FOTO: Policie ČR zase stojí kde chce.

9. srpna 2006 v 11:59 | TL |  Přestupky policistů
Bodový systém je tu už dlouho a policisté si s ním hlavu opravdu nelámou. Žeby tu mega značku opravdu neviděli? Blbost.

Na tohle výmluva, že značku neviděl asi neuspěje. Vyfoceno 7.8.06 v 17.20hod u Kauflandu Česká Lípa.
Ta cca dvoumetrová značka je asi ještě moc malá :)
Nebo to je ignorace?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 bublifuk bublifuk | 21. srpna 2006 v 18:41 | Reagovat

A nestoji nahodou "PRED ZNACKOU"?

2 Iceman Iceman | E-mail | 22. srpna 2006 v 6:56 | Reagovat

A co když přijeli na poplach??? Co když se něco stalo a policie tam musela být do co nejkratší chvíle??? Myslíte si,že se budou zdržovat parkováním? Pokud ano, jste padlý(á) na hlavu...........

3 Hokky Hokky | 22. srpna 2006 v 16:05 | Reagovat

To Iceman: pustit maják není problém

4 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 3. září 2006 v 14:11 | Reagovat

[1] bublifuk: Stojí na značce, navíc tyto značky jsou po celé silnici pro příjezd/odjezd od obchodního domu.

[2] Iceman: Pokud zasahovali a měli čas na vypnutí majáku, pak měli čas i zaparkovat. Jinými slovy, pokud se nechtěli zdržovat, nevypínali by maják. Ba naopak. Navíc použití majáku je u policie prý monitorováno.

Není to ojedinělý případ. Stejný přestupek vyfotil čtenář Jeník v Českých Budějovicích. Fotky jsou v galerii -> přestupky policie.

přímý link: http://bodovy-system.blog.cz/galerie/prestupky-policie/3420699

5 via via | 11. října 2006 v 14:52 | Reagovat

u zákroků policie je bežné, že policisté jedoucí k naléhavému případu s majákem jej  před dojetím na určené místo vypínají. to se nedělá jen u nás, ale téměř všude ve světě. tato fotka je docela "divná" - stojí totiž uprostřed silnice, takže to bude asi něco naléhavého. ale nevim, to by se musel pořizovatel záběru podívat kam šli.

6 Petr Petr | E-mail | 17. listopadu 2006 v 12:46 | Reagovat

Vážený fotografe pokud jde o značku nakreslenou na vozovce jde z největší pravděpodobností o výtvor Kauflandu. Podívejte se prosím do zákona o provozu na pozemních komunikacích. Marně zde budete hledat tuto vodorovnou značku. Jedná se totiž o neschválenou dopravní značku a tuto nemusí ani policie a ani žádný z nás dodržovat. Navštívil jsem už pár Kauflandů a viděl jsem zde spoustu podobných značek i svislých atypických rozměrů. Jinak je fakt, že pokud policie nestojí v platnosti jiné dopravní značky, musí zaparkovat co nejblíže k  okraji vozovky.

7 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 18. listopadu 2006 v 21:22 | Reagovat

Petře, vzhledem k tomu, že obchodní centra a hypermarkety jednotlivých firem se dělají podle velmi podobného mustru, resp. téměř stejného, protože je dělá jeden architekt, dovolím si tvrdit, že dopravní značení u většiny kauflandů je stejné.

Ano, máte pravdu, toto značení není právoplatné, pokud není registrováno a schváleno magistrátem. Viz televizní kauza několik měsíců zpět, kdy strážníci likvidovali po domácku dělané zákazy stání před garážemi jednotlivých "kutilů". Co je ale naprosto průkazné, je zákaz stání, který je u kauflandu za každou takovouto křižovatkou, vidět jej můžete nad majákem. Ono značení na vozovce je spíš jakési gesto kauflandu, aby jim slepí nebo ... řidiči netvrdili, že si značky nevšimli.

8 gesvik gesvik | 6. prosince 2006 v 20:48 | Reagovat

ať kouká jak koukám, nepoznám co je na značce z druhé strany

9 Helena Helena | E-mail | 9. února 2007 v 1:17 | Reagovat

To Gesvik a té obrovské značky na silnici jste si taky nevšiml? Ve všech příspěvcích co jsem si všimla se zastáváte jen policistů, nevšiml jste si ani jediného, kde by policista pravdu neměl, nebo alespoň kde by se vám to nezdálo 100% evidentní?

10 Sonny Sonny | 10. února 2007 v 9:53 | Reagovat

Mě se líbí jak nikdo neví proč tam přijeli, ale hlavně že ví že stojí špatně a že nemájí puštěný maják?

11 gesvik gesvik | 11. února 2007 v 14:17 | Reagovat

Heleno, na silnici si můžete na svém pozemku nakreslit co chcete, třeba veliké sluníčko. V případě, že zde není svislá dopravní značka, je tato neplatná, toto platí dále např. i u přechodu pro chodce. Takže opět vaše neznalost a zcela nesmyslná argumentace. Znáte presumpci nevinny a říká vám to něco? Policajt snad toto ústavou dané právo nemá? Trocha rozumu

12 Sonny Sonny | 13. února 2007 v 20:49 | Reagovat

gesvik ;o) dobrý

13 Helena Helena | E-mail | 16. února 2007 v 1:09 | Reagovat

Gesviku.je pravda, že na svém pozemku si můžete nakreslit co chcete, ale zatímco to vaše velké sluníčko by nic neznamenalo, značka zákaz zastavení v české lípě má opravdu znamenat zákaz zastavení. Jednak značka před tímto zákazem může být,jen nemusí být na fotce ale těsně před a jednak shodou okolností jsem se asi pře týdnem ptala policisty na vjezd, který byl podle mě vyznačen neoprávněně a policista tvrdil, že stačí buď zet-ko nebo značka zákaz zastavení na vratech, já jsem myslela že musí být obojí. Každopádně pro takovou značku musí být povolení magistrátu, jestli majitel opomene jedno z nutných označení až tak nevadí,  značka je ale schválena městem, každopádně je nepravděpodobné, že by si tuhle značku riskovala firma kaufland vyznačit neoprávněně a riskovat tak vysokou pokutu.- Všechno tohle ale platí jen pro civilisty. Dále nevím , co to povídáte o presunkci  neviny, policisté můžou stát na zákazech už jen proto že to jsou policisté a většinou by je za to nikdo nestíhal, čím dál víc ale čtu vaše příspěvky, tak mě podvědomí nutí s vámi nesouhlasit ať tvrdíte cokoliv.Vždycky je to pravý opak mého názoru., takže je to v pořádku.

14 gesvik gesvik | 16. února 2007 v 17:21 | Reagovat

Z toho si nic nedělejte, vaše podvědomí mě poslední dobou už vůbec nezajímá a vaše názory také ne. Vzhledem k tomu, že neberete v úvahu fakta, je mi to úplně jedno.

15 Sonny Sonny | 18. února 2007 v 11:23 | Reagovat

Ještě jsem neviděl, aby policisté takhle zaparkovali a jeli tam pro svačinu!! A na tož, aby pro ni jeli do kauflandu!! A když tam jedou na záchyt pachatele, tak nevím proč by se měli ještě zabývat parkováním!! Tak nechápu co tady všem vadí?? Když budu řezník, tak budu mít zase maso za nákupku, a oni zas tolik výhod nemaj.

16 Helena Helena | E-mail | 26. února 2007 v 2:23 | Reagovat

To Gesvik:Mě naopak zajímá každý váš příspěvek, protože smích prospívá zdraví, takže přestože vím, že i kdyby policisti skutečně porušili předpisy tak jim nikdo nic nemůže,takže teoreticky: co konkrétně myslíte tou presumpcí nevinny, když policista se může odvolat na to že tam byl služebně, např. někdo kradl rohlíky a nikdo mu nic nedokáže? Na policisty se presumpce nevinny nevztahuje, protože policista je kdekoli ve služebním autě služebně, takže ani z ničeho obviněn nebude, i kdyby ho nakrásně někdo nařkl.

