. Snad se mnou budete souhlasit, že zákony se mění rychle a policista občas musí zaimprovizovat. Pokud se chová jak kdyby spolkl sbírku zákonů, není to nejlepší.

78 Karlos Karlos | 24. května 2007 v 14:12 | Reagovat

V tom pravdu nemáte, policiste nemůže improvizovat, musí, nebo měl by se striktně držet v mezích zákona. V tomhle má Gesvik pravdu - když někomu něco policajt odpustí a podle zákona by neměl, a ten člověk ho pak udá (viz novinář, kterému dali menší pokutu ), tak ten policista riskuje svůj krk. Říká vám něco tr. čin zneužití pravomoci veřejného činitele?

Takže se pak nedivte, že díky takovejmhle lidem, kteří šťouraj do všeho, ať je to špatný nebo dobrý, už s policajtama nebude vůbec řeč.

79 Helena Helena | 25. května 2007 v 3:38 | Reagovat

V tomhle s vámi 100% nesouhlasím. "Blbec" se může vyskytnout na obou stranách, které by spolu mohli alespoň jakž takž vycházet a stejně jako se vyskytne civisista udavač, oproti němuž také stojí nějaký policista přilepšující si k výplatě.

80 Karlos Karlos | 27. května 2007 v 11:20 | Reagovat

Nemusíte souhlasit, ale je to tak. V první řadě jde každýmu o sebe.

81 Helena Helena | 28. května 2007 v 3:46 | Reagovat

To si myslíte vy. Ale i když tomu asi budete těžko věřit, najdou se i lidé kterým je líto ostatních.

82 Helena Helena | 28. května 2007 v 3:54 | Reagovat

Ps: a ti, kteří berou práskačství v malicherných věcech tak jak je- u policisty i u civilisty-není to o zaměstnání ale o lidech jako pocit méněcennosti těch kterých lidí, kteří si tím chtějí dodat alespoň trochu pocitu důležitosti.Teď nevím, jenom hádám- doufám že se takový srab vyskytne jen jeden z mnoha, ne jako pravidlo. Stejně jako většina řidičů odhadne kdy se můžou pokusit drobný přestupek ukecat, odhadne policista řidiče kteří nepatří ke kontrole a podle přestupku a jak se k němu staví to odhadnou.

83 Karlos Karlos | 28. května 2007 v 16:29 | Reagovat

Těm řidičům o nic nejde, buď to ukecaj, nebo ne. Díky idiotům, jako ten novinář, z toho může mít policista tr. stíhání.

A jestli tím chcete šít do mě, že jsem nelida, tak se pletete, neboť já jsem za deset let u policie rozdal tak málo pokut, že to jeden dopravák vytrhá za den, to vám nekecám.

Ale jestli někomu jako fízl napíšu drobnou pokutu místo něčeho závažnějšího, než co spáchal a on s tim letí do novin, tak k čemu to směřuje? Vykašlat se na každýho. Nikdy nevíte, co před váma sedí za hajzla.

84 Helena Helena | 30. května 2007 v 1:57 | Reagovat

Jo tak to s vámi úplně souhlasím, k tomu se nedá nic dodat. Policista je ale důvěryhodnější, než civilista? Když civilista policistu napráská, je to tvrzení proti tvrzení a policista je důvěryhodnější? Pokud nemá nahrávku?

To jsem fakt nechtěla říct, neznám vás a nemůžu to vědět. Třeba ale takový Gesvik se vyjádřil ve smyslu, že kvůli jednomu ........ který si spěžoval na policistu nikdy nikomu nic neodpustí. Přitom existují vyjímky, třeba evidentně chudě vypadající paní, která má v autě tři děti bude podle mne celá šťastná že ušetří na pokutě. Vím že zdání klame, ale nejsou případy, kdy je to evidentní?

Navíc, pokud někdo nabídne policistovi úplatek a policista mlčí a jen ho vezme, není to neprokazatelné? A naopak? Pokud nabídnu policistovi peníze, tak že mu je mlčky podám, kdyby to snad nahrával na diktafon, můžu si se svýma penězma mávat, nebo třeba s nima v ruce dělat kotrmelce?

Normálně bych nebyla pro úplatky, setkávám se ale v zaměstnání s početnými rodinami, pro které i malá čáska peněz může znamenat mít nebo nemít dát co dětem k jídlu a zkušený policista pozná, jestli je za volantem někdo roztřesený kdo udělal kiks a nebo sebevědomý drzý hazardér.

85 Karlos Karlos | 31. května 2007 v 2:32 | Reagovat

Určitě ve většině případů poznáte, kdo před váma sedí, důchodci ve staré stodvacítce asi nebudou kontrolní orgány, ale člověk prostě musí bejt opatrnej.

Jinak o úplatcích jsem už psal, v žádném případě s nimi nesouhlasím - okamžitý vyhazov pro policistu. A vy si dejte taky bacha s tim uplácením,pokud tam budou dva policisti, jsou to dvě slova proti vašemu jednomu.

A policajt bez sociálního cítění, kterej vosolí plnou palbou chudýho řidiče, co má ve starym autě celou rodinu s malýma dětma, nemá podle mě u policie co dělat...

86 Helena Helena | 2. června 2007 v 2:30 | Reagovat

To Karlos: Právě, to je jeden z důvodů proč mi není sympatický Gesvik. Ten zkrátka neudělá vyjímku, ani kdyby řidič zjevně umíral hlady. Je jasný, že zdání klame a že občas někdo, kdo na to nevypadá zrovna může být ..... a naopak. Ale jeden z evidentních případů je rodina s malýma dětma ve škodovce a další, kdy slušní policisté zkrátka přivřou oči.

87 Helena Helena | 2. června 2007 v 2:34 | Reagovat

Ps: sama od sebe bych úplatek nenabízela, ale kdyby ho nabídl policista, tak bych ho vzala a myslím že nejsem sama, ti komu řidičák vydělává mají jen druhou možnost- o něj příjít-tj. každý bod k dobru se hodí.Je to ale tím zákonem, není spravedlivý. Určitě žádný zákon nejde udělat spravedlivě, ale tenhle je přehnaný.

88 PANTER PANTER | 19. června 2007 v 0:48 | Reagovat

Zase ubohá diskuse. Jo oni asi když půjdou zadržet pachatele, tak budou hledat místo na zaparkování né vy debilové.

89 Mirda Mirda | 24. června 2007 v 11:42 | Reagovat

Jo,jo, jsou to chudáci, jsou to zamindrákovaní chudáci......:-)))))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama