Komentáře

1 M.A.R.A. M.A.R.A. | 16. srpna 2006 v 20:15 | Reagovat

jojojo je to tak !!!!! Držím palce

2 jambor pavel jambor pavel | E-mail | 16. srpna 2006 v 20:17 | Reagovat

Jsou horší než komunisti,dělajísi z nás lid v podhradí a hlásají to veřejně, kde je ta rovnoprávnost a demokracie kterou slibovali.Takoví politici kteří se nestydí ,lžou a podlejzají a vyhrožují když jim teče do bot(Jandák , Nova  zprávy) nepatří do poctivé společnosti.Jsou to karieristi a lidé kteří jdou jen po penězích. Na ostatních jim nezáleží. Měli by odstoupit a vzpomenout si jak jim bylo za vlády komunistů.

3 Mařena Mařena | E-mail | 16. srpna 2006 v 21:54 | Reagovat

Domnívám se, že by pan Pivoňka měl neprodleně podat trestní oznámení pro zneužití pravomoci veřejného činitele. Pokus stíhat ho je modelovým případem takového jednání. Ostatně, stále uvažuju, že takové trestní oznámení na Husáka i na Bublana podám i já a nebylo by od věci, kdyby se ke mně pár (set, tisíc...) lidí připojilo...:-)

4 Josef Smutny Josef Smutny | 17. srpna 2006 v 0:10 | Reagovat

Nejzářnější příklad je nyní vidět na městských policajtech s jakou radostí stíhají hned za cedulemi řidiče a sami příkladně parkují na zakázaných místech, jezdí nepřivázaní,mobilují atd....protože oni to přeci můžou, jsou přece strážci zákona. Osobně bych je ihned zrušil, nikdy nechránili zdraví a majetek občanů a pokud jim nyní byla dána moc, mají radost jako malé děti když si staví bábovečky na písku (netýká se to asi 10%). Proč dávají radary hned za cedule a těsně před cedule nemusím snad zde ani psát....tam kde chodí děti a je živo skoro nikdy nejsou vidět, zřejmě by tam nikoho nedopadli.

5 matrixobelix matrixobelix | E-mail | 17. srpna 2006 v 0:55 | Reagovat

Je to smutný, ale Paroubkova vláda nám jasně ukázala, kdo je v republice pánem a kdo kmánem. My jsme tady jeno proto, aby jsme na ně dělali, oni jsou tady proto, aby si dělali co se jim zlíbí. Výklad zákona k antiradarům a dvojí metr v kauzách Bublan a spol to jen dokazuje,už aby byli v prdeli.

6 fík fík | E-mail | 17. srpna 2006 v 10:58 | Reagovat

v tomhle státe se muze stát i to co je absurdní, co ale s tím zmůzem chce to u voleb s nima udelat konec , jenze tady kazdý z politiků jinak mluví a jinak jedná, poslední co me nadzvedává je ze není politická vůle,toz tak

7 Fanda Fanda | 17. srpna 2006 v 15:58 | Reagovat

Kvíčala je srab.

8 Mirek Mirek | 17. srpna 2006 v 21:19 | Reagovat

Vy asi nevíte, že ten silniční zákon dávali dohromady samí buzeranti. A městský policajti? No to jsou dnes pánové policisté k nezaplacení. Zrušit je je málo. Já bych je ještě potom potrestal za to, že tu práci dělali.

9 Dušan Dušan | E-mail | 18. srpna 2006 v 16:00 | Reagovat

Mě nejvíc uráží, že 99% městskech nemá ani maturitu, jslou to jen pitomci, kteří by se v civilu neuživili a tak se o ně stará stát, a teď jim dá takový pravomoci.

10 Krkonoš Krkonoš | 19. srpna 2006 v 23:54 | Reagovat

Přečtěte si zákon. Bublanův řidič využil §18/9 a dbal potřebné opatrnosti. Takže zákon neporušil.

Pivoňka tak vlastně dokumentoval jenom sám sebe.  Pokutu od správního orgánu, kam policie věc postoupí, ale dostane, jen když bude trvat na tom, že opravdu jel tak rychle a přitom si svůt rychloměr fotil svým mobilem, který držel v ruce. A tak sám sebe práskne.  Jinak to bude důkazně slabé.