17 Helena Helena | E-mail | 26. února 2007 v 23:08 | Reagovat

Ps a mohl by jste mi prosím uvést, alespoň jeden případ, kdy jsem fakta nebrala v úvahu? Protože jsou fakta a "fakta".

18 gesvik gesvik | 27. února 2007 v 19:30 | Reagovat

Ano fakta jsou fakta. Presumpce nevinny je ústavně dané právo. Vy totiž neznáte ani Ústavu. Další část článku jsou opět vaše teorie a fakta neberete v úvahu nikdy. Něco si sem tam přimyslíte a pak zplodíte naprosto překroucený blábol. Ostatně jako pokaždé, jistě jsou fakta a fakta, potom také pojmy a dojmy, což je váš případ.

19 Helena Helena | 2. března 2007 v 0:08 | Reagovat

Presumpci vinny vy evidentně v úvahu neberete, když jste se tak pohoršoval, že jsem se "zastávala" ( aby dostal"jen" několik let- bylo by to v našem právním systému adekvátní )" Neissera, protože podle ní by byl vinný až po vynesení rozsudku a do té doby nevinný, takže nevím kde jste vzal že jí neberu v úvahu já. Ústavu nazpaměť neznám, proč taky když nepracuji v soudnictví,nebylo by mi to k ničemu. Podle mně je daleko užitečnější vzdělávat se ve svém oboru a v oborech které mě zajímají víc. Je pravda, že vám se asi zdá účelné a praktické znát nazpaměť ústavu i zákony a při všemožných příležitostech recitovat jejich úryvky. Mně stačí si je v případě potřeby vyhledat. Jestli podle vašeho názoru je nutnost znát ústavu a zákon zpaměti, ani se tomu nedivím. Ale podle mého ne.A fakta jako mají být vaše pokřivené názory a protože já s nimi nesouhlasím, cokoli řeknu je blábol?Zatím jste mi tu žádná fakta nepředložil.

20 Helena Helena | 5. března 2007 v 0:23 | Reagovat

Ps: když jsem tak tupá, dám vám příležitost pohovořit si s někým jiným. Tomáš L. napsal u článku policie je líná dávat body, že k městské policii se dostanei kde kdo bez maturity ( jeden z mála případů kdy se s ním shodnu)- tzn. kdejakej..., zatímco vy jste mi tvrdil že k policii se dostanou jen inteligentní lidi, na základě psychotestů, které není jednoduché udělat a které dělají úplně všichni policisti bez ohledu na funkci- tak co by jste k tomu pověděl jemu? To by mě fakt zajímalo.

21 gesvik gesvik | 11. března 2007 v 11:56 | Reagovat

chápete rozdíl mezi městskou a Policií ČR?

22 Helena Helena | 12. března 2007 v 1:47 | Reagovat

Ne, jistěže nechápu, vždyť jsem úplně pitomá- vzpomínáte? Pro mně k policii ČR patří i městská, nebo pro vás to jsou metaři? Neznám nazpaměť zákony, poučky ani statistiky a to protože nechci- k čemu, pokud něco z toho potřebuju tak si to najdu na netu. Ale policie Čr se podle mně dělí na kriminálku, městskou , státní, dopravku, cizineckou, protidrogovou, atd, atd....., jestli se mýlím tak mě opravte. Nebo byla městská z policie čr vyloučena?

23 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 12. března 2007 v 8:47 | Reagovat

Heleno, pletete si pojmy "policie" a "Policie ČR".

Malej slovníček pojmů:

"policie" - slovo, pod kterým si v ideálním případě představíme spravedlnost, atp.

