Výsledky dopravně bezpečnostní akce KRYŠTOF 11. - 15. září 2006

19. září 2006 v 13:20 | TL & Policejní prezidium |  Policie proti řidičům
V minulém týdnu proběhla celostátní dopravně bezpečnostní akce typu "KRYŠTOF", které se zúčastnilo na pět tisíc policistů dopravní, pořádkové, kriminální a cizinecké a pohraniční policie a 132 ostatních osob - celních úřadů a civilních orgánů. V průběhu akce bylo zkontrolováno téměř 77 a půl tisíce vozidel.

Podle výsledků, kterí zveřejnilo policejní prezidium bylo z více než 13 tisíc dopravních přestupků na místě vyřízeno blokovou pokutou 7 547. Dalších 4 216 přestupků bylo vyřízeno blokovou pokutou na místě nezaplacenou a 1 337 přestupků bylo oznámeno ke správnímu řízení příslušným orgánům.
Největší BUM celé akce proběhlo na severní Moravě, kde bylo nasazeno 1401 policistů, což je téměř 3x více, než v Praze. V ostatních krajích bylo nasazeno od něco málo přes 300 do 650 policistů. Velká část statistik tedy náleží bývalým okresům Ostrava, Frýdek-Místek, atd.
Během celé akce kontrolovalo 4922 policistů 77 400 vozidel a zjistili 13 100 dopravních přestupků.
Nejrychleji jezdí řidiči v Praze, Severních Čechách (SČ) a na Severní Moravě (SM). Naopak nejméně porušují rychlost jihočeši a východočeši.
Policisté během akce našli 6 pohřešovaných vozidel a 14 pohřešovaných osob.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 psychic psychic | E-mail | 20. září 2006 v 8:17 | Reagovat

No když si to člověk spočte, tak na JEDNOHO POLICAJTA připadne za JEDEN DEN něco málo přes 3 ZKONTROLOVANÉ AUTA. Celkem nic moc produktivita. :-))

2 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 22. září 2006 v 18:36 | Reagovat

:))

Máte pravdu, nasazení policistů bylo opravdu horlivé :)

Odhadem bych řekl, že průměrně kontroloval každý policista 30 minut a padla.

Pak to nemá vypadat na silnicích hůř, než před 1. červencem. Sám jsem během toho týdne najel okolo tisíce kilometrů a nepotkal jsem ani jednu policejní hlídku.

Na jednu stranu se není čemu divit, když roste nehodovost, musejí pak řešit bouračky namísto kontrol. Jenže na druhou stranu by k nim nedošlo, pokud bychom měli víc dopravních policistů, kteří by byli vidět okolo silnic.

3 Aleš Aleš | E-mail | 20. října 2006 v 9:50 | Reagovat

budme rádi i oni jsou lidi ( někteří )

4 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 20. října 2006 v 13:43 | Reagovat

Aleši, byl bych rád za méně buzerace a více práce. Jinými slovy bych bral víc kontrol než méně těch, kdy policajt leze pomalu i pod auto, aby něco našel.

Navíc v současné době se mění silnice na dálnice, teda aspoň podle toho, jakou rychlistí se na nich jezdí.

5 jirka jirka | E-mail | 29. října 2006 v 22:04 | Reagovat

Možná by pomohlo odměňování jako v každé jiné placené službě.(policie určitě placená služba z našich daní je službou)Když by bylo méně dopravních nehod v okrese , náčelník a podřízení by měli větší odměny.Tam by se ukázal vliv policie na provoz na silnicích.Ne nárazové akce, ne počet zkontrolovaných vozidel a řidičů.Vždyť policie je snad zřízená proto, aby zákonnost na silnicích prosadila a ne aby konstatovala, že řidiči nedodržují předpisy.Na to počitání  stačí statistik.

6 Sonny Sonny | 10. února 2007 v 11:27 | Reagovat

Koukám, že stačí pár čísel a hned se dá vyvodit, že Policie dělá 30min a padla :o( A přitom akce Kryštof se zúčastní i pořádkový policisté, pak jen stačí aby je poslal operační na zákrok(což je uplně běžné)  a Kryštof jde na druhé místo. Ale ve statistikák jsou na akci pořád vedeni. Ale to nikoho nezájímá výsledná čísla jasná.

7 Helena Helena | E-mail | 26. února 2007 v 23:06 | Reagovat

To Tomáš L. Bral by jste ještě více kontrol? Já bych vás ještě zkusila doplnit, co více kontrol na rizikových místech a méně např. na magistrále? V Praze třeba například je kontrol víc než dost, ale mimo Prahu téměř žádná.Co to trochu rovnoměrněji rozložit a stáhnout měření rychlosti z dálnic, silnic pro motorová vozidla, dlouhých rovných úseků a ve vesnici před cedulí, kde se dají řidiči nachytat  a přemístit je ke školám, 30 km/h a rizikovým úsekům kde je jich skutečně potřeba? Protože zatímco ty prvně jmenované vídám každodenně, ty druhé vůbec.

8 y y | 19. března 2007 v 17:27 | Reagovat

bobci je to 77 500 : 5000 : 7 to neni tri

9 Jarda Jarda | 27. března 2007 v 8:42 | Reagovat

Obcas me dokazou nastvat jake naprosto nesmyslne jsou stanovene maximalni povolene rychlosti na urcitych mistech. Na leckterych mistech bych tricitku nebo padesatku zrusil a posadil to vys.

Jsou to treba mista, kde nehrozi nejake extra riziko.

Oblasti, kde se projde jeden clovek za den neni snad potreba tam jezdit 3 - 4km 30km/h. Stejne tam tolik nikdo nejezdi, rychlosti vozidel se tam pohybuji 40/50km/h. Na Prazskem okruhu v Prumyslove ulici je na jeji drtive vetsine 50km/h. I na naprosto nesmyslnych mistech. Dodrzuje to nekdo? Skoro nikdo. Bezpecna a idealni rychlost pripada vsem okolo 70km/h.

Ono se neni tem statistikam divit, kdyz se postavi panove na takovato mista, tak z toho maji pekne nahrabano a cislicka uz litaj, pak neni divu, ze jsme oznacovani za piraty silnic.

10 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 27. března 2007 v 11:58 | Reagovat

Helena: Dyť jo. Hládat hodně. Na rovinkách ať kontrolují alkohol, technický stav, ... jak říkáte, ať měří tam kde je problém (školy,...)

Y: Borče, nauč se počítat. Když akce trvala od 11. do 15., trvala 5 dní. Ne 7 :)

Jarda: jojo, jenže páni úředníci si neuvědomují, že když se tam nepsaně jezdí 70 a někdo tam pojede 50, je to hrozba, protoze všichni jsou tam zvyklí jezdit 70 ... ten radar očividně nefunguje a policajty jsem tam neviděl už hodně dlouho ... celé "snaha" zvýšit rychlost v Praze mi přijde postavená tak, aby se vlk nažral a koza zůstala celá... když něco zvýsili, tak mnohdy nesmyslně a ještě od stolu...

11 peto peto | Web | 27. září 2016 v 14:01 | Reagovat

aasa půjčka recenze zkušenosti diskuze :-P

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama