Komentáře

1 Protikorupční linka Protikorupční linka | Web | 11. ledna 2007 v 11:58 | Reagovat

https://www.dluznik.cz/korupce.php

Jediná linka v ČR, kde můžete uvést i anonymně nezákonné jednání aniž by někdo uložil adrsu Vašeho počítače (IP adresuú

2 víťa víťa | E-mail | 18. ledna 2007 v 13:26 | Reagovat

tu můžou uložit , ale pak poznají ,co je to peklo

3 Helena Helena | E-mail | 27. března 2007 v 1:28 | Reagovat

Právě, pak se má někdo proti něčemu ozvat? Není to jen na netu, ale stížnost na policisty proti čemukoli a kdykoli- policie okamžitě najde několik trestných činů , které spáchal člověk který si stěžoval a je v prdeli- k závislosti na - čím horší trestný čin, tím horší trestný čin spáchá ten dotyčný.Tím se z něj stává absolutně nedůvěryhodný svědek. Je to smutná skutečnost, ale je to tak.

4 Helena Helena | E-mail | 27. března 2007 v 1:31 | Reagovat

Ps To Víťa, myslím že to ale není nic, co bys mohl vítězoslavně prohlásit, spíš by ses měl stydět, nebo alespoň mlčet.

5 Karlos Karlos | 27. března 2007 v 16:53 | Reagovat

Heleno, co to zase doprdele melete za hovna? Já už nemůžu jinak, než na vás reagovat sprostě, jelikož vy nejste normální...

6 Helena Helena | E-mail | 28. března 2007 v 0:33 | Reagovat

Jestli podle vás nejsem, tak vám to uznám a jsem na to hrdá, v životě bych nechtěla být někým, koho uznáte normálním:)A Víťa vám připadá jako vror normálnosti? Alespoň podle mě tím chtěl naznačit, že pokud by si někdo stěžoval na Pčr a , policie si si našla něco, kvůli čemu ho zavřít a zdiskreditovat, aby jeho svědectví nemělo váhu. normální to bohužel je, ale jako vzor inteligence mi původci nepřipadaj, je to jen pud sebezáchovy.

7 Helena Helena | E-mail | 28. března 2007 v 0:40 | Reagovat

Ps: Oprava: tady se přiznávám že jsem článek jen prolítla a přečetla v něm 3 slova, takže mi uniklo-dopravní. Tam asi většinou ne, ale pokud se jedná o mnohem horší věci než dopravní přestuky,třeba ublížení na zdraví atd. Pokud se provalí identita svědka proti policii, může top být skutečně průšvih.

8 Helena Helena | E-mail | 28. března 2007 v 0:41 | Reagovat

Ps: Oprava: tady se přiznávám že jsem článek jen prolítla a přečetla v něm 3 slova, takže mi uniklo-dopravní. Tam asi většinou ne, ale pokud se jedná o mnohem horší věci než dopravní přestuky,třeba ublížení na zdraví atd. Pokud se provalí identita svědka proti policii, může to být skutečně průšvih.

9 Karlos Karlos | 28. března 2007 v 13:35 | Reagovat

Heleno, vy jste ale asi nepochopila smysl toho, co chtěl Víťa říct, ale to je jedno ( mimochodem hovořil o IP adrese, nevím, co jste myslela vy). Já jsem tak sprostě reagoval na to, že podle vás si policie ihned na každého najde několik trestných činů, které mu přišije? Jak si můžete tohle vůbec dovolit tvrdit?

10 Miras Miras | 28. března 2007 v 21:50 | Reagovat

Helčo, Helčo, Helčo, tohle už ale vážně přeháníte. Nejenže jste evidentně nepochopila, co Víťa svým příspěvkem myslel ( nemyslel tím, že policie bude dělat peklo těm, co si stěžují, ale že on by udělal peklo těm, kteří by si uložili jeho IP adresu, kapišto?), ale vaše tvrzení, že policie stěžovatele obratem obviní z trestných činů, mě uráží. Zkuste se zamyslet... nebo radši ne, zase by z vás vypadla nějaká šílenost.