"Policie ČR" - instituce spadající pod Ministerstvo vnitra. Jinými slovy státní policie.

"Městská policie" - spadá pod město.

TZN.: Městská pod PČR nikdy nespadala. Proto taky nespadá pod vnitro a nemá žádné kontroly.

24 Helena Helena | 13. března 2007 v 0:52 | Reagovat

To Tomáš L. dobrý, tak jo, ale jak to mám vědět? A myslím že nejsem zdaleka sama.Je to nelogický- laik si řekne policie jako policie.

25 Tomáš L. Tomáš L. | Web | 13. března 2007 v 21:06 | Reagovat

Helena: Dodnes jsem si myslel, že je to informace spadající mezi základní vzdělání. Nemyslím to nijak zle, tak si to prosím neberte osobně. Jen narážím na zvídavost malých dětí proč tohle policejní auto má zelené pruhy, proč tamto modré, proč ono je zase černé, atd...

26 Helena Helena | 14. března 2007 v 1:31 | Reagovat

Jo, máte pravdu- zkrátka jste mě dostal. Zkoušela jsem se schválně sem tam někoho zeptat, jsestli to vědí a vědí a je to asi základ, který by člověk vědět měl. Já jsem ale doteď nesledovala média a ani žádnou literaturu na tohle téma,snad kromě psovodů to nebylo nic co by mě zajímalo. Abych řekla pravdu- uniklo mi to. Ale proto, že o to co považuji za důležité se zajímám,vyhledám si literaturu a všechny dostupné záznamy, ostatní věci ale tak nějak proplují okolo mně aniž by se mě dotkly.  Proto jsem to nevěděla i když bych měla.

27 fesof fesof | E-mail | 17. března 2007 v 10:15 | Reagovat

Maják musí být zapnut pouze při nastartovaném motoru-jinak se velmi rychle vybije autobaterie a pak už se autoi nerozjede.Takže pokud jeli k zákroku je logické že není zaplý maják, jelikož neví jak dlouho to tam na místě budou řešit.

A musíte uznat, že nechat nastartované a odemčené policejní auto bez dozoru není dobrý nápad. A dva klíče od vozidel nejsou- že by  nechali jedee ve vozidle v zapalování a druhým zamkli. Nevím oco vám furt jde a co řešíte. Pokud jim závidíte, a hledáte furt chyby, tak do běžte dělat. Jenže Vy na to asi nemáte a nevzali vás, tak jste zakomplexování a řešíte blbosti a to navíc neoprávněně a bez faktů. Nechápu jak můžete něco tvrdit a někoho obvinovat, když o tom nic nevíte a nemáte žádné fakta o celé situaci a podmínkách provozu služebních vozidel.

Jo a u policie slouží policisté a u městské strážníci-takže žádní policisté.

Vše je v jejich zákoně o obecní plicii č.553/1993 Sb. jenže media bohužel neznají a neví že pracovníci obecních policií jsou ze zákona strážníci a že se tak mají nazývat a tak čerpají odvozeninu z názvu organizace jako celku-městská policie a říkají strážníkům policisté.Což je chyba a mnoho lidí to mate.