11 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 23. srpna 2006 v 1:00 | Reagovat

[10] Krkonoš: Vy si přečtěte článek, resp. článek o jízdě Bublanovi limuzíny, na který odkazuje tento. Nikde není napsáno, že porušil zákon, ano, jet rychle bez majáku může. Otázkou ale je, jestli to bylo opravdu zapotřebí, nebo jestli stačilo vyjet o hodinu dříve. A že dbal opatrnosti bych  netvrdil tak jistě. Pan Pivoňka popisuje jízdu řidiče limuzíny místy jako agresivní.

12 gesvik gesvik | 6. prosince 2006 v 20:31 | Reagovat

Pan Pivoňka musel sám jet jako prase

13 Helena Helena | E-mail | 14. prosince 2006 v 4:39 | Reagovat

V tomhle státě to jde čím dál víc do..... Bohužel je to tak a kdyby jsme se chtěli týhle vlády zbavit, v podstatě není jak protože současné politické strany- jedna horší než druhá. Do teď jsem se o politiku nezajímala, nový silniční zákon je ale už hodně přehnaný.Já sama na to nemám dost dobré oraganizační schopnosti, myslím ale že by to chtělo demonstraci- vyjet do ulic Prahy a zablokovat dopravu, třeba každý den, dokud se s tím něco neudělá. Neplatit ty vysoké pokuty a vyjíždět i bez řidičáku, půlku národa by snad nezavřeli.Padesáti a stotisícové pokuty jsou dost přehnané, i když je to pro pány politiky asi těžko uvěřitelné, pro někoho to znamená půlroční i roční plat a kde jsou měsíční poplatky atd..?Trestné body za to, že se člověk nepřipoutá? Ohrozí jen sám sebe. A co pokuta za "zaviněnou" dopravní nehodu? Př. Jedouc  povolenou rychlostí vběhne do dráhy vozu řidiči srnka nebo dokonce člověk, řidič strhne řízení a nabourá, zraní se, rozbije si auto a ještě musí zaplatit desítky tisíc za pokutu, protože podle zákona má jet takovou rychlostí aby zvládnul jakoukoliv situaci? A to má být jaká? 5 km v hodině? Neuvěřitelné.

14 gesvik gesvik | 17. prosince 2006 v 20:12 | Reagovat

Milá Heleno, nehoda se zvěří se ze zákona odkládá, takže vaše desítky tisíc a body josu doma. Pokud máte potřebu něco sdělit, nejprve se ujistěte, že to opravdu není blábol.

15 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 17. prosince 2006 v 23:15 | Reagovat

Jj, souhlasim s gesvikem.

Co se týče ostatního, co jste Heleno napsala, tak nesouhlasím s tím, aby do ulic vyjeli lidi bez řidičáku. Ten den bych asi nechal auto doma. Mam se moc rád na to, aby mě ohrožovali lidé, co nemají za volantem co dělat.

Vysoké pokuty a šílené body jsou fakt, ale vše se má řešit rozumně. Paradoxně v tomto státě není zájem. Rozumná by byla novela.

bezpečnostní pásy jsem taky podceňoval, ale stačí se podívat na crash testy a změníte názor.

Navíc, pokud budete spolujezdec, nebudete připoutaná a někdo se s vámi vyseká, pořád si myslíte, že ohrozíte sama sebe? Sice přímo ano, ale on si to pak půjde odsedět ... z nemalé části jen kvůli vám.

Proto - kontrolovat pásy a svícení? ANO. A pořádně.

16 Johny Johny | 6. ledna 2007 v 11:16 | Reagovat

Řidič Radek Pivoňka udělal správnou věc....!!!!