11 Helena Helena | E-mail | 28. března 2007 v 22:04 | Reagovat

To Miras.Jo, tak to jsem fakt nepochopila.a i jsem to špatně vyjádřila. Každého ne a jak který policista, navíc většinou ne u dopravních přestupků. Ale stává se to. Samozřejmě ne policie jako celek, to jsem špatně vyjádřila a ne obviní jen tím pohrozí, takže si to každý rozmyslí.Ale jsou policisté, kteří takhle jednají.Mám známeho, kterému se to několikrát stalo- bohužel m tu sůlu že se o něm ví že má hodně peněz, ale i když je to inteligentní člověk, na první pohled i vypadá a jedná ustrašeně takže ne jen některé policisty ale i civilisty to přímo vybízí k tomu aby se po něm vezli. a také vždycky nezapomenou dodat- zkus něco říct a uvidíš co všechno na tebe najdem- i když není co.

12 Helena Helena | E-mail | 28. března 2007 v 22:05 | Reagovat

Ps To se omlouvám jestli vás to urazilo, měla jsem napsat někteří policisté a ne policie.

13 Karel Karel | 1. dubna 2007 v 15:53 | Reagovat

Vy se tady zaobíráte blbostma. Je to jasný, mají tvé IP a už po tobě jdou a jak by jim Víťa udělal peklo, to bych rád viděl. Asi těžko, oni mu to určitě sdělí, odkud to mají.

14 Helena Helena | E-mail | 2. dubna 2007 v 3:25 | Reagovat

Jéje a to mě zavřou? Tak já se pro jistotu běžím balit.I kdyby tak píšu od kámoše kterej mě nepustí, navíc by se jim pak asi nelíbila ta reportáž.To by popřelo demokracii v čr- právo na vlastní názor, jestli ti to nedošlo je demokracie a každý by měl právo vyjádřit svůj názor.No a kdyby bylo nejhůř, alespoň budu živena zadarmo a nebudu muset pracovat.:)

15 Helena Helena | E-mail | 3. dubna 2007 v 0:29 | Reagovat

Ps: a takoví jako Karel mimo jiné napomáhají tomu, že se lidé od policie drží stranou.  Někdo kdo neví jak to chodí by si mohl říct. proboha- už po ní jsou a to jen za to že píše do diskuze. Lepší se policii vyhývat, i když jí potřebuju, ještě zavřou mě.

16 Miras Miras | 5. dubna 2007 v 16:19 | Reagovat

To jsou vopravdu kecy.......

17 honza honza | 26. dubna 2007 v 2:26 | Reagovat

Helena ma pravdu...proc asi policiste jsou vzdy dva proti jednomu,protoze se navzajem kryjou..minuly tyden jsem protipravnim jednanim dvou policistu prisel o 20tis a kdyz jsem si sel stezovat bylo mi receno ze jsem veci vydal dobrovolne a puvodnimu majiteli...mimochodem,puvodniho majitele jsem vubec  nevidel a veci jsem predal dvema policistum..a kdyz jsem se domahal alespon zapisu,tak mi zacali vyhrozovat trestnim stihanim..to co tu je je akorat banda co si dela co chce a zadna policie..

18 Karlos Karlos | 26. dubna 2007 v 6:43 | Reagovat

Kryjem se proto, že si na nás stěžuje neoprávněně kdejakej šmejd, kterýho odstíháme... Jestli ty nebudeš jeden z nich.

19 Helena Helena | E-mail | 30. dubna 2007 v 1:10 | Reagovat

To Karlos : co by asi Honza z toho měl? Tady je to anonymní. Kdyby si stěžoval neoprávněně, sem by nepsal, nic by tím nezískal.