28 Helena Helena | 18. března 2007 v 0:06 | Reagovat

To Fesof: to s těmi strážníky přesně zmátlo i mně, brala jsem to policie jako policie.Jinak proč si myslíte, že ti kdo poukazují na přestupky policistů jsou odmítnutí zakomplexovaní lidé které k policii nevzali? Je to ralativně dobře placená práce, ale že by tam byl až zas takovej nával- právě kvůli její povaze- jsou lidé, kteří na to nemají náturu a dělat to nechtějí i kdyby byla placená ve zlatě. Třeba jsem taky totálně vedle, ale podle mně to najednou všichni řeší proto, že vstoupil v platnost zákon který není ani při dobré víře schopno dodoržet 90 % řidičů- tak aby 4x za rok neudělali přestupek. Lidi jsou jen lidi a chybují. Takhle přísný zákon je nesmyslný a lidi se podle mně snaží upozornit na přestupky policistů i politiků ve snaze upozornit je na to, že zbaveni imunity by přišla většina z nich o řidičák do dvou dnů. To co vyplodili poukazuje na to, že už dávno nežijou v realitě, oni to řešit nemusí, jim nic nehrozí. Tak aby si uvědomili že tohle je příliš.Vybavujete si že by to nekoho zajímalo někdy dřív? Při starém zákonu se nestalo, že by novináři sledovali kohokoli ve snaze nachytat ho při "pitomém" dopravním přestupku, to je zkrátka fakt.Ján sama jsem tak cynická, že pro mně je jedna politická strana jako druhá- z bláta do louže. Takže jsem se starala o svoje věci a politickou situaci jsem nesledovala. Ale tohle je příliš- jak by mi chtěl někdo sáhnout na řidičák, tak se neznám, je to součást mojí obživy.

29 fesof fesof | E-mail | 18. března 2007 v 9:43 | Reagovat

No nevím jestli je relativně placená dobře.Já mám 16 tisíc čistého, neplacené svátky, noční a víkendy.Navíc musím odpracovat 150 hodin ročně zdarma formou přesčasu a už jich mám  zhruba 40 a až po těch 150 odpracovaných, budu dostávat teprve za přesčasy náhradní volna. K tomu všemu riziko - nemůžu říct já tam nejdu,tam se střílí a jde o život. Velká psychická zátěž jak pro mě v práci, tak následně pro moji rodinu.Zájem o práci u policie je velký, jenže jen asi 10procent projde psychotesty a další odpadnou na fyzických a přísných zdravotních. A navíc když zjistí jaké panují poměry u policie,tak si to rozmyslí.

Nejednou jsme tlačili služební auto a dokonce nám na noční zhasla při výjezdu na případ všechny světla.

Ono i dříve se lídé naváželi do policie, ale je pravda že né t takovém množství jako ted. Je pravda  že je to částečně i díky novému zákonu.Protože lidé vdí policii jako represivní složku a nelíbí se jim že je pokutuje atd.proto se na ní snaží najít chyby a tzv. jim to oplácet. Zákon není přísný, škoda že Vás nemohu vzít na alespon jedčen týden do práce. Pak by jste viděla co všechno se děje na našich silnicích, jak někteří lidé jezdí, jak se vyhýbají díky chybám v zákoně postihu i za ty nejpřísnější přestupky a hlavně by jste viděla ty následky jejich chování na slinicích.Můžu říct že ty nehody mají stále větší následky než bývalo dříve, jelikož jsou rychlé auta, nezodpovědní řidiči a u některých žádný strach z postihu. Přál bych vám vidět například nehodu zaviněnou řidičem který jel pod vlivem alkoholu, vjel do protisměru kde se čelně střetl s osobním vozidlem, sám přežil jelikož měl masivní auto. Ale druhém vozidle rodina takové štěstí neměla.Na místě zemřel manžel, malé dítě a jedno starší dítě. Zena byla převezena s težkým zraněním do nemocnice a jelokož nemají žádnou další rodinu, čeká se až se probere z kmatu aby se jí to oznámilo a řekla se jak to bude s pohřbem, jelokož těla čekají stále v márnici.

Přál bych většině lidí aby si to vyzkoušely a viděli tu zkázu, kterou já vidím denodenně. At si zkusí oznamovat rodině tragické zprávy o jejich blízkých.

A nejhorší na tom je to, že tjá si vždy představím že se to může stát i mojí rodině a hned volám manželce jeslti je v pořádku atd.