17 Helena Helena | 14. ledna 2007 v 23:20 | Reagovat

Tomáši, špatně jsem to asi vyjádřila, myslela jsem řidiče, kteří dosud řidičský průkaz měli, pouze jim byl odebrán za "dopravní přestupky". Někdo, kdo ani nevlastnil řidičský průkaz by ani neměl důvod sedat za volant.Také bych byla pro rozumné řešení samozřejmě jako první, ale kdo evidentně politici, kteří jediní jsou schopní s tím něco udělat ne.Až na alkohol za volantem a překročení rychlostí na přechodech u škol atd. mi nepřipadá adekvátní za tohle brát lidem řidičské průkazy.S těmi pásy a světly je to ale sporné. Já sama se poutám a v v zásadě máte pravdu, ale vezměte v úvahu, že člověk občas zapomene. Mě osobně se třeba stane, že při nastartování auta rozsvítím a zapnu světla automaticky, pak ale  na minutu zastavím a na světla zapomenu. Je rozdíl, když to někdo udělá schválně, dokážete si ale představit, jak se cítí člověk, který udělal chybu - první, do té doby ani jednou nezapomene a zaplatí obrovskou pokutu plus trestný bod, tzn. dva tresty za jeden prohřešek.

18 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 14. ledna 2007 v 23:34 | Reagovat

Jo, to mate pravdu, ale s tim nic nenadelame. Proto jsem si nechal zmenit rezim sviceni primo v ridici jednotce, skodovka umi tzv. americky rezim, po pohybu kol  se svetla zapnou. Jedina nevyhoda, ze v tomto rezimu nesviti zadni svetla (teda aspon ja jsem mel takovy problem)... takze jsem to pak musel nechat prenastavit na normalni denni sviceni, tzn. po nastartovani se svetla aut. rozsviti.

Zmena v programu ridici jednotky je otazka cca 2 minut prace technika (otazka 100-300,-), u starsich aut je to pak otazka nekolika stovek (myslim ze cca 300,-) za relatko. Pak je uz na kazdem, do ceho jde. Jestli da par stovek a ma na porad vystarano, a nebo jestli bude porad myslet na svetla, jednou zapomene a vyplazne 3x vic nez by dal za rele.

19 Helena Helena | 14. ledna 2007 v 23:36 | Reagovat

To Gesvik:  i zvěř může způsobit dopravní nehodu za kterou může být řidič potrestán, například když někdo kvůli psovi který po té uteče strhne řízení a nabourá, je normálně stíhán, protože měl jet tak aby stihl zastavit. Mě zas jako bláboly připadá většina vašich názorů, když už tedy po opakovaném " bez komentáře" opět reagujete na můj příspěvek, kde jste konečně objevil "chybu" k čemuž vám gratuluji( když bych to shrnula, chtěla jsem tím zkrátka říct že řidiči jsou příliš přísně stíháni i za chyby- chybovat je lidské a chybují všichni a s tudíž s tím nesouhlasím. Silniční zákon jsem nečetla a ani nebudu protože mi stačí úryvky v článcích z médií a celý bych ho asi " neskousla" ale dokážete také vyjádřit svůj vlastní názor, místo toho, aby jste slepě ctil všechny zákony i ty špatné?  )  odpovězte mi konečně také na to, jestli jste na policejním internetu upozornil jen na mě, nebo na všechny, kteří s vámi nesouhlasí?

20 Helena Helena | E-mail | 14. ledna 2007 v 23:53 | Reagovat

Také se chystám nechat si světla předělat, jen z časových důvodů to nestíhám.Je pravda že si to může nechat udělat každý ale i tak se mi tresty zdají neúměrně vysoké, třeba i za pásy, s kterými je úplně stejný problém.Před každou cestou se poutám, ale když nechám auto v druhém prohu, protože nemůžu zaparkovat a po té jdu objet blok abych sehnala místo, také občas na pásy zapomenu. Jeden bod sice zdá se není hodně ale když několikrát překročím rchlost o 12 km.h tak se hodí. Ps: příspěvek se mi nechtěl neukázal ani po zavření a otevření stránky a pak se objevil několikrát, za to se omlouvám.