20 Helena Helena | E-mail | 30. dubna 2007 v 1:14 | Reagovat

PS: Navíc, těch co si stěžují neoprávněně je zanedbatelné množství. Co by z toho kdo měl? Policisté jsou dva proti jednomu a navíc má slovo policisty větší váhu. Je to bez šance. Pro neoprávněné stížnosti ztráta času a pro ty oprávněné bohužel také, navíc je to pro ně  k vzteku, když jim je nakonec řečeno že si to vymysleli.

21 Karlos Karlos | 30. dubna 2007 v 21:13 | Reagovat

Heleno, vůbec nevíte o čem mluvíte. Až budete chvílit dělat u policie, možná pochopíte a pak něco říkejte. Na mě a mýho kolegu už přišlo už několik stížností a od koho? Od lidí a drbanů, který jsme odstíhali poté, co se přiznali,nebo na ně byly důkazy. Nikdy to nebyla stížnost od slušnýho občana, nebo poškozeného, že bych se k němu nějak blbě choval. Přemejšlejte, proč si asi ti drbani stěžujou? Schválně, jestli vás to napadne.

Navíc jak můžete vědět, že neoprávněných stížností je minimum, vedete snad statistiky stížností, nebo do nich máte přístup? Názor, co že by z toho kdo měl je trošku zcestný, protože mezi lidmi je spoustu cvoků, notorických stěžovatelů, nebo dalších lidí, cítících se ukřivděně, aniž by to mělo reálný podklad.

Nespekulujte o něčem, o čem evidentně nic nevíte - to je totiž váš hlavní problém na celém tomhle blogu a předpokládám, že asi i jinde.

22 Helena Helena | E-mail | 1. května 2007 v 1:19 | Reagovat

Jo, Karlosi, o takových lidech vůbec nemluvím, ti by zasloužili teplou, studenou a do klece. Ale pravda je, že si i když si vůbec nedovedu přestavit z jakého důvodu to ti lidé dělají a co z toho mají a samozřejmě nemám přístup k žádní statistice a ani si žádnou nevedu:). Můj problém, nebo spíš problém mýho kamaráda, který je za slušný obnos několikrát v týdnu varován před sbíráním reklamních cedulí (které používá k podnikání- je to nezákonné, ale od nedávna a bez nich není možné firmu provozovat- žádný dramatický přestupek) a také několikrát týdně kontaktován policisty kteří mu je na vlastní pěst sebrali a chtějí mu je vrátit za obnos jen o málo menší než je výrobní cena.V nejgrotesknějším případ dokonce varují falešně a vezmou peníze. On to schová a když už zátah "nehrozí" opět vyndá- to mu je ten samý policista sezbírá a chce peníze za navrácení a když zaplatí a vyndá je,  je zátah skutečný. On pak spí 2 hodiny denně, aby ten schodek vydělal jinde a můj problém je to, že mě to užírá, ale nemůžu s tím nic dělat, protože on mi to nedovolí. Těch policistů se totiž bojí natolik, že ani nechce zkusit říct jim že už ho obrali úplně a žádné peníze nemá- podle mě by ho po několika pokusech nechali.

Když pak usíná i ve stoje, je mi ho líto. A štve mě že s tím nemůžu nic dělat. A není to žádný blábol, je to pravda. A neříkám, že to dělaj všichni policisté. Určitě je jich menšina, ale je i spousta těch, kteří to nědělají, vědí o tom, ale z kolegiality mlčí.Také bych nikdy nikoho nepráskla, ale mohli by jim tím třeba pohrozit. A ne jen přihlížet.

23 Karlos Karlos | 1. května 2007 v 6:50 | Reagovat

Můžete.Podejte trestní oznámení rovnou na státní zastupitelství, nebo k soudu, dejte podnět na inspekci ministerstva vnitra, snažte se získat co nejvíce důkazů, třeba ty policajty nějak skrytě nahrát. Možností je spousta.

Ale zdá se mi to divný, jak můžou státní policajti brát nějaké reklamní cedule a pak je za peníze vracet? Přijde mi to celý zvláštní... Nicméně jestli je to pravda, braňte se.