30 fesof fesof | E-mail | 18. března 2007 v 10:23 | Reagovat

ještě jsem k platu zapoměl dodat že policisté ze zákona nesmí být členem žádná politické strany a ani hnutí, nesmí být v orgánech obecní samosprávy a nesmí mít ani žádný vedlejší příjem - tzn. nemůžou si nijak přivydělávat. což je  je dost velké omezení a nejen proto ten výše plat neodpovídá tomu nároku na policistu a na jeho omezní v činnostech oproti civilnímu a ostatnímu státnímu sektoru.

31 gesvik gesvik | 18. března 2007 v 10:51 | Reagovat

Ona to nepochopí, protože jsi citoval zákon.

32 Helena Helena | 20. března 2007 v 2:00 | Reagovat

To Fesof: To je fakt, že 16 000 není žádná radost, to jsem teda počítala že je to mnohem víc- navíc ty přesčasy, to se vám teda nedivím, že z toho nejste odvázanej. Je to pár let co jsem viděla náborový leták městských strážníků a bylo to něco kolem 24 000 plus pro mimopražské bydlení zdarma. Tak jsem tak nějak předpokládala, že čím výš policista je, tím že jde plat automaticky nahoru. Je fakt že za 16 000 bych to nedělala ani náhodou.To jsem teda ráda, že nejsem sama kdo si toho všiml, už jsem si skoro začínala myslet že si to vymýšlím, že se do policie navážejí lidé od doby co platí nový zákon mnohem víc. A vystihl jste i ten důvod. Je to těžké z obou pohledů.Věřím tomu, že nehody jsou většinou příšerné a smutné( já jsem zatím žádnou fakt vážnou neviděla, ale taky jednu hnusnou- řidič převrátil škodovku na střechu a, dvěma batolatům nic nebylo a manželka měla roztrženou kůži na hlavě. A on obcházel akorát auto, jich si nevšiml ani se k nim nepřiblížil a po dvaceti minutách, kdy se jeden z zastavyvších řidičů nabídl že jí odzeze do nemocnice, řekla že se do auta bojí a že už pro ní jede sanitka- to si ale jen myslela, že jí manžel zavolal- bál se akorát o auto a strašně se divil, když jsme se mu všichni snažili vysvětlit že batolata musí do nemocnice aby se zjistilo jestli nemaj vnitřní zranění a manželka na šití ). To samo o sobě bylo na zvracení a ani si nedovedu představit být u nějaký horší nehody. Je pravda, že když nějakou nehodu vidím( většinou už likvidovanou policií, ale jen ty auta na odpis stačí, podvědomě o dost zpomalím). Horší je že takoví střelci, kteří tohle způsobí maj z pr....e kliku a nikdo je nechytí a podle novýho zákona jsou zbytečně krutě postihováni i dobří  řidiči i za nevinné  nebo nedbalostní přestupky.

33 Helena Helena | 20. března 2007 v 2:01 | Reagovat

To Gesvik- ale ne doslova a taky ho nezaškatulkoval ...sb. ....?.

34 Radim Radim | 22. března 2007 v 12:51 | Reagovat

Ať je to jak chce, tento policista a všichni mu podobní by měli být potrestání, protože v případě vykonávání povinností a porušování pravidel silničního provozu jsou podle §41 zák.361 povinní používat majáky. Pokud je nepoužívají, neplatí pro ně žádné výjimky. Trvejte na jejich potrestání, většinou pouze zneužívájí svého postavení.:)

35 fesof fesof | E-mail | 22. března 2007 v 21:16 | Reagovat

Takž znovu opakuji pro toho výše který asi neumí číst,psal jsem to totiž v příspěvku výše-

Maják musí být zapnut pouze při nastartovaném motoru-jinak se velmi rychle vybije autobaterie a pak už se auto nerozjede a nenastartuje.Takže pokud jeli k zákroku, je logické že nenechali zaplý maják, jelikož neví, jak dlouho to tam na místě budou řešit.