21 Helenka Helenka | E-mail | 15. ledna 2007 v 0:06 | Reagovat

To Gesvik: O blábolech by jsme mohli spolu diskutovat, např. když jste tvrdil, že nejste mětstský ani dopravní policista a v jiném příspěvku jste psal že vy osobnějste se ihned po zavedení zákona začal jím řídit a při kontrole řidičů podle něj postupovat. to popírá, i když samozřejmě jako "civilista neznám zkratky všech hodností, ostatní policisti řidiče nekontrolují. Nový silniční zákon znám jen z úryvků a do detailů ho znát nechci i některé body které znám mi ´úplně stačí. Předchozím příspěvkem jsem zkrátka chtěla říct, že by řidiči neměli být stíháni za chyby, i když je to zřejmě nad vaše chápání, zvěř může způsobit nehodu i nepřímo a v takovém případě je řidič stíhán, místo aby na poslední chvíli strhl řízení to měl ubrzdit. Lidi chybují, s tím nikdo nic nenadělá a jestli podle vás je správné tvrdě je za to trestat tak podle mě ne.Když už tedy odpovídáte pouze na to co se vám hodí já stále čekám na odpověď týkající se policejního internetu, když jak je vidět pečlivě pročítáte mé příspěvky aby jste někde našel chybu, určitě jste četl i tamty.

22 Helenka Helenka | E-mail | 15. ledna 2007 v 0:28 | Reagovat

PS: Tomáši, když si otevřete tuhle stránku, zobrazí se vám můj příspěvek? Nějak mi blbne internet a když jsem ho znovu otevřela, nic tam nebylo. Díky

23 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 15. ledna 2007 v 9:38 | Reagovat

1) pasy - jo, s tim objetim bloku to sice chápu, ikdyž se stejně i na takové popojezdy poutám, protože mi leze na nervy, jak mi auto cinká že nemám pás :) ... na druhou stranu přesto, že jedete třeba jen 100m, nemůžete nikdy vědět, jaký hovado pokáte. vy můžete jet 20, on 120 a pás by vám pomohl.

2) duplicitní komentáře - chyba je v systému blogu, zdřejmě někdo dával nový systém na komentáře a po zveřejnění si to pamatuje původní stránku, takže vy svůj příspěvek nevidíte. pak dejte CTRL+F5 na "tvdrý reload"

Dalo by se říct, že když vám komentář zmizí z textového pole a nemáte pod nadpiskem "Nový komentář" žádnou červeně napsanou chybovou hlášku, je pryč. Pokud tam je  chybová hláška, a text koemntáře nezmizel, pak to nejspíš není zveřejněné..

24 gesvik gesvik | 15. ledna 2007 v 18:32 | Reagovat

Heleno, tak ještě jednou. Jsem policista pořádkové policie, která jako jednu z povinností má dohled nad bezpečností a plynulostí silničního provozu. Dále jsem někde uvedl, že striktně novelu zákona o provozu na pozemních komunikacích jsem začal dodržovat po zveřejnění reportáže Mf Dnes. A konečně srážka se zvěří se odkládá dle zákona. Nevím jak jinak to konkrétně vám mám vysvětlit.

25 Helena Helena | E-mail | 18. ledna 2007 v 0:50 | Reagovat

Teď to nemyslím ironicky, ale čím se ještě zabývá pořádková policie? Zkrátka jsem usoudila, že vy se věnujete především dopravní problematice, ne jen na základě příspěvku u Martina K., kde sice s vámi souhlasím, že to je idiot ale takových moc není.Ale i jak máte zjistit, jestli člověk má řidičák a několik dalších. Navíc by vás kvůli tomu že jste ho pokutoval určitě nevyhodili, i kdyby si stěžoval, jak by to dokázal? Že by měl shodou okolností v kapse diktafon a zapnul ho v okamžiku, kdy mu dáte vlastně protizákonně pokutu je dost nepravděpodobné a vždycky policie věří policistům. Navíc policista to může posuzovat individuálně a u lidí např. ve starých škodovkách, kteří mají jiné starosti než snažit se nachytat policisty pří nezákonném pokutování například kde vezmou na příští pojistku přimhouřit oko a nemusí to být ani bez lístečku vyšší částka, ale třeba domluva- pokud to je méně závažný přestupek.Už jsem se taky s takovým policistou setkala a rozhodně bych si na něj nestěžovala, spíš naopak.