24 Helena Helena | E-mail | 8. května 2007 v 0:41 | Reagovat

To Karlos: stíhám to jen tak prolítnout a tam kde jsem to pročetla jsem to nenašla, takže doufám, že jsem neřekla státní, je to městská- celou dobu mluvím o ní- už jsem vám myslím psala jinde že to je Mp.Alespoň co můžu říct- pokud vím má státní policie důležitější věci na práci a nemám s ní žádnou negativní zkušenost. Já bych na nikoho nikdy nic nepráskla, to není můj styl. Co bych udělala že bych je nahrála a tou nahrávkou bych je přinutila, aby mě nechali napokoji. Jenže ten můj známý se jich bojí a tak to nechce udělat a je to jeho firma a jeho rozhodnutí. Můžou to dělat tak, že to mají oficiálně na starost. Sbírají ty cedule a oficiálně je nevrací majitelům ale zabavují. Ten MP, který to dělá je ale sbírá na vlastní pěst svým civilním autem a vrací je jen za o něco menší peníze ne stojí jejich výroba. Takže se přeci jen trochu vyplatí vykoupit je zpátky než udělat nové.

25 Karlos Karlos | 8. května 2007 v 11:16 | Reagovat

Jak se říká" kdo se bojí, sere v síni". Jestli je to pravda, jak říkáte, tak váš známý je vocas, jestli si to všechno nechává líbit.

26 Helena Helena | E-mail | 9. května 2007 v 2:07 | Reagovat

To Karlos: jo, je, k tomu není co dodat. Na druhou stranu ale by to Mp nemělo vůbec napadnout. Tohle snad nemaj v popisu práce. Je to ale složitý. Ten můj známej je přesvědčenej, že kdyby jim přestal platit, začali by mu ty cedule sbírat každej den a jemu by to vyšlo dráž. Já si zas myslím, že kdyby za to neměli peníze, nehli by prstem zbytečně. Ale když to zkoušej na něj, bůhví na kolik dalších.

27 zelvicka zelvicka | 9. května 2007 v 16:52 | Reagovat

4 Helena

A co aby si ten váš známý na ty reklamní cedule nechal vystavit povolení u příslušného městského úřadu či magistrátu?? Pokud bude mít povolení nemusí nic podobného řešit. A nebo ať je umístí po dohodě na soukromém pozemku či domu..  V případě, že mu poté jeho reklamní cedule strážníci posbírají může se odvolat na MěÚ či Magistrát a žádát nápravu..

28 Karlos Karlos | 9. května 2007 v 22:48 | Reagovat

Zelvicka: Nevim, že ho to nenapadne, je asi ňááákej divnej...:-)

29 Helena Helena | E-mail | 10. května 2007 v 1:41 | Reagovat

TO Želvička: zkusím se ho na to zeptat, ale myslím, že v tomhle případě to nebude jednoduché, protože ani jedna z konkurenčních agentur to povolení nemá, jejich zaměstnanci mezi sebou komunikují a hned by se to rozkřiklo.Dohoda je také problém, koncerty se pořádají u objektů, které patří městu, ne soukromníkům. A v centru města majitelé domů nevlastní pozemky okolo. Je jen možnost letáky změnit na kulturní noviny, musí mít pak ale několik stran a náklady se tím znásobí a stejně to řeší jen možnost rozdávání letáků- za to jsou také pokuty, ale ne cedule.Magistrát také dává pokuty za cedule, všechny koncertní agentury jsou tím na pokraji krachu a spousta jich už zkrachovala. Pokuty od magistrátu, MP a ještě navíc od MP na vlastní pěst ty agentury neutáhnou.