A musíte uznat, že nechat nastartované a odemčené policejní auto bez dozoru není dobrý nápad. A dva klíče od vozidel nejsou- že by případně nechali jeden ve vozidle v zapalování a druhým zamkli. Nevím o co vám furt jde a co řešíte. Pokud nám závidíte, a hledáte furt chyby, tak to běžte dělat. Jenže Vy na to asi nemáte a nevzali vás, tak jste zakomplexování a řešíte blbosti a to navíc neoprávněně a bez faktů. Nechápu jak můžete něco tvrdit a někoho obvinovat, když o tom nic nevíte a nemáte žádné fakta o celé situaci a podmínkách provozu služebních vozidel. Jo a kdyby jsme dělali vše podle předpisů tak zaprvé spousta řidičů by se z pokut posrala co by dostali a kolik by jich najednou bylo. Dále by se nic neudělalo a nikdo by se nechytl, protože by nám pokaždé utekl. Lidé by u výslechů a podání oznámení trávili hodiny atd. To chcete? Chcete abych pokutoval za každou blbost? Chcete abych dodržoval postup a lhůty trestního řízení? Jak chcete, pokud si přejete dodržovat nesmyslné předpisy a nijak je neobcházet. Já nebudu ten kdo bude nadávat.

36 Helena Helena | 23. března 2007 v 0:10 | Reagovat

To Fesof: tohle je hodně dvojsmyslný, nic není jen černý nebo bílý. Je ale podle mě fakt, že když policista jede k zásahu, maják nemaják můžže klidně( Alespoň podle mě zastavit kdekoli- tzn. zastaví přímo před  vchodem budovy kam jedou, každá vteřina dobrá a většina těch vyfocených aut skutečně jen jela na svačinu. Dneska jsem zrovna viděla policejní auto napůl jedním kolen v silnici a zbytkem na chodníku- zablokovali celý chodník a kousek silnice. A V okoláí jen tráva, žádná budova a žádní policisti. Naproti jen restaurace. nevím jestli tam byli nebo nebyli, není to moje starost, ale trochu paravdy na topm je, právě proto že můžou stát všude ať jedou k zásahu nebo ne. Vždycky samozřejmě můžou říct ž jeli k zásahu , ale když jede po chodníku vozíčkář a musí sjet z velkého obrubníku do silnice kde je může něco srazit a pak složitě najíždět zpátky když jsou i tak rádi že jsou rádi. je to spíš otázka benevolence policistů a civilistů.Jen se nezdá názor, že každý kdo kritizuje policii je zamindrákovaný odmítnutý chudák, kterého k policii nevzali. Vzal jste v úvahu, že ten člověk, přestože má opačný názor platově klidně může převyšovat policii o 50 a víc % a nebýt zamindrákovaný chudák?

37 Helena Helena | 23. března 2007 v 0:11 | Reagovat

PS: A k policii by nešel ani kdyby jeho zaměstnání platově převýšila?

38 fesof fesof | E-mail | 24. března 2007 v 0:38 | Reagovat

Podívejte, nemá cenu se dohadovat. Zkuste si tu práci a uvidíte sama.Jo, jenže ten kdo bere o 50 procent víc, je naštvaný že ho může si vůbec dovolit  na silnici zastavit  a zdržovat někdo kdo bere o 50 procent mín.

39 Helena Helena | E-mail | 24. března 2007 v 2:11 | Reagovat

Podle mě Radim, stejně jako všichni ostatní je proti novému silničnímu zákonu proto, že směšný přestupek, který byl podle starého zákona klasifikován jako přestupek za pár set korun, nyní je  za několik tisíc plus 3 až - 4 body a to je  důvod k sebrání řidičáku.Řidiči z povolání překročí rychlost o 15km/h několikrát denně. Proč ne, jezdí několik let  a jsou vyježdění, mají rychlejší reakce než začátečník. Řidiče nejde škatulkovat stejně jako lidi, někdo jede nebezpečně 30 km/h- ryhlostí a někdo jede 150 km/h bezpečně.