Dobře, tak konkrétní příklad, aby jste věděl co mám na mysli. Zatím se mi to nikdy nestalo, ale kdyby mi přeběhl přes cestu pes tak bych určitě automaticky strhla řízení- mám psy ráda a když se mi to nepodaří vyrovnat a nabourám jiné auto nebo něco jiného, pes uteče a budu stíhaná nebo pokutovaná s body podle závažnosti a stupně poškození cizí věci. V takovém případě stíhána budu, protože nikdy nedokážu že tam nějaký pes byl.

26 Helena Helena | E-mail | 18. ledna 2007 v 0:52 | Reagovat

Ps: a už jste si na mě stěžoval na policejním internetu?

27 gesvik gesvik | 18. ledna 2007 v 18:17 | Reagovat

Helenko, mohla by jste mi laskavě ukázat, kde jsem napsal, že si na vás budu stěžovat? Až je najdete, tak mi je sem prosím zkopírujte s odkazem, kde jste je našla. Pokud je najdete. A až příště se mnou budete chtít polemizovat, tak laskavě na to, co napíši. Vy máte představu o něčem, co jsem nenapsal.

28 gesvik gesvik | 18. ledna 2007 v 18:24 | Reagovat

Služba pořádkové policie

Je tradiční uniformovanou policejní službou. Její příslušníci plní veškeré základní úkoly policie. Mezi ně patří zejména ochrana veřejného pořádku, boj proti kriminalitě, přijímání, evidování a prošetřování oznámení osob, pátrání po osobách a věcech, plnění úkolů v trestním a přestupkovém řízení, výkon části správních činností, například na úseku občanských průkazů, či v problematice zbraní a střeliva a také působení na úseku dohledu nad bezpečností a plynulostí silničního provozu. Úkoly pořádkové policie plní také některé její specializované útvary, jakými jsou poříční oddělení, oddělení hlídkové služby, pohotovostní motorizované jednotky (v Praze, Plzni, Brně a Ostravě), oddělení jízdní policie (Praha, Brno, Zlín), vězeňsko - eskortní oddělení a další útvary.

Služba pořádkové policie je nejpočetnější policejní službou. Je významným personálním zdrojem kriminalistů, vyšetřovatelů a dalších odborných pracovníků policejního sboru.

Služba pořádkové policie zajišťuje formou dozorčí služby nepřetržitou akceschopnost svých útvarů.V určených obvodech vykonávají policisté obchůzkovou a hlídkovou službu, plní dílčí úkoly kriminalisticko - technických činností, zabezpečují výkon služební kynologie a hipologie a podílejí se na služební potápěčské činnosti policie.

29 Helena Helena | E-mail | 21. ledna 2007 v 19:09 | Reagovat

Jistě že vám to můžu ukázat, je to tady, 6. komentář.  http://bodovy-system.blog.cz/0612/husakova-limuzina-jela-170-km-h-pohled-z-obou-stran        

Nebo chcete říct že jste to vy nepsal?

Vy ale konkrétně měříte rychlost a děláte kontroly řidičů?

30 gesvik gesvik | 22. ledna 2007 v 16:57 | Reagovat

Tak si to přečtěte ještě jednou a najděte mi tam něco o stížnosti. K druhé otázce máte odpověď v komentáři č. 28. Dělám vše, co mi zákon ukládá.

31 Helena Helena | E-mail | 25. ledna 2007 v 21:58 | Reagovat

Dobře, tak když budeme slovíčkařit, tak tedy doporučil jste na policejním internetu vedení, aby mě informovalo a také konzultovalo? A jestli, tak jen na mě, nebo na každého, kdo měl nějaký komentář který se vám nelíbil?  . v podstatě vůbec nezáleží na tom, co konkrétně děláte, jen jste zkrátka říkal že nejste dopravák, ale z vašich komentářů vyplývá, že vám zřejmě zákon ukládá dopravní kontrolu velice často.

32 gesvik gesvik | 11. února 2007 v 14:08 | Reagovat

Na otázku o intranetu jsem vám již odpověděl na jiném odkazu. Na otázku mé práce, respektive mé pracovní náplně vás odkazuji na příspěvek č. 28 na tomto odkazu a vzhledme k tomu, že jsme na blogu zabývajícím se bodovým systémem, což má i ve svém názvu, neví, proč bych zde měl otvírat např. problematiku trestního zákona.

33 Helena Helena | E-mail | 15. února 2007 v 23:45 | Reagovat

Docela mě to zajímalo, mohl by jste mě odkázat na ten určitý příspěvek? Nestíhám prohlížet všechny.Ale vzhledem k obsáhlosti článku, na který jste mě odkázal při dotazu na náplň vaší práce a který jste opět evidentně opsal z nějaké příručky nebo článku zákona a vzhledem k rozsahu této činnosti není pravděpodobné, že by jste měl vzhledem k rozsahu různých oblastí plnění základních povinností rozděleny tyto rovným dílem: v tom případě by jste musel dělat jakési kolečko, kde by jste se zabýval rovným dílem každým z těchto úkolů, když ani dva spolu nesouvisí a nejdou sloučit a s přihlédnutím k tomu, že já jsem civilista a neznám nazpaměť všechny zákony, nařízení atd... týkající se policie bych vás chtěla požádat, jestli by jste mi mohl odpovědět svými slovy a ne citací z  příručky, sbírky zákona, nebo bůhví čeho.

34 gesvik gesvik | 16. února 2007 v 17:16 | Reagovat

Co na tom chcete vysvětlovat? Jestli máte základní vzdělání, měla by jste to pochopit. Myslím si, že na tom není nicd složitého. Pokud si myslíte, že policista se zabývá každý den náplní práce způsobem, že každý den udělá něco z toho, co mu určuje zákon, tak jste vedle. Opravdu nevím, co více vysvětlit. A pokud neznáte nazpaměť všechny zákony, upozorňuji vás že já také ne, máte dostatek informací (např. internet ), aby jste se o daném problému mohla dozvědět víc. Alespoň já k tomu net používám.

35 Helena Helena | E-mail | 26. února 2007 v 2:02 | Reagovat

Základní vzdělaní jen tak tak ale přece mám( to zahrnovalo několik opravných zkoušek), to jste přesně vystihl,ale času tolik nemám. Takže jsem si podle vašeho doporučení vyhledala tento odkaz na netu  a přesto že to, čím se zabývá pořádková policie se doslova shodovalo s článkem který jste opsal, přiložená fotografie většinou zobrazovala policistu v zelené vestě provádějícího dopravní kontrolu a v psané formě tam byl výkaz o tom že pořádková policie za minulý rok zjistila tolik a tolik přestupků" dělících se na dopravní,drogové atd adt. ale všechno to byly přestupky nebo se mýlím? Tzn. že pořádková policie je na úrovni dopravky a městské policie?

36 Helena Helena | E-mail | 26. února 2007 v 22:49 | Reagovat

PS: když už jsme u toho vzdělání, můžu se zeptat, jaké jste vy měl známky z českého jazyka, když už jste tak přesně uhodl:) vzdělání moje?

37 gesvik gesvik | 27. února 2007 v 19:19 | Reagovat

Odmaturoval jsem s vyznamenáním, článek jsem neopsal, počítač umí i kopírovat a text je ze stránek mvcr.cz. A byl bez obrázku

38 Helena Helena | E-mail | 27. února 2007 v 23:46 | Reagovat

Tak to gratuluji k té maturitě. A proč jste neodpověděl svými slovy? Sám za sebe? Kopie nebo opis je jedno a to samé.

39 Karlos Karlos | 23. března 2007 v 23:26 | Reagovat

Heleno, jste fakt trapná. I vám najdu ve vašich příspěvcích hrubky...

40 Helena Helena | 24. března 2007 v 0:39 | Reagovat

Jo, jo, to byl konkrétní vtip, mám tam také spoustu hrubek a v dalších x příspěvcích jsem to přiznala, ale nejde jen o hrubky.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.