30 Betka Betka | 24. srpna 2007 v 9:56 | Reagovat

čtu vaše povídání a žasnu, ty Karlosi jsi polda s povolání tak se trochu ovládej, jo je mi jasný, nékteří jsou lumpové jsem při tobě, ale zažila jsem kdy já vyhledala  pomoc pol. první polda agrese uplatek vyžší šarže, špatná komun.po druhé jsem se modlila at tam ten hnup není, a bingo. špica muž vše v klidu a pěkně řešeno. proč to jde u jednoho a u druhého ne.Nedivím se když lide trefí na takoveho arogantního polu, že řeší probl po svém.Betka

31 Karlos Karlos | 8. září 2007 v 0:23 | Reagovat

Betka:

"já vyhledala pomoc pol. první polda agrese uplatek vyžší šarže, špatná komun." - Jak to jako mám chápat? Že jste zavolal na 158 jako poškozená a zakročující policista byl agresivní a chtěl úplatek??????  :-))))))))))))))    

Nejste Heleny sestra ????

Jinak nemám proč se ovládat, já jsem na všechny lidi slušný a tzv. comunity policing jsem uplatňoval už dávno předtím, než se stal prioritou :-))

32 gesvik gesvik | 21. září 2007 v 10:58 | Reagovat

Budu se muset ještě naučit tatarštinu, nebo Betčino nářečí:-))

33 OKRADENÝ OKRADENÝ | 26. září 2007 v 7:45 | Reagovat

ja bych rád řekl že policajti sou nehorázní parchanti!!stal sem v zákazu protože mi došel benzín než sem se vrátil měl jsem za stěračem pozvánku na stanici!!!tam sem přišel vše vysvětlil aten parchant mi napařil pokutu aspon za gumy!!!!!dal mi 2000kč!!!!nikdy sem neměl přestupek sem bez prace nemám žádný příjem!!!timto bych rád poukázal na tuto skutečnost...myslím si že policie by k těmto skutečnostem měla přihlížez a podle toho rozdávat pokuty!!ke všemu si myslím že bych při podepisování pokuty měl být seznámen stim že ji třeba nechci nebo že je vysoká!!!!!!!!!TOTO MI OVŠEM NIKDO NEŘEKL!!!

34 Karlos Karlos | 28. září 2007 v 3:59 | Reagovat

Okradený:

V tomto s vámi souhlasím, každý policista by měl mít sociální cítění a pokuty by měly být adekvátní nastalé situaci. Narazil jste prostě na idiota, kterých je bohužel víc a takoví nám nejvíc kazí jméno. Při ukládání pokuty se vás měl zeptat, jestli souhlasíte a vy jste souhlasit nemusel, v tom případě by to šlo do správního řízení. To, že je pokuta vysoká, vám říkat nemusel, to je snad zřejmé :-)

35 Jirka Jirka | 27. března 2008 v 17:09 | Reagovat

Reaguji na Karlose 28.9.2007

A dkyž mě odtáhnou auto taky se mě nikdo neptá  a s autem dned odjedou a policie nečeká na mě aby se mě zeptali jestli stím souhlasím.

36 Karlos Karlos | 2. června 2008 v 14:24 | Reagovat

Pro Jirka:

Uvědomte si, že odtažení auta není trest, tím je až následná pokuta. Jinak je to podobné jako v předchozím případě, pokud jste přesvědčen, že jste se ničeho nedopustil, můžete úplně stejně s pokutou nesouhlasit, tudíž nic neplatit a věc se postoupí správnímu orgánu, který rozhodne.

37 Standa Standa | E-mail | 18. května 2009 v 23:10 | Reagovat

Jste ostuda v nasi demokratice zemi, ktera ma docasnou vladu:-D,  z nasich dani, platime za hloupe lidi jako jste vy, prodat a emigrovat ,dat vam za spatne serizene svetlometu 1000 CZK, tak aby jste za castku kterou jsme uhradil mohli zalivat!!! kytky!!!!to je komunismus, a svitit na zachode. to je vysmech ne!! muze clovek udelat neco, nelepe si to hodit nebo se vubec nenarodit!!!Potkat se s blbcem to se rovna potkat se  s polcistou, tohle by davalo smysl!!!Tohle motto si muzete dat na prijeti dalsich blbounu.

38 jarda jarda | E-mail | 1. listopadu 2012 v 12:51 | Reagovat

a co delat když mi policajt rekne at jedu do prdele?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.