Nějak se mi ale nelíbí váš názor, že všichni, kdo nesouhlasí s tím nebo oním názorem policie jsou odmítnutí uchazeči o policejní práci. Já třeba byh s policejním platem nevyšla a i kdyby , tak bych šla raději zametat nebo něceo. Dokud policie bude vypadat tak jak vypadá.

40 fesof fesof | E-mail | 24. března 2007 v 18:56 | Reagovat

Ne všichni, většina :-)) Když hledá někdo na někom chyby, at začne první sám na sobě. Pochybuji že ti co sem píšou jezdí dle předpisů.

41 Helena Helena | E-mail | 25. března 2007 v 1:15 | Reagovat

Ne nejezdí. Ti se ale dělí na dvě kategorie. První překračuje zákon podle svého uvážení, na místech kde je zbytečně pomalá ryhlost jezdí rychleji a tam kde je to je potřeba zase i pomaleji. Druzí jezdí jak závodníci formule jedna. Podle zákona schválnosti který spravedlivě funguje maj ale druzí štěští zatímco první na to doplácí. Neříkám že přestupek není třeba trastat ale ne tak tvrdě.

42 Radek Radek | 15. května 2007 v 20:25 | Reagovat

Ale taky se podivejte že je tam žluta čára a ne jen na tu znacku

43 PANTER PANTER | 19. června 2007 v 12:36 | Reagovat

Já teda z té nekvalitní fotky nepoznám, jestli blikají majáky a fotograf nám stejně podsune to co se mu bude líbit.

44 Sonny Sonny | 3. srpna 2007 v 16:52 | Reagovat

tady stejně nikoho nezajímá důvod proč tam jeli hlavě že stojí špatně :(

nedavno byl v Postřelen strážník Městské Policie a to jen proto že druhý aby je nikdo nevyfotil hledal místo kde zaparkuje. A jelikož bylo třeba zasáhnout, tak se do toho pustil jeden strážník sám a nezvlád to. Ale dosáhli jste svého parkovál správně na parkovišti jak se má :o(((

45 sdsdsdsds sdsdsdsds | 6. ledna 2008 v 16:10 | Reagovat

odpovídam na odpovedi Tomáše L. nevim co dělaš za profesi nebo jestli se na nějakém utvaru PČR mož¨ná oddělení rekreačního tipu ale asi policejní práci a naléhavím zásáhům moc nerozumíš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

46 Loofbo Loofbo | E-mail | 5. února 2008 v 16:47 | Reagovat

Na služebním vozidle Policie nemůžete nechat bez nastartovaného motoru běžet zvláštní výstražné světlo modré barvy (maják). Spotřeba energie je příliš vysoká. Proto na nehodách apod. stojí vozidla vždy nastartována.

47 macek macek | E-mail | 16. července 2008 v 12:11 | Reagovat

V naší republice se přece nekrade, takže to, že by v tom obchodě byl zadržený pachatel asi není možný, že?...a Ti chytřejší vědí, že nechat zapnuté majáky bez zapnutého motoru by vybylo baterii...nebo si vozite někdo v autě dvě a necháváte na zaparkovaném autě zapnutá světla?...

48 boyparis boyparis | E-mail | 28. listopadu 2008 v 18:36 | Reagovat

Podívejte, kolik se děje přestupků na silnicích..Jen občas nějakej chytráček pošle foto PČR vozu, který spáchal "přestupek". Což se z 95% vyvrátí. Takhle na férovku by nikdo auto nenechal. Je to před obchodním domem, před vchodem, sám vím, jelikož u PČR dělám, že nejednou zlodějíčci napadli ostrahu. A přemejšlet, kdepak zrovna zaparkuju není možný. Věc s baterií a majákama byla taky řečena. Tady se dělal očividně služební zákrok nebo úkon a tato děbata je tedy od počátku zbytečná. A mimochodem, ne vždy se musí pustit majkák, když se jede něco řešit...

49 cialis cialis | E-mail | Web | 6. června 2014 v 0:31 | Reagovat

Hello!